ارزش افزوده سقف های فولادی در سیلوهای آبی

تقاضا برای پوشش های ضد آب سیلوهای آبی هر سال در حال افزایش است. پوشش ها عمدتاً برای دور نگه داشتن برگ ها، کثیفی های موجود در هوا و گرد و غبار از آب و جلوگیری از رشد و تبخیر جلبک ها استفاده می شوند. اما شاید مهمتر از آن، جلوگیری از بیماری ها و قارچ هایی مانند Phytophthora از آب ذخیره شده است.

در سال‌های اخیر، به طور فزاینده‌ای آشکار شده است که روکش‌های PVC مختلف روی سیلوهای گلخانه‌ها، از جمله پوشش‌های کششی به شکل سقف نوک تیز یا پوشش گرد (گنبد) وجود دارد. پرورش دهندگان آن را یک پیشرفت مثبت در باغبانی می دانند.

Bas van der Elst از Henic اضافه می کند که سیلو آب راه راه برای پوشش طراحی نشده است. “بالاخره، استحکام سیلو بر اساس فشار آب از داخل به خارج محاسبه می شود. هنگامی که یک پوشش روی آن قرار می گیرد، بار باد متفاوتی رخ می دهد. سیستم های مختلفی برای جذب این بارها بر روی سیلو ایجاد شده است. زیرا فولاد صفحات سقف بسیار سفت هستند و وزن بار برف در تمام لبه سیلو با بازوهای نگهدارنده به حلقه دوم توزیع می شود و آن را بسیار محکم می کند. قطب در وسط پشتیبانی اضافی ایجاد می کند. از آنجایی که سقف فولادی بسیار مسطح تر است، بار باد بسیار کمتری را نیز به سیلو وارد می کند.

چرا مردم هنوز پوشش های PVC را انتخاب می کنند؟
Bas پاسخ را می داند: “عمدتاً به دلیل قیمت” و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. پوششی که عمدتاً از PVC ساخته شده است به سادگی ارزان تر از سقف های کاملاً فولادی است. من فقط می‌خواهم به شرکت‌ها اطلاع بدهم که سقف‌های فولادی نیز در دسترس هستند.”

کاور استیل HD
Bas از این فرصت استفاده می کند و پوشش فولادی HD-Hendic را برجسته می کند: “این می تواند بار برف 120 کیلوگرمی را در هر متر مربع تحمل کند. سقف های فولادی با محاسبه مقاومت رسمی، نشان CE و دستورالعمل های دقیق نصب ارائه می شوند. این سقف های فولادی از فولاد S600 ساخته شده اند. و با گالوانیزه 450 گرم در متر مربع (مقاوم در برابر زنگ زدگی) و همچنین می توانید روکش پودری را در هر رنگ رال دلخواه انتخاب کنید.

سقف فولادی به طور استاندارد شامل یک منهول قابل قفل است و به عنوان یک گزینه، یک نردبان ثابت می تواند ارائه شود. این به طور ایمن بر روی مجموعه های پیچ سیلو نصب می شود و مجهز به محافظ های سقوط است.

کاورهای HD-Steelcovers در قطرهای 1.89 تا 14.72 موجود هستند و سیلوهای استاندارد نیازی به تنظیم ندارند. بنابراین می توان آنها را روی سیلوهای موجود نیز قرار داد.


بس ون در الست و نیکول پیتوم از هندیک

برای اطلاعات بیشتر:
هندیک
Goirkestraat 1a
4885 KS، Achtmaal
تلفن: 5976665-76 (0) +31
[email protected]
www.hendic.nl

منبع