خط کامل بیوپلاستیک برای مبارزه با زباله های پلاستیکی راه اندازی شد

در ژانویه 2023، 454 Bags قرارداد مشارکتی را با Bioplastics International، پیشرو در تولید مواد پلاستیکی پیشرفته، امضا کرد تا ترکیبات بیوپلاستیک را برای شاهدانه و کشاورزی کامل کند. این قرارداد به 454 کیسه انحصاری با Bioplastics International برای هر محصول مرتبط با شاهدانه اعطا می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
454 کیسه
1031 خیابان صنعتی واحد B
سالیناس، CA 93901
تلفن: 1-800-519-1871
[email protected]
454bagscommercial.com



منبع

454 Bags راه‌اندازی خط کامل محصولات بیوپلاستیک خود از جمله کیسه‌های وکیوم، درام آستر، توت لاینر و کیسه‌های ذخیره‌سازی شاهدانه را اعلام کرده است. هدف این شرکت رسیدگی به بحران زباله های پلاستیکی در صنایع شاهدانه و کشاورزی است که به ترتیب سالانه بیش از 300 میلیون و 800 میلیون پوند زباله پلاستیکی تولید می کنند.

خط بیوپلاستیک کیسه های 454 دارای محصولاتی است که عملکرد بهتری از پلاستیک سنتی دارند و در عین حال فاقد کربن سوخت فسیلی هستند، از جمله پرده های پلاستیکی زیستی، کیسه های رشد، بسته بندی های خرده فروشی، سینی های رشد و خطوط آبیاری. این شرکت همچنین در حال توسعه ورق های مالچ توت فرنگی بیوپلاستیک است تا جایگزین ورقه های پلاستیکی مورد استفاده در مزارع توت فرنگی شود که در حال حاضر سالانه صدها مایل زباله پلاستیکی تولید می کند.

هنگامی که حشیش با پلاستیک های مبتنی بر نفت تماس پیدا می کند، هزاران فتالات سمی سرطان زا وارد شاهدانه می شوند. خط بیوپلاستیک این شرکت با هدف حذف وابستگی به پلاستیک های مبتنی بر سوخت فسیلی و کاهش خطر ورود میکروپلاستیک ها به بدن انسان است.

مدیر عامل شرکت فاوستینو گوتیرز جونیور درباره این راه اندازی ابراز هیجان کرد و اظهار داشت: “ما فقط پلاستیک زیستی را معرفی نمی کنیم، ما جایگزین بهتری برای پلاستیک معرفی می کنیم که برای سیاره زمین و صنعت خوب است. ما مفتخریم که با Bioplastics همکاری می کنیم. بین المللی برای ارائه این محصولات نوآورانه به بازار.”

انتظار می‌رود خط بیوپلاستیک کیسه‌های 454 تأثیر قابل‌توجهی بر کاهش ضایعات پلاستیکی در صنایع شاهدانه و کشاورزی داشته باشد و در عین حال راه‌حل‌های پایدار و کارآمدتری را به مشتریان ارائه دهد.

مدیر عامل 454 Bags، TJ Howe، که بیش از 15 سال در صنعت شاهدانه بوده است، اظهار داشت که از میزان پلاستیک استفاده شده در این صنعت و متعاقب آن کشف میکروپلاستیک در محصولات نهایی شاهدانه شوکه شده است.

اولین محصولات پلاستیکی کیسه های 454 که شامل کیسه های خلاء، درام آستر، توت لاینر و کیسه های نگهداری حشیش است، در 15 آوریل 2023 عرضه شد. کیسه های وکیوم اکنون ثبت اختراع شده اند و انتظار می رود صنعت بسته بندی شاهدانه را متحول کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که داربست بیوپلاستیک، که از نایلون قوی‌تر است، ضایعات داربست را از بین ببرد و هزینه‌های دفع ویژه را کاهش دهد.