گزارش عکس آزمایشات بهار کالیفرنیا 2024

آزمایشات بهار کالیفرنیا (CAST) 2024 به پایان رسید. دیروز لوکیشن های نهایی درهای خود را بسته بودند. علی‌رغم زمان‌بندی اولیه این رویداد، چون عید پاک امسال اوایل می‌شود، به نظر می‌رسد که دوباره نسخه خوبی بوده است، زیرا حال و هوای مثبتی داشت. کنجکاو هستید ببینید چه چیزی به نمایش گذاشته شده است؟ برای مشاهده گزارش تصویری و زیر نگاهی گذرا اینجا را کلیک کنید.


بارت هیز از Westhoff با Calibrachoa Caliloco Frankenberry جدید. آنها انواع خود را در محل گرین فیوز گروو در سومیس ارائه می کردند.

بیش از 40 شرکت در 11 مکان پراکنده شده اند
در مجموع، بیش از 40 شرکت، از جمله انتشار دهندگان و تامین کنندگان، در 11 مکان پراکنده شدند و پتانسیل جدید و انواع و مفاهیم موجود خود را به نمایش گذاشتند.


هایم روزنبلوم، ایال کلینبرگر، و ایال اینبار از هیشتیل در مهدکودک های سانکرست در مهد کودک گریگز (مهد کودک سابق سانکرست). آنها درهای خود را در 24 مارس بستند.

رویداد 6 روزه
در طول سال‌ها، شاهد بوده‌ایم که شرکت‌های بیشتری انواع خود را همراه با سایر پرورش دهندگان ارائه می‌کنند. این به نوبه خود منجر به کاهش تدریجی تعداد مکان ها شد و همچنین امکان تبدیل آن به یک رویداد 6 روزه را به جای یک رویداد 2 هفته ای که در گذشته وجود داشت (در آن زمان این رویداد شناخته شده بود) ممکن کرد. به عنوان بسته آزمایشی). امسال، CAST یک رویداد 6 روزه بود. با این حال، بسیاری از مکان ها تصمیم گرفتند درهای خود را به مدت چهار روز باز کنند. بنابراین، برخی در روز اول رویداد (19 مارس) شروع کردند، در حالی که برخی دیگر یک یا دو روز بعد شروع کردند اما تا آخرین روز رویداد (24 مارس) باز ماندند.


Ori Danziger از Danziger، انواع خود را در Headstart Nursery در Gilroy با Cascadias Fantasy Hot Pink Imp ارائه می‌کند.

زودتر از حد معمول
امسال، CAST کمی زودتر از حد معمول برگزار می‌شد، زیرا عید پاک امسال زودتر از موعد برگزار می‌شود. به ناچار، این بدان معنی بود که تلاش بیشتری لازم است تا گیاهان به موقع گل بدهند. با این حال، به نظر می رسد که خیلی ها موفق شده اند و شور و نشاط بالاست. برای پرورش دهندگان، لحظه ای از سال است که می توانند گونه های جدید، بالقوه و موجود خود را نشان دهند.

به‌صورت جداگانه، با همکاران یا مشتریان، یا در گروه‌های سازمان‌یافته بزرگ در محیط‌های مختلف، پرورش‌دهندگان، دلالان، خرده‌فروشان، خریداران گیاهان (و غیره) برای بازدید از آزمایش‌ها در امتداد خط ساحلی به کالیفرنیا سفر می‌کنند. منجر به جریان خوبی از بازدیدکنندگان با قله در طول روز می شود. با این حال، هر شرکتی بسته به موقعیت مکانی باید با روزهای شلوغ و کندی دست و پنجه نرم کند. بسیاری از بازدیدکنندگان مسیر خود را به سمت جنوب یا شمال می‌روند، بنابراین شرکت‌هایی که در این قسمت‌ها نمایشگاه می‌کنند شروع شلوغی داشته‌اند و انتظار دارند روز(های) پایانی شلوغی داشته باشند. به نوبه خود روزهای میانی برای آنهایی که در وسط مسیر قرار گرفته اند بسیار شلوغ بوده است.


داگ و تاکر کول از DS Cole Growers در حال بازدید از مکان American Takiii در سالیناس. آنها از مکان های آزمایشی در سراسر خط ساحلی کالیفرنیا بازدید کردند و برخی از نکات برجسته خود را با ما به اشتراک گذاشتند.

برای دیدن تصاویر بیشتر و برداشتی از رویداد اینجا را کلیک کنید.

به ارسال تصاویر خود ادامه دهید
آیا از CAST به نمایش گذاشته شده یا از آن بازدید کرده اید، و آیا عکس هایی برای اشتراک گذاری دارید؟ با خیال راحت آنها را از طریق ما ارسال کنید و ما آنها را در گزارش تصویری خود از رویداد قرار خواهیم داد.

منبع