مهدکودک ترا نوا گونه‌های sedum و heuchera با تغییر رنگ را به نمایش می‌گذارد



مهدکودک Terra Nova با نگاهی اجمالی به Sedum 'Mocha Magic' و Heuchera 'Changeling' با بهترین اجرا، انواع تغییر رنگ را به نمایش می گذارد. sedum جدید این شرکت دارای شاخ و برگ های آبی مایل به خاکستری است که در تابستان به شکلات شیری تبدیل می شود و با ساقه های شکلات تیره و خوشه های گل فوم موکا تکمیل می شود. شاخ و برگ های محبوب heuchera هر هفته رنگ جدیدی را با سایه های هلویی، گیلاسی، شامپاین و مایل به ارمغان می آورد.

Sedum 'Mocha Magic' یک عادت رشد سریع و مستقیم دارد و ارزش چشم انداز قوی را در بسترهای مخلوط، مرزها، کاشت های انبوه، لبه ها و باغ های خشک ارائه می دهد. از آگوست تا سپتامبر شکوفا می شود و کاربردهای ویژه مختلفی دارد، از جمله مقاوم بودن در برابر آهو و جذب گرده افشان موثر.

این نوع سدوم به آفتاب کامل، خاک با زهکشی خوب و مصرف کم آب نیاز دارد. تیم پرورش Terra Nova توصیه می کند که اجازه دهید “Mocha Magic” بین دو آبیاری در گلخانه کاملاً خشک شود. مناطق سختی USDA برای 'Mocha Magic' 4-9 است.

زمان پایان این گیاه چند ساله از آستر تا گلدان 4 اینچی 8 تا 10 هفته است. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 1 گالن 10 تا 12 هفته است. “Mocha Magic” به ارتفاع 26″ عرض 30″ و ارتفاع گل 32 اینچ می رسد.

Heuchera 'Changeling' رشد متوسطی را با عادت تپه زدن دارد و در بهار بیشترین فعالیت را دارد و از می تا ژوئن شکوفا می شود. برای ظروف مخلوط مناسب است و ترجیح می دهد در آفتاب کامل با خاک ارگانیک و با زهکشی متوسط ​​رشد کند.

پرورش دهندگان تمام کننده باید اجازه دهند این هوشرا با عملکرد عالی بین دو آبیاری در گلخانه ها به طور متوسط ​​خشک شود. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 4 اینچی چهار تا شش هفته است. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 1 گالن 8 تا 10 هفته است. “تغییر” به ارتفاع 9″، عرض 14″ و ارتفاع گل 16″ خواهد رسید و مناطق سختی USDA آن 4-9 است.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک ترا نوا
[email protected]
www.terranovanurseries.com

تاریخ انتشار:

منبع