چگونه یک کشاورز گل باشیم (و با انجام آن درآمد کسب کنیم)



به گفته رابین ترات، مربی با تجربه توسعه در دانشگاه مینه‌سوتا و صاحب مزرعه باغ پریری، یک عملیات گل بریده در استارباک، مینه‌سوتا، گل‌های شاخه‌دار که به خوبی به بازار عرضه می‌شوند، می‌توانند به مزارع موجود در مقایسه با سبزیجات سنتی درآمد بیشتری در هر هکتار ارائه دهند. 15 سال تولید.

تروت مجری اصلی در 14 فوریه برای اولین بار از سری وبینارهایی بود که توسط دانشگاه مینه سوتا برگزار شد. وبینارهای بعدی با هدف ارائه دانش و مهارت برای رونق در بازار گل شاخه بریده، برای ماه مارس برنامه ریزی شده است.

این سریال در روز ولنتاین شروع شد، که تروت گفت که بزرگترین تعطیلات گل سال است، و پس از آن روز مادر. مزرعه باغ پریری گلی برای تعطیلات ندارد و فروش آن در ماه مه آغاز می شود و در صورت امکان از هالووین می گذرد. تصمیم مزرعه مبنی بر عدم فروش در زمستان به این دلیل است که هزینه گرم کردن گلخانه بیشتر از آن چیزی است که آنها می توانند در فروش گل به دست آورند.

تروت گفت: «وقتی به این فکر می‌کنید که بازارهایتان چگونه خواهند بود، این موضوع تعیین می‌کند که چقدر برای رشد نیاز دارید. “مشتریان شما اهمیتی نمی‌دهند که هزینه‌های شما چقدر است و آنها فقط به هزینه‌هایشان اهمیت می‌دهند، بنابراین شما باید (گل‌ها) را قیمت‌گذاری کنید تا آنها با حداکثر قیمتی که مردم مایل به پرداخت هستند، بفروشند.”

در agweek.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع