طرفداران گل از کنگره می خواهند اقدامات کلیدی برای کمک به صنعت را انجام دهند

متخصصان گل از اعضای کنگره درخواست کردند تا اقداماتی را تصویب کنند که دسترسی مقرون به صرفه تر به گل های شاخه بریده را فراهم می کند، بیمه محصول را برای مزارع گل بهبود می بخشد، و تحقیقاتی را که به بهبود کیفیت و تولید گل و گیاه کمک می کند، تأمین مالی می کند.

13 خرده‌فروش، عمده‌فروش، پرورش‌دهندگان و واردکننده به رهبری لابی‌گر ارشد SAF، جو بیشوف، دکترا، و همکار میسی همرستروم، در 19 مارس برای اولین بار در کنگره سال انجمن گل‌فروشان آمریکایی (SAF) در کاپیتول هیل ملاقات کردند. به عنوان بخشی از استراتژی حمایتی آن در سال 2024.

بیشوف می‌گوید: «هیچ چیز مانند شنیدن داستان‌های خود از طرفداران وجود ندارد. شنیدن از من یک چیز است، اما وقتی آنها مستقیماً از یکی از اعضای صنعت می شنوند، واقعاً می توانند این ارتباط را بین کارهایی که در گلکاری اتفاق می افتد و افرادی که آن را انجام می دهند برقرار کنند.

شرکت کنندگان از 11 دفتر کنگره، از جمله دفاتر سناتور مارکو روبیو و نمایندگان مارسی کپتور، آدریان اسمیت، دن کیلدی، ماریو دیاز بالارت، گوئن مور، هنری کوئلار، لوری چاوز-درمر، آندریاس سالیناس، اسکات فرانکلین و جان کارتر بازدید کردند.

در جلسات، گروه بر سه اولویت قانونی تمرکز کرد: 1) مجوز مجدد سیستم ترجیحات تعمیم یافته (GSP)، که امکان واردات بدون عوارض گمرکی از کشورهای توسعه یافته اقتصادی را فراهم می کند. (مجوز GSP در دسامبر 2020 منقضی شد و هزینه های قابل توجهی را به مشاغلی اضافه کرد که تلاش می کردند از اثرات اقتصادی کووید و فشارهای تورمی کنار بیایند.) 2) توسعه یک برنامه بیمه ملی محصولات کشاورزی از طریق آژانس مدیریت ریسک وزارت کشاورزی آمریکا برای تولید گل شاخه بریده در فضای باز، برای کمک به کشاورزان از کسب و کار خود در برابر خطرات فزاینده ناشی از آب و هوای شدید و آتش سوزی های جنگلی محافظت کنند. 3) یک میلیون دلار اضافی برای ابتکار تحقیقات گل و گیاه و نهالستان (FNRI) برای حمایت از تحقیقات در زمینه مکانیزاسیون، کاهش آفات و بیماری ها و مدیریت، بهینه سازی پس از برداشت، و کارایی تولید. (از طریق تلاش های حمایتی خود در سال 2022، SAF به افزایش 1 میلیون دلاری بودجه FNRI برای سال مالی 2023 کمک کرد. درخواست امسال یک میلیون دلار اضافی برای سال مالی 2025 است.)

پس از ملاقات با نماینده کاپتور، دن ریلی از جت فرش فلاورز در میامی گفت که نسبت به نتیجه احساس خوبی دارد.

دن ریلی از توزیع کنندگان گل تازه جت در میامی، فلوریدا، گفت: «فکر می‌کردم پیام ما را خوب دریافت کردند، ریلی گفت: «این یک فرآیند بسیار آموزنده بود.

Lottie McKinnon، از Teleflora، پس از ملاقات با دفتر نماینده آدریان اسمیت، واکنش مشابهی داشت. “این عالی بود. (دستیار قانونگذار) بسیار درگیر و علاقه مند به آنچه ما باید بگوییم بود… و قطعاً به نظر می رسید که او می خواهد کمک کند.”

آندریا گریست از Florasource KC در پارک اورلند، کانزاس، گفت که “فقط از دیدن کل فرآیند و نحوه عملکرد (کنگره) در پشت صحنه شگفت زده شده است.”

بیشوف می‌گوید تعامل با این صنعت به او کمک می‌کند تا مشکلات ما را ادامه دهد. او گفت: “این گفتگوها به آنها کمک می کند تا بفهمند چرا این مسائل برای مشاغل صنعت ما بسیار مهم است.” “این واقعا به تقویت پرونده ما کمک می کند.”

این پرواز اولین رویداد از دو تا سه رویدادی بود که در نوع خود برای سال برنامه ریزی شده بود. پروازهای آینده برای مناسب‌ترین زمان‌هایی که بیشتر به حمایت در مورد مسائل کلیدی نیاز است، برنامه‌ریزی می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

منبع