جک اودانل به عنوان مدیر توسعه فروش به Star Roses and Plants می پیوندد



جک اودانل به عنوان مدیر توسعه فروش به Star® Roses and Plants پیوست. O'Donnell بیش از 25 سال تجربه در فروش باغبانی و توسعه تجارت دارد.

در این نقش جدید، O'Donnell از نزدیک با هر یک از اعضای تیم فروش برای ارائه مشاوره و راه حل ها و بهبود تجربه مشتری همکاری خواهد کرد.

تام اوکانل، مدیر فروش، بازاریابی و صدور مجوز، گفت: “جک سابقه اثبات شده موفقیت و دانش در زمینه فروش باغبانی را به ارمغان می آورد و دارایی قوی برای گل سرخ و گیاهان Star® خواهد بود.” ما از حضور او در تیم خود هیجان زده هستیم.

O'Donnell اخیراً به عنوان مدیر فروش منطقه جنوبی در Dummen Orange کار می کرد و در آنجا مدیریت منطقه جنوبی را در یکپارچه سازی برنامه خرده فروشی، توسعه محصول جدید و استراتژی های بازاریابی شرکتی با پرورش دهندگان، کارگزاران و شرکای خرده فروشی انجام داد. قبل از این نقش، او به عنوان مدیر توسعه تجارت/گروه پرورش دهنده در شرکت خدمات توسعه گیاهی، و به عنوان متخصص توسعه کسب و کار در مهد کودک های بیلی کار می کرد.

O'Donnell گفت: “من برای پیوستن به تیم Star® Roses and Plants هیجان زده هستم.” “حضور آنها در بازار، ترکیب گیاهان، و شهرت آنها برای برتری چیزی است که من مشتاقانه منتظر هستم تا سالهای آینده بخشی از آن باشم.”

برای اطلاعات بیشتر
Star® Roses and Plants
www.starrosesandplants.com

تاریخ انتشار:

منبع