الماس آبی رز خیریه ملکه بی را دوباره راه اندازی کرد


گل رز ملکه بی که توسط Fryer’s Roses، بخشی از گروه الماس بلو، راه اندازی شد، از طرف انجمن خاک، شریک خیریه گروه الماس آبی، مجدداً راه اندازی شد.

این گل رز فلوریبوندا، خوشه‌های چشم نوازی از شکوفه‌های زرد کهربایی با فنجان باز تولید می‌کند که برای زنبورها و سایر گرده‌افشان جذاب است.

با شاخ و برگ متضاد سبز زیتونی و به ارتفاع تقریباً 80 سانتی متر در هنگام رشد کامل. 1 پوند از هر گل رز ملکه زنبور عسل که از طریق مراکز باغ الماس آبی فروخته می شود، و رزهای سرخ کن به صورت آنلاین به انجمن خاک اهدا می شود.

الماس آبی مفتخر است که با Soil Association، موسسه خیریه ای که با همکاری با طبیعت از پایه، از آینده سیاره ما دفاع می کند، شریک است.

انجمن خاک یک موسسه خیریه است که نحوه باغبانی، غذا خوردن، کشاورزی و مراقبت از دنیای طبیعی ما را تغییر می دهد. بنابراین می‌توان در جهانی که با طبیعت در تعادل است، با سلامتی خوب و با آب و هوای امن که برای همه احیا شده است زندگی کرد. انجمن خاک برای یادگیری، به اشتراک گذاری و رشد بهتر در کنار هم، تحقیق، کمپین و کار با جوامع محلی را انجام می دهد.

نحوه خرید
خرید گل رز ملکه زنبور عسل از تمام مراکز باغ الماس آبی، به صورت آنلاین در www.fryersroses.co.uk و با سفارش تلفنی به شماره 01270 360071، تا زمانی که موجودی موجود است، در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
الماس آبی
www.bluediamond.gg

انجمن خاک
www.soilassociation.org



منبع