“واریته های جدید متعددی در شنژن شروع به کار می کنند”

نمایشگاه گل 2024 Greater Bay Area (GBA) با موضوع “منطقه خلیج سبز و زیبایی، شکوفه های شاعرانه و شکوفا” در حال برگزاری است. این رویداد در شنژن، استان گوانگدونگ در جنوب چین برگزار می‌شود، از 23 مارس آغاز شده و تا 1 آوریل ادامه خواهد داشت. در مجموع مساحت نمایشگاهی بیش از 38000 متر مربع (به سه منطقه نمایشگاهی مجزا تقسیم می‌شود: پارک ورزشی شنژن بیجی‌آشان، پارک لیان‌هواشان، و سرزمین عجایب گل Xiangmihu)، این رویداد گل مشارکت بیش از 90 شرکت داخلی و بین المللی باغبانی و گل، دانشگاه، و همچنین پلت فرم های تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، چندین شهر در داخل GBA نیز به طور فعال به این نمایشگاه بزرگ کمک کرده اند.

در این رویداد بزرگ شرکت PanAmerican Seed، Kieft Seed، Ball FloraPlant، Darwin Perennials و Star Roses and Plants، شرکت های پرورش دهنده انفرادی شرکت Ball Horticulture شرکت کردند. واریته های جدید متعددی در شنژن شروع به کار کردند و در ارزیابی ارقام برجسته جدید شرکت کردند. “پس از بررسی دقیق در محل توسط کارشناسان، ما در نهایت چهار جایزه اول، جایزه یک دوم و دو جایزه سوم را در این نمایشگاه گل کسب کردیم. انواع برنده جایزه اول شامل دلفینیوم “Red Lark”، Blueberry “BurryBux” است. بگونیا “Hula” و Coreopsis “Uptick”، تیم بال چین با افتخار گزارش می دهد.


از چپ به راست: بلوبری 'BurryBux'، Begonia 'Hula' و Coreopsis 'Uptick.

طراحی آنها با محوریت موضوع “ما جهان را رنگ می کنیم”، مجموعه ای از رنگ های پر جنب و جوش و مجموعه ای از گل ها را برای ایجاد بال گاردن، یک باغ مینیاتوری زنده، ترکیب می کند. “این فضای مسحور کننده درختان سایه دار، صندلی های راحت برای استراحت و نمایشی جذاب از شکوفه ها را ارائه می دهد. ما با دقت گونه های مختلفی را انتخاب کردیم که در آب و هوای شنژن رشد می کنند، از جمله Dianthus “Jolt”، Begonia “Hula”، Dahlia “Maxi،” Coreopsis. Uptick، رنگ های مختلف Pentas “Lucky Star” در کنار Coleus. تخصص ما فراتر از ساخت و ساز منظره است؛ ما همچنین توصیه های ارزشمندی در مورد گیاهان بستر مناسب برای این منطقه ارائه می دهیم.”

صندلی‌های بزرگ که با آرایه‌ای پر جنب و جوش از رنگ‌ها و گل‌ها آراسته شده‌اند، به‌طور برجسته جایگاه C را در منطقه نمایشگاهی نمایشگاه گل اشغال می‌کنند. “ناظران در هر سنی برای ثبت عکس مکث می کنند. رنگ های روشن نه تنها نمادی از مشارکت ما در یک صنعت متنوع است، بلکه پیام قدرتمندی از وحدت را نیز منتقل می کند: “ما با هم رشد می کنیم، با هم می مانیم.”

تیم Ball China می‌گوید در سال‌های اخیر، افزایش آگاهی از سلامت عمومی منجر به محبوبیت فزاینده سبزیجات گلدانی در بین مصرف‌کنندگان شده است، زیرا آنها محصولات تازه و مغذی را برای ساکنان شهری ارائه می‌دهند. “این کاملاً با روند ارتقاء مصرف کننده مطابقت دارد که منجر به توسعه سریع و گسترش قابل توجه بازار در این صنعت می شود.”

برنامه Mini Kitchen که توسط شرکت PanAmerican Seed راه‌اندازی شده است، عمدتاً شامل گیاهان گلدانی فشرده است که برای رشد میز داخلی مناسب هستند و راه‌حلی با فضای کارآمد برای مصرف‌کنندگان، به‌ویژه کسانی که در مناطق شهری با فضای باغ محدود زندگی می‌کنند، ارائه می‌دهد. هدف از مینی آشپزخانه ترویج خودکشتی و مصرف سبزیجات در تمام طول سال است که حس موفقیت و لذت بردن از مزه کردن محصولات تازه را برای افراد فراهم می کند. این برنامه در حال حاضر شامل بیش از 10 نوع، از جمله گوجه فرنگی «سیام»، خیار «میان وعده سریع»، ریحان «بونسای» و فلفل «لقمه تازه» است، این برنامه از زمان معرفی خود به بازار تحسین گسترده ای را به خود اختصاص داده است. ما حتی کمپینی راه‌اندازی کردیم که در آن هر کسی که شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال می‌کرد، می‌توانست با بذر و نهال خیار، گوجه‌فرنگی و فلفل ما به خانه ببرد.»

به گفته تیم بال چین، معرفی Mini Kitchen در GBA در سال جاری نشان دهنده نقطه عطف مهمی برای PanAmerican Seed در تلاش آن برای ترویج محصولات گیاهی در بازار چین است. تیم چینی در PanAmerican Seed همچنین از طراحی نوآورانه، استراتژی‌های بازاریابی و کانال‌های توزیع استفاده می‌کند تا محصولات سبزیجات Mini Kitchen را با خواسته‌های مصرف‌کننده هماهنگ کند.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com

منبع