اکسیرشاپ بهترین چرخ گوشت بازار 10برند برتر چرخ گوشت بازار ایران | اصیل بخرید

از دیگر مواردی که برای انتخاب یک چرخ گوشت با کیفیت اهمیت دارد تیغه آن است؛ تیغه به کار رفته در ساخت چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 از جنش فولاد ضد زنگ است. به همین دلیل کاربر می‌تواند اطمینان داشته باشد که تیغه این کالا در تماس با آب مقاومت لازم را دارد و دچار مشکل نمی‌شود. امکان چرخش معکوس نیز برای این چرخ گوشت خانگی در نظر گرفته‌شده است تا در صورت نیاز یا گیرکردن گوشت مورداستفاده قرار گیرد. این محصول ضمن اشغال فضای کمی، دارای یک محفظه کشویی نیز است که به کاربر این امکان را می‌دهد که تیغه‌ها را پس از شستشو در آنجا نگه دارد. همانند سایر وسایل آشپزخانه، باید اطمینان حاصل کنید که مدلی را انتخاب کرده اید که پس از استفاده مکرر و شستشوی مداوم از هم پاشیده یا قدرت خود را از دست ندهد.

  • نوشته بود که سبزی خورد کن داره ولی من تا حالا استفاده نکردم ولی چندبار باهاش گوشت و مرغ چرخ کردم خیلی راضی بودم.
  • بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و دارای رنگ سفید است، اما سایر قطعات آن از جنس فلز است.
  • از بهترین مارک‌های چارخ گوشت خارجی نیز می‌توان به بوش، پاناسونیک، فیلیپس، تکنو و … اشاره نمود.
  • این وبسایت با نقد و بررسی منصفانه و بررسی ویژگی های محصولات سعی دارد که در هزینه شما صرفه جویی کرده و از کالاهای خریداری شده احساس رضایت کنید.
  • اگر شما به این نوع مواد غذای علاقه دارید برای شما بهتر است.
اما این به طور کلی یک راه حل آسان است، به خصوص برای آسیاب های برقی که عملکرد معکوس دارند، که باید بدون نیاز به جدا کردن آسیاب، گیر کردن را برطرف کند. این دستگاه آسیاب فوق العاده سازگار با بافتی عالی تولید می کند. با وجود طراحی جمع و جور، یک سینی گوشت با اندازه مناسب ارائه می دهد.

چرخ گوشت فوما محصولی پر قدرت برای چرخ کردن مقدار زیادی گوشت در مدت زمان کوتاه است. تیغه این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. موتور این چرخ قدرتی معادل 3300 وات داشته و مجهز به سوسیس ساز است. تهیه گوشت چرخ کرده تازه یکی دیگر از دلایل مهم خرید بهترین چرخ گوشت است.

چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-321

این محصول با عملکرد و کیفیت خوبی که دارد، در گروه بهترین چرخ گوشت خانگی بازار قرار گرفته است. البته اگر با اصطلاحات فنی چرخ گوشت آشنا نیستید، بهتر است راهنمای خرید چرخ گوشت را در ابتدای همین مطلب بخوانید. یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ در عرصه ساخت و ساز لوازم خانگی و آشپزخانه مولینکس فرانسه است و چرخ گوشت با کیفیت آن دارای یک تیغه تمام استیل ضد زنگ است. همچنین توان موتور چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810۲۲۰۰ وات است که بیانگر بالا بودن قدرت موتور در چرخ کردن گوشت است. دستگاه Buffalo-2020 یکی از بهترین چرخ گوشت ایرانی باکیفیت و محبوب پارس خزر است. این محصول طراحی کوچک و سبکی دارد تا حمل و جابجایی آن آسان بهترین چرخ گوشت خارجی باشد.

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-744

البته گفتنی است که چرخ گوشت به غیر از کار اصلی خود که چرخ کردن گوشت است کارهای دیگری مانند سوسیس‌سازی و کباب‌سازی را هم انجام می‌دهد. این عملکرد را می توان از کاربردی ترین قابلیت دانست که یک چرخ گوشت خوب می تواند داشته باشد . می توان به برند هایی چون پارس خزر ، فوما ، بوش ، مولینکس ، کنوود و … نیز اشاره کرد . هنگام استفاده از چرخ گوشت اطمینان حاصل کنید که گوشت بدون رگ و چربی خرد شده است. زیرا این رگ ها به دور تیغه موتور میپیچند و از چرخش تیغه جلوگیری می کنند. هنگام استفاده از چرخ گوشت اطمینان حاصل کنید که استفاده زیاد باعث گرم شدن بیش از حد موتور نمی شود.

چرخ گوشت صنعتی امگا ۳۲

اکسیرشاپ بهترین چرخ گوشت بازار 10برند برتر چرخ گوشت بازار ایران | اصیل بخرید