سفیر اعلیحضرت در هلند، جوآنا روپر رسماً لاله شاه چارلز سوم را نامگذاری کرد.

روز پنجشنبه 11 آوریل، HE Joanna Roper، سفیر بریتانیا در هلند، همراه با مدیر عامل Keukenhof، Sandra Bechtholt، چارلز سوم، پادشاه لاله را تعمید دادند. در Keukenhof و در انگلستان، شکوفه طلایی سلطنتی گل می دهد.

از طریق سفارت هلند در لندن، پیازهای مخصوص لاله به هرفوردشایر فرستاده شد. در اینجا، لامپ های شاه چارلز سوم در باغ لانگ میدو، باغ های مونتی دان و دنیای باغبان بی بی سی کاشته شده اند.

ساندرا بچتلت خوشحال است و می گوید: “ما از بازدیدکنندگان از 100 کشور استقبال می کنیم، اما بریتانیا مطمئنا یکی از کشورهای مهم برای مبدا بازدیدکنندگان ما و برای صادرات لامپ است. بنابراین بسیار خوب است که این تنوع جدید بسیار خوب است. نه تنها در اینجا بلکه در بریتانیا نیز کاشته شده است.”

سفیر روپر: “این افتخاری است که به عنوان سفیر اعلیحضرت در هلند به طور رسمی نام شاه چارلز لاله را به مناسبت تاجگذاری اعلیحضرت در سال گذشته جشن بگیریم. اعلیحضرت پادشاه چارلز به خاطر عشق خود به طبیعت و محیط زیست شناخته شده است، و بنابراین به نظر می رسد که این امر بسیار مناسب باشد. این گل اساساً هلندی به افتخار او نامگذاری شده است در باغ مناظر انگلیسی، هر دو کشور باغبانی و باغبانی را راهی برای نزدیک‌تر کردن ما به طبیعت می‌دانند و کمتر از 80 درصد از گل‌هایی که بریتانیا وارد می‌کند از هلند می‌آید تاجگذاری اعظم را برای یادآوری و بزرگداشت، در بریتانیا از خشخاش برای یادآوری کسانی که به کشورشان خدمت کرده‌اند و همچنین برای بیان هنری استفاده می‌کنیم. در لندن.”

جان نایسن، هیبریس پرورش دهنده لاله، با اجازه ای که برای نام بردن جهش یافته از لاله ها، پادشاه چارلز سوم دریافت کرد، بسیار مفتخر است. در سال 1952، گل لاله ملکه الیزابت دوم توسط P. Nijssen and Sons در انجمن سلطنتی عمومی برای فرهنگ پیاز گل (KAVB) ثبت شد. PJ Nijssen، یکی از پسران این شرکت، همچنین یکی از بنیانگذاران Hybris bv در سال 1979 بود.

لاله شاه چارلز سوم جهش یافته از ریجویس است و این جهش یافته از رقم اصلی لیدیا است. انواع لیدیا و ریجویس در بازار باغ و گلدان موفق هستند. شاه چارلز سوم از پیاز به گیاه دیگر ساختار مشابهی داشت. فقط رنگش فرق میکنه

معرفی شاه چارلز سوم به بازار صادرات در اواسط سال 2027/2028 انتظار می رود. لاله را می توان به عنوان گل لاله باغی و به عنوان گلدان گلدان استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
کوکنهوف هلند
keukenhof.nl

منبع