آموزش فیوچرز کوینکس (صفر تا صد) + آموزش تصویری و ویدئویی -ایران ارز دیجیتال

در این مقاله میخواهیم برای افراد علاقهمند به صرافی کوینکس، آموزش گام به گام ثبت نام و ساخت حساب در این صرافی را آموزش بدهیم. این مقدار برای کوکوین ۱۲۴۴ جفت ارز است. رتبه قبل از کوینکس از ۵۱۴ جفت ارز و بعد از آن نیز از ۱۷۶ جفت ارز پشتیبانی مینماید. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم طراحی و رابط کاربری این صرافی بسیار ساده و قابل فهم است. این مقوله را با عنوان لیکوئیدیتی صرافی معرفی میکنیم. بررسی صرافی کوینکس را با بررسی جفت ارزهای پشتیبانی شده در آن ادامه میدهیم.

بررسی نقد شوندگی در صرافی ها کار پیچیدهای است. در حال حاضر تعداد ۹۹۷ جفت ارز در پلتفرم کوینکس برای کاربران این صرافی تعریف شده است. این مهم باعث شده تا کاربران بدون هیچ نگرانی بتوانند رمز ارزهای خود را در این صرافی نگهداری نمایند. این موضوع در تعداد بسیار زیاد جفت ارزها و رمز ارزها اهمیت بیشتری صرافی coinex پیدا مینماید. اما این قضیه فقط در همینجا خاتمه نیافت و به مرور زمان تمام کاربران ایرانی با ای پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن. مبلغ کارمزدها در صرافی کوینکس نسبت به سایر پلتفرمهای معاملاتی کمتر تعیین شده است. به همین دلیل معاملهگران مبتدی هم میتوانند در این بستر معاملاتی مشغول ترید و سرمایهگذاری شوند.

مقایسه کوینکس با رتبه بالاهای بازار آن را در این باره یک صرافی متوسط جلوه مینماید. بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی شرایط آن برای کاربران ایرانی ادامه میدهیم. این پلتفرم کاربر پسند بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. چه بخواهیم و چه نخواهیم چنین امکانی در بازار ارز دیجیتال به این راحتی ها در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد. اما ببینیم سایر صرافی ها در این باره چه وضعیتی دارند. به عنوان اولین مزیت باید به امکان استفاده از بازار مارجین و فیوچرز در این صرافی برای کاربران ایرانی اشاره کنیم. برای خرید و فروش NFT ها شما میتوانید در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس یا ارز دیجیتال مانا عضو شوید. تمام این کلکسیون های درون بازی با استفاده از توکن های غیرمثلی NFT هایی که در بازار دسنترالند Decentraland خریداری و فروخته می شوند، ایجاد می شوند. این مبادله سکه هیچ روش سپرده گذاری دیگری را غیر از رمزنگاری نمی پذیرد، بنابراین سرمایهگذاران جدید رمزنگاری در واقع برای معامله و ترید در اینجا محدود شده اند.

جفت ارزهای پشتیبانی شده در یک صرافی در واقع تعداد نمودارهای معاملاتی در آن را نشان میدهند. مسلماً وجود تعداد بیشتر جفت ارز در روند معاملات کاربران تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود. «معاملات اسپات» از ریسک پایین تری در مقایسه با «فیوچرز» و «مارجین» برخوردار است و کار با آن خیلی راحت است. بررسی نقد شوندگی در صرافی ها کار پیچیدهای است. البته که این موضوع همیشگی نیست و ممکن است در آینده شرایط عوض شود. در حال حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم، صرافی کوینکس هیچ اقدامی برای این منظور نکرده و از پول فیات پشتیبانی نمیکند. در حال حاضر ، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال ، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود.

نسبت به سایر پلتفرمهای معاملاتی کمتر تعیین شده است. در آینده احتمال دارد تا این خدمات نیز به خدمات صرافی کوینکس اضافه شود. در ادامه با بررسی رفتار کوینکس با کاربران ایرانی بیشتر از قبل میتوانید نحوه عملکرد این صرافی را درک کنید. زیرا عملاً عدم دقت به آن سرمایه های شما را در خطرات زیادی قرار خواهد داد. البته برای این منظور باید به صورت کامل بدانید که استخراج ارز دیجیتال چیست و چه فرایند برای رسیدن به سود در آن لازم است. مؤسس صرافی کوینکس قبل از تاسیس این صرافی در رزومه خود ایجاد استخر استخراج ViaBTC را دارد.

این مقوله را با عنوان لیکوئیدیتی صرافی معرفی میکنیم.