دوره کارشناسی ارشد جدید آینده صنعت و ارتباط با جامعه را بررسی می کند

Pro Manager Mastercourse Floriculture بیش از 10 سال است که سازماندهی شده است و هدف آن برقراری ارتباط بین رهبران آینده گل و گیاه از سراسر جهان با رهبران فعلی در این صنعت است. در یک بازه زمانی دو هفته ای، آنها در مورد آینده شرکت های مربوطه خود و بنابراین، آینده صنعت بحث می کنند. جدیدترین نسخه از 28 اکتبر تا 8 نوامبر 2024، مصادف با نمایشگاه تجاری IFTF و Aalsmeer برگزار می شود.

از داخل به بیرون گلخانه
دوره های کارشناسی ارشد The Jungle Talks تکامل یافته است. این تیم می‌گوید: “زمانی که ما شروع کردیم، تمرکز دوره بر روی اتفاقات داخل گلخانه بود. بهینه‌سازی رشد، تولید، کیفیت و خروجی. بلافاصله پس از آن، ربات‌سازی و هوش مصنوعی به برنامه اضافه شد. در سال‌های اخیر، مرتبط بودن گل‌کاری از نظر ارزش افزوده برای جامعه یا مصرف‌کنندگان به موضوعی تبدیل شده است که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت.»

رهبران آینده
Jungle Talks شرکت کنندگان خود را انتخاب می کند و از معیارهای سختگیرانه استفاده می کند. “فارغ التحصیلان ما رهبران آینده صنعت هستند. آنها تغییر دهندگان بازی (بالقوه)، رابط ها و رهبران فکری هستند. آنها نه تنها در موقعیتی هستند که شرکت خود را به آینده هدایت کنند، بلکه کل بخش را نیز در اختیار دارند. در پایان، ما در 3 سال گذشته از نزدیک با AIPH در مورد جایزه جوان بین المللی پرورش دهنده سال کار کرده ایم. دوره کارشناسی ارشد گل و گیاه به عنوان پیش انتخاب برای این جایزه عمل می کند.”

گام بعدی
AIPH و Jungle Talks برای ترویج بیشتر آنچه که برای آن تلاش می کنند، تشویق به تشویق جوایز ملی پرورش دهندگان جوان یا رهبران آینده شده اند. در ماه های آینده، Asocolflores در کلمبیا، شورای گل کنیا در کنیا، و Veiling Holambra در برزیل رویدادهای ملی را برای اعطای استعدادهای جوان در این صنعت سازماندهی می کنند. برندگان در نسخه آتی Mastercourse Floriculture شرکت می کنند و به طور خودکار برای جایزه جوان بین المللی پرورش دهنده سال انتخاب می شوند.

شرکا
برای نسخه آتی، Jungle Talkso دوباره با گروهی از شرکا که از دوره کارشناسی ارشد پشتیبانی می کنند کار می کند: Koppert، Viscon، Chrysal، Klasmann-Deilmann، Krimpen، Floramedia، Bunnik Creations، Logiqs، Plant Empowerment و Koppert Cress.

برای اطلاعات بیشتر:
گفتگوهای جنگل
22730981 506+
506 88418125
[email protected]
www.jungletalks.com

منبع