“با تشکر از فلوریدا، من وقت دارم”

برای آینده باز باشید
نانسی: “من به دیجیتالی شدن و اتوماسیون اعتقاد دارم. سرعت و اثربخشی را فراهم می کند. نکته من برای تولیدکنندگان و خریدارانی که هنوز با پلتفرم کار نمی کنند اما ممکن است آن را در نظر بگیرند: باز باشید. فناوری می تواند چیزهای زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. و دریغ نکنید. برای تماس.

دانش برای همه در حال رشد است
“فلوریدی توجه کنید که همه چیز و همه افراد اطراف پلتفرم با آن در حال رشد هستند. من اکنون پاسخ بسیار سریع تری از تیم پشتیبانی دریافت می کنم. میز پشتیبانی تامین کننده نرم افزار ما نیز متوجه افزایش دانش شده است. این کار را بسیار زیباتر می کند. “نانسی می گوید.
“ما تا حدی از طریق پیوند API با Floriday و تا حدودی در صفحه کار می کنیم. همچنین هنوز قوانین عرضه را در FloraXchange داریم، اما اگر همه فروش های مستقیم فقط از طریق Floriday انجام شود بسیار خوب است. این باعث صرفه جویی در کار زیادی می شود. بنابراین، امیدواریم که خریداران بیشتر و بیشتری به زودی به فلوریدا روی بیاورند.”

پشتکار پیروز است
در طول دوره کرونا، درخواست‌های سفارش شروع به شلوغ‌تر شدن کردند. شش ماه پیش، نانسی شروع به تجربه یک نقطه عطف در کار خود کرد. “من متوجه شدم که ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی کمتری دریافت کردم و درخواست‌های سفارش نیز از طریق Floriday انجام شد. من می‌توانم کارم را در زمان کمتری انجام دهم. در ابتدا، دو نفر در فروش بودیم. اکنون می‌توانم از آن مراقبت کنم. دفترداری و اداره.»

فحش دادن و کشیدن
نانسی: Bestplant هم از طریق حراج و هم مستقیم معامله می‌کند و از پایان سال 2020، Bestplant کاملاً دیجیتالی کار می‌کند. زمانی که چهار سال پیش فروش را در اینجا شروع کردم، شرکت به تازگی استفاده از فلوریدا را شروع کرده بود. پس از آن این به من بود که به کل محدوده محصول جایی در پلت فرم بدهم و همه چیز را به درستی برای فروش در آن تنظیم کنم. من در فلوریدا بسیار فحش دادم زیرا بار اول همه چیز درست کار نمی کرد، و همچنین مجبور بودم همکاران را با خود بکشانم. این همیشه آسان نبود. این کمک می کند که من همیشه برای چیزهای جدید باز باشم، به خصوص اگر بتواند برای ما به ارمغان بیاورد. چیزی خوب.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا
www.Floriday.io



منبع

در باز می شود و دریای سبزی از گیاهان اسپاتی فیلوم تا دوردست امتداد می یابد. فلوریدا در حال بازدید از Bestplant در Poeldijk است. نانسی زویرز، مسئول فروش، در میان چیزهای دیگر، در مورد تجارت خانوادگی، نحوه کار آنها با فلوریدا و آنچه که برای آنها به ارمغان می آورد می گوید.
“Spathiphyllum تجارت اصلی شرکت ما است. ما در طول سال در حدود 10 هکتار خانه های شیشه ای رشد می کنیم. گیاهان تصفیه کننده هوا هستند و دارای برچسب Air So Pure هستند. ما اندازه گلدان های بزرگتر را ارائه می دهیم: 17 تا 27 سانتی متر. نانسی می‌گوید: علاوه بر اسپاتی‌فیلوم، ما به‌طور دوره‌ای هیدرانیاس، پرتقال سبز و خرفه داریم. این شرکت که شروع به فروش پوینستیا کرد، متعلق به خانواده‌های Zuidgeest و Van Dijk است که هر دو سابقه طولانی در منطقه Westland دارند. پایداری و کشت خنثی از نظر انرژی برای مدت طولانی برای Bestplant مهم بوده است. نانسی: “به عنوان مثال، ما حدود 500 پنل خورشیدی داریم که به انرژی زمین گرمایی متصل هستند.”

در فلوریدا، نانسی دوست دارد با لیست های هفتگی کار کند. “و من اقلام مبادله را با یک کلیک روشن یا خاموش می کنم. سریع کار می کند. ما همچنین اصلاحات را از طریق Floriday انجام می دهیم. روش کار نیز واضح تر و ساده تر می شود. سال گذشته هنوز کمی نامرتب بود. اکنون کمتر شده است.” نانسی همچنین پیشنهادات و قراردادها را در پلتفرم پردازش می کند. “همه چیز در آنجا موجود است و نیازی به افزودن نیست. این بدان معناست که من در هیچ زمانی تمام شده ام.”

آرزوها و بینش بیشتر
نانسی هنوز آرزوهایی برای فلوریدا دارد. او این آرزوها را در نقشه راه تعاملی فلوریدا قرار می دهد. او تاکنون رای کافی از سایر کاربران برای خواسته های خود جمع آوری نکرده است، بنابراین آنها هنوز گرفته نشده اند. اما یک پرورش‌دهنده می‌تواند خواسته‌های واقعاً خاصی داشته باشد که سایر تولیدکنندگان نمی‌توانند با آن‌ها کاری انجام دهند. نانسی به طور فعال آرزوهای ارسال شده را پیگیری می کند و همچنین مرتباً در مورد آنها نظر می دهد.”