“بازار عاشق ادریسی های جدید ما با برگ های موزاییک و گلبرگ های کنفتی است”

وقتی می گویید سیکاموس، می گویید هندریسی فرانسوی. و در طول سال های گذشته، تقاضا برای انواع آنها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در نتیجه این پرورش دهنده و تکثیر کننده فرانسوی حجم تولید و سطح زیرکشت خود را افزایش داد. در حال حاضر 2 میلیون گل هندی در 35 هکتار تولید می کنند که 85 درصد آن صادر می شود. یکی از آخرین معرفی‌های آن‌ها که به یکی از پرفروش‌ترین‌های آن‌ها تبدیل شده است، مجموعه موزائیک کانفتی است که همانطور که از نامش پیداست، برگ‌های موزاییک و گلبرگ‌های کانفتی است.


Jean-Yves Coulbault در Myplant & Garden 2024 در میلان، ایتالیا.

برگ و گلبرگ موزاییک
روند رو به رشدی در بین محصولات مختلف به سمت برگ های دو رنگ وجود دارد. گفته می شود که این ویژگی مزیت حفظ جذابیت گیاه را حتی زمانی که شکوفه ندارد را ارائه می دهد. با گذشت سالها، تقاضا برای این نوع گیاهان از جمله گیاهان سیکاموس افزایش یافت. و در بالای برگ های موزاییکی، محدوده نیز دارای لکه هایی بر روی گلبرگ ها است. ژان ایو کولبو از سیکاموس می‌گوید: «واقعاً به نظر می‌رسد که کنفتی روی گلبرگ‌ها پرتاب شده است.

آیا مصرف کننده آن را دوست خواهد داشت؟
هنگام ایجاد محدوده Confetti، پرورش دهندگان سیکاموس بسیار راضی و مشتاق بودند زیرا دو سال پیش واقعاً چیز جدیدی بود. اما آیا خریدار و مصرف کننده آن را دوست خواهند داشت؟ “وقتی اولین گیاهان را دیدیم، عاشق چاپ روی برگ‌ها و گلبرگ‌ها بودیم. اما آیا مصرف‌کننده هم آن را دوست دارد و چاپ روی برگ‌ها را؟ چندین آزمایش، و به سرعت، واکنش‌های مثبتی را نه تنها از خریداران فعلی‌مان، بلکه از خریداران بالقوه‌ای که برای اولین بار در IPM Essen در سال 2020 به آنها ارائه کردیم، دریافت کردیم.

تقاضا از عرضه پیشی می گیرد
اکنون، دو سال بعد، تقاضا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و در سیکاموس، آنها سخت تلاش می کنند تا آن را برآورده کنند. تولید سهام مادر به زمان نیاز دارد. از زمان معرفی، ما به فروش رسیده ایم و تقاضا از عرضه ما پیشی گرفته است. بنابراین، اکنون، ما به طور مداوم در حال افزایش تولید هستیم.

موفقیت؟ “کیفیت فرانسوی”
به گفته JY، موفقیت این مجموعه و همه انواع آن نه تنها در ظاهر بلکه کیفیت آن نیز هست. شاید گفتن این حرف کلیشه ای به نظر برسد، اما همه چیز به ارائه محصولات چشم نواز و با کیفیت خوب به بازار برمی گردد، و ما سعی می کنیم از طریق ترکیب تجربه پرورش خود و کیفیت فرانسوی به این امر برسیم. سیکاموس بیش از 80 سال است که در فرانسه ادریسی نیمه کاره پرورش می دهد و 15 سال پیش وارد پرورش ادریسی شد. آب و هوا در Angers، فرانسه، آنها را قادر می سازد تا گیاهان جوانی تولید کنند که آنها را قادر می سازد زودتر شروع کنند و دیرتر به پایان برسند. علاوه بر این، ما یک خرج بیشتر داریم و می توانیم 8 تا 10 یا حتی بیشتر جوانه را باز کنیم.

برای بیشتر اطلاعات
سیکاموس تولیدات
ژان ایو کولبو
ایمیل: [email protected]
www.sicamus.com

منبع