جشنواره سالانه آفتابگردان Scenic Rim دوباره در 24 هکتار شکوفا می شود



بهار در جنوب شرقی کوئینزلند به معنای گذراندن در تووومبا است، جایی که کارناوال سالانه گل ها برگزار می شود. در پاییز، افرادی که مشتاق احاطه شدن با گلبرگ‌ها هستند، به جای آن قرار ملاقاتی با حاشیه منظره دارند. در دستور کار: جشنواره گل آفتابگردان کالبر، که شکوفه های طلایی را در آخر هفته بزرگ آوریل جشن می گیرد و رویداد سال 2024 از جمعه، 19 آوریل، تا یکشنبه، 21 آوریل برگزار می شود.

مزرعه کلبار آفتابگردان در این زمان از سال بیش از یک ساعت خارج از بریزبن نشسته است. جای تعجب نیست که جشنواره آن به یک رویداد پاییزی بسیار محبوب و بسیار محبوب تبدیل شده است و سالانه بیش از 12000 نفر در آن شرکت می کنند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که بلیت تهیه کنید، انتظار داشته باشید که در مزرعه خانواده جنر تا جایی که چشم کار می کند، گل آفتابگردان را ببینید. در سالهای اولیه، بیش از 200000 شکوفه به آسمان رسید که عدد بسیار بالایی است. در سال 2023، بیش از یک میلیون گل آفتابگردان در 24 جریب کاشته شد – و همین تعداد در سال 2024 شکوفا خواهند شد. همه آن گلبرگ های طلایی همچنین به میزبان کمک می کنند تا یک نقطه برجسته را در جشنواره گم کند، به معنای واقعی کلمه: یک هزارتوی آفتابگردان چهار هکتاری.

همچنین در این برنامه، به غیر از چیدن گل آفتابگردان به ازای هر ساقه 3 دلار، جلسات یوگا در میان دریای طلا، کلاس های هنری در میان شکوفه ها و هلیکوپتر سواری بر فراز مزارع، که همه اینها در سال های گذشته کارت قرعه کشی بوده اند. جلسات عکاسی برمی گردند، البته، مناظر چشم نواز کلبر را به فیدهای رسانه های اجتماعی می برند. مثل همیشه، مزرعه یک مکان پیک نیک helluva ایجاد می کند.

اطلاعات بیشتر را در konkretplayground.com بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع