برنامه توسعه جدید UT برای تجهیز کشاورزان گل بریده در تنسی

متخصصان ترویج از گروه علوم گیاهی دانشگاه تنسی و گروه اقتصاد کشاورزی و منابع به کشاورزان گل شاخه بریده در تنسی کمک می کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد تولید و بازاریابی بگیرند. این پروژه شامل آزمایشات تولید و رقم، و همچنین نظرسنجی از دیدگاه تولیدکننده و مصرف کننده برای ارائه تحقیقات جدید و خاص منطقه ای خواهد بود. ابزارها و نشریات بودجه سازمانی برای کمک به تولیدکنندگان در کاوش در کانال های مختلف بازار برای گل های شاخه بریده، مانند فروش در مزرعه، بازارهای کشاورزان، گل فروشی های محلی، و سایر مراکز فروش، نیز برای کمک به تولیدکنندگان در ارزیابی استراتژی های بازاریابی و توسعه مزرعه سودآور و طرح مالی

رشد جمعیت در سراسر تنسی، و همچنین افزایش علاقه به گل های شاخه بریده محلی و حمایت از مزارع محلی، فرصت هایی را برای ایجاد مزارع جدید و برای شرکت های کشاورزی فعلی برای تنوع بخشیدن به پرورش گل های شاخه بریده فراهم می کند. داده‌های سرشماری وزارت کشاورزی ایالات متحده تخمین می‌زند که عملیات گل بریده در تنسی بین سال‌های 2012 تا 2017 70 درصد افزایش یافته است و تقریباً 80 مزرعه فروش بیش از 400000 دلار را گزارش کرده‌اند. تعداد تولیدکنندگان از ارقام گزارش شده در سرشماری 2017 فراتر رفته است، با بیش از 240 تولیدکننده گل شاخه بریده در کارگاه های حضوری در سال 2023. شرکت کنندگان در کارگاه ارزش کل این آموزش را بیش از 155500 دلار نشان دادند. از این شرکت کنندگان، 87 درصد از سه سال یا کمتر تجربه در حال رشد گزارش کردند که نشان دهنده نیاز اساسی به برنامه ها و منابع آموزشی آینده است.

راشل پینتر، متخصص توسعه در این پروژه، گفت: «تولیدکنندگانی که در این کارگاه‌ها شرکت کردند، نیاز به اطلاعات مبتنی بر تحقیق را برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر و ایجاد کسب‌وکار خود نشان دادند. تولیدکنندگان گل شاخه بریده به اطلاعات رشد خاص منطقه ای، از جمله توصیه های رقم و استراتژی های مدیریت آفات، و همچنین نیاز به درک درستی از آنچه که مصرف کنندگان هنگام خرید گل های شاخه بریده محلی و بودجه شرکت ها برای افزایش سودآوری به دنبال آن هستند، نیاز دارند.

تیم پروژه توسط ناتالی بامگارنر، دانشیار دپارتمان علوم گیاهی UT رهبری می شود. Bumgarner و Celeste Scott، متخصصان توسعه باغبانی منطقه غربی، بر آزمایش‌های گل شاخه بریده در فصول مختلف رشد با آزمایش‌های محصول و رقم در شرق و غرب تنسی تمرکز خواهند کرد. فرصتی برای پرورش دهندگان گل شاخه بریده فعلی و بالقوه برای سرمایه گذاری کامل از علاقه به گل های شاخه بریده، نیازمند تصمیماتی است که به طور همزمان از تولید با کیفیت بالا، سودآوری و بازاریابی استراتژیک پشتیبانی می کند. آلیسیا رین، استادیار دپارتمان اقتصاد کشاورزی و منابع UT، و متخصصان مدیریت مزرعه UT Extension، راشل پینتر و ارین بل، هدفشان برآورده کردن این نیازها از طریق گردآوری اطلاعات تولید به‌دست‌آمده در آزمایش‌های میدانی با مطالعات ترجیحی مصرف‌کننده برای توسعه خاص تنسی است. توصیه هایی برای انتخاب و بازاریابی گل های شاخه بریده تیم اقتصادی همچنین بودجه‌های شرکتی را برای حمایت از تصمیم‌گیری اقتصادی توسعه خواهد داد، در حالی که از مطالعات موردی عملیات موفق برای کمک به تولیدکنندگان جدید برای ایجاد کسب‌وکارشان استفاده خواهد شد.

اطلاعات و منابع توسعه‌یافته در طول پروژه سه ساله در کنفرانس‌های تولیدکنندگان، کارگاه‌ها و روزهای میدانی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: utianews.tennessee.edu

منبع