خط پردازش برای پرورش دهنده سبزی برگ ویتنامی

“در سالن فرآوری، چهار میز بزرگ با 14 زن در هر میز وجود داشت که به صورت دستی سبزیجات را پردازش می کردند: دسته بندی، برگ چینی، و برش دادن محصولات به اندازه. کریستین اوسترلاان از Pack TTI توضیح می دهد که محصول بسیار یکنواخت تر است و آن را برای صادرات مناسب می کند. سال گذشته، او با پرورش دهنده کینگستون از میوه ها و سبزیجات Khang Thinh در نمایشگاه HortEx در ویتنام ملاقات کرد. بلافاصله بعد از نمایشگاه از شرکت کشت خود بازدید کرد و دقیقا یک سال بعد اولین خط فرآوری VegHands نصب شد.

Pack TTI خطوط فرآوری FlowerHands و VegHands را برای بخش باغبانی و محصولات تازه تامین می کند. اینها در سراسر جهان ارسال می شوند و اکنون می توانند در ویتنام نیز پیدا شوند. بخش باغبانی به سرعت در کشور در حال رشد است و علیرغم وجود نیروی کار زیاد، یافتن افرادی که بتوانند کار را به طور مؤثر تکمیل کنند همچنان یک چالش است.

این مورد در مورد میوه ها و سبزیجات Khang Thinh نیز صادق بود. این پرورش دهنده که در نزدیکی هوشی مین قرار دارد، سبزی های مختلف آسیایی را کشت می کند و یکی از معدود تولیدکنندگان در ویتنام است که مجوز صادرات به اروپا را دارد. کریستین می گوید: «یکنواختی و کنترل بر پردازش برای او بسیار مهم است. برای بهبود این فرآیند، پرورش دهنده یک خط پردازش Pack TTI خریداری کرد. اکنون، حدود یک سال پس از اولین معرفی این شرکت در نمایشگاه HortEx، این دستگاه به تازگی وارد شده است. در نتیجه، برش و برگ زدایی به صورت مکانیکی انجام می شود که سود قابل توجهی برای پرورش دهنده است. “بعد از یک هفته، به جای 14 نفر فقط به 6 نفر برای فرآوری سبزیجات نیاز بود. آنها عمدتا نقش نظارتی دارند. علاوه بر این، محصولی که اکنون بیرون می آید در حال حاضر بسیار یکنواخت است.”

سالن پردازش به زودی حتی مجهزتر خواهد شد: یک کلاسور Cyklop به زودی برای بسته بندی محصولات تحویل داده می شود. “و اگر این روند به خوبی ادامه یابد، او مایل است با خطوط پردازش اضافی بیشتر خودکار شود.”

اگرچه این اولین پروژه سبزی پک TTI در ویتنام است، اما مدتی است که این شرکت در بخش پرورش گل ویتنامی فعال بوده است. “ما قبلاً خطوط مختلف صحافی گل و برخی خطوط فشرده را برای پرورش دهندگان کوچکتر و همچنین برای گل فروشی ها عرضه کرده ایم. خیلی خوب پیش می رود؛ متوجه شدید که بازار اینجا در حال رشد است. چرا اینطور است؟ پیگیری یکنواختی نقش دارد، اما همچنین شنیده‌ام که پرسنل خوب به سختی پیدا می‌شوند. از طریق ماشین‌آلات، مردم سعی می‌کنند کیفیت را حفظ کنند و ظرفیت را افزایش دهند. علاوه بر این، هزینه‌های نیروی کار در اینجا نیز افزایش می‌یابد که منجر به تمرکز بیشتر روی اتوماسیون می‌شود.”

وی بر اهمیت قراردادهای تجاری بین هلند و ویتنام تاکید می کند: “در نتیجه، هزینه های واردات و صادرات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. متوجه می شوید که تجارت بسیار بیشتری بین ویتنام و هلند وجود دارد و ویتنام را به بازاری پررونق برای سبزیجات، میوه ها و میوه ها تبدیل می کند. گلها. فعالیت به طور فزاینده ای بیشتر می شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
کریستین اوسترلان
بسته بندی TTI
لانگ وارت 1
2665 KT، Bleiswijk
تلفن: +31 88 425 62 40
[email protected]
www.packtti.com

منبع