“ایده راه اندازی یک مزرعه گل از غم و اندوه متولد شد”



وقتی مادرش در تابستان 2019 درگذشت، پرورش گل در ذهن توری کارور نبود و او شروع به زیر سوال بردن هدف خود در زندگی کرد. کارور که در شهر کلیتون در جورجیا مستقر است و هنگامی که فاجعه رخ داد، به تازگی 50 ساله شده بود، توضیح می دهد: «می دانستم باید چیزی پیدا کنم که قلب، مغز و بدنم را به خود مشغول کند.

کارور که همیشه در باغبانی، آشپزی، هنر و صنایع دستی و خیاطی آرامش پیدا کرده است – “من آن دختر خجالتی، پوست روشن و کک و مکی بودم که به جای ورزش در کلاس های خیاطی شرکت می کردم” – او به یاد می آورد که “ایده ای برای کاردستی که شامل گل های خشک شده است.” این تصور منجر به این شد که کارور با گل های شاخه بریده برخورد کرد و به نوبه خود، به دنبال ایجاد یک مزرعه گل با ریشه محکم بود.

با صرف زمان از شکوفه ها، با کارور در مورد لذت های پرورش گل با گل لاله در بهار و مشکلاتی که با رشد در رطوبت بالا همراه است صحبت کردیم. ما همچنین با گربه سانان ساکن مزرعه، Olive و Penny Sue آشنا شدیم.

کارور هنگامی که به تصمیم خود برای راه اندازی مزرعه گل ریشه محکم پس از درگذشت مادرش نگاه می کند، می گوید: “برای من، این ایده از غم و اندوه و میل مادام العمر به داشتن کسب و کار خودم متولد شد.” من همیشه جذب گل‌ها شده‌ام، چه به عنوان یک باغبان سرگرمی در اوایل نوجوانی‌ام، چه نقاشی از گل‌ها در گلدان یا مزرعه یا حتی کاغذ یا پارچه گلدار – بنابراین پرورش گل مناسب به نظر می‌رسد!»

در www.hobbyfarms.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع