آینده تولیدکنندگان کنیا چیست؟



3 ژوئن 2024 در نایروبی، کنیا:

روز دوشنبه، 3 ژوئن 2024، ساعت 11 صبح، شورای گل کنیا میزبان یک کنفرانس بین المللی است که منحصراً برای طرف های درگیر مستقیم و فعال سازماندهی شده است، با تمرکز بر پایداری در صنعت گل شاخه بریده جهانی، با تاکید ویژه بر نقش کنیا در این تلاش ها را به جلو سوق می دهد.

کلمنت تولزی، مدیر عامل شورای گل کنیا، می‌گوید: «برای بحث‌های روشنگرانه در مورد آخرین پیشرفت‌ها، فوریت ارسال پیام‌های پایدار به خریداران گل در سراسر جهان و اهمیت حیاتی انتقال یک پیام واحد در مورد واقعیت‌های کشت گل شاخه بریده، به ما بپیوندید.

“گل‌کاری در کنیا مدت‌هاست که گواهی بر روحیه کارآفرینی و قابلیت‌های نوآورانه این کشور است. نقشی محوری در افزودن ارزش مستقیم به بخش‌های مختلف ایفا می‌کند و ثبات آن را برای اقتصاد کنیا و فراتر از آن حیاتی می‌کند. در حالی که صنعت با چالش‌ها و آسیب‌پذیری‌هایی مواجه است، ما با آن روبرو هستیم. به انعطاف پذیری و توانایی انطباق آن ایمان داشته باشید.”

با پذیرش شیوه‌های مسئولانه و نوآورانه، با پشتوانه داده‌های قابل اعتماد و شفافیت، می‌توانیم بر موانع غلبه کنیم و شهرت کنیا را به عنوان پیشرو در گل‌کاری تقویت کنیم.»

به ما بپیوندید تا فرصت‌ها را بررسی کنیم، چالش‌ها را بررسی کنیم و تغییرات مثبتی را در صنعت گل‌سازی و فراتر از آن ایجاد کنیم.»

این کنفرانس در سالن اجتماعات مرکز اوشوال، همان محلی که یک روز بعد، یازدهمین دوره IFTEX در نایروبی، کنیا، از سه شنبه، 4 ژوئن، تا پنجشنبه، 6 ژوئن برگزار می شود، برگزار می شود. کنفرانس، لطفا فرم ثبت نام کنفرانس را پر کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
شورای گل کنیا
[email protected]
kenyaflowercouncil.org

تاریخ انتشار:

منبع