تلویزیون جدید هایسنس معرفی شد

پیش از اعلام رسمی، یک منبع آگاه مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است. افشاگر معروف برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. در ضمن برای حفظ تلویزیونهای شهری خود آنها را در محیطهای مناسب نصب کرده تا دچار مشکل نشوید. ماژول هر ردیف به هاب هم شماره خود روی برد کنترل اتصال می یابد. برای ساخت نمایشگرهای الکترونیکی به یکسری لوازم و تجهیزاتی نیاز می باشد. برای انجام این کار در پایین صفحه جایگاهی برای تایپ ایجاد می شود که هر چه در اینجا تایپ شود در صفحه مشکی وسط صفحه نیز اعمال می گردد. پس از تنظیمات مربوط به لامپ ها نوبت به مونتاژ کردن حروف برجسته چلنیومی ساخته شده بر روی صفحات پی وی سی می شود. شیائومی 12T از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه دو برادر به نامهای شیائومی 12T Pro Hypercharge و 12T Pro دارد که انحصاری ژاپن خواهد بود. فهرست FCC نشان میدهد که گوشی هوشمند شیائومی ممکن است به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود.

اطلاعات ارائه شده نشان میدهد که تلویزیون پرچمدار هایسنس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای ۸۰ واتی معرفی شد. این محصول از پنل OLED بهره میبرد، دقت رنگ چشمگیری را ارائه میدهد و از فناوری Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند که امکان افزایش سطح روشنایی به ۱۰۰۰ نیت را هنگام تماشای محتوای HDR فراهم میکند. این لیست برخی از مشخصات کلی این تلفن هوشمند مانند Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث، 5G، فرستنده مادون قرمز (IR blaster) و GPS را تایید میکند. تلویزیون پرچمدار هایسنس با سرویسهایی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدئو و یوتیوب سازگاری دارد و با قیمت پایه ۲۸۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تلویزیون هایسنس A9H به بلندگوی ۸۰ واتی مجهز شده است که شامل پنج درایور متوسط ۱۰ واتی، دو توئیتر پنج واتی و یک سابووفر ۲۰ واتی میشود. این منبع ادعا میکند که گوشی هوشمند شیائومی 12T با پردازنده پرچمدار کوالکام، نرخ تازه سازی بالا و شارژ سریع عرضه میشود. این دستگاه با استفاده از سیستمعامل اختصاصی هایسنس به نام Vidaa U6.0 اجرا میشود و از دستیار صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی میکند. تلویزیون ذکر شده از پنل رنگی ۱۰ بیتی بهره میبرد و از HDR10 Plus نیز پشتیبانی میکند.

این گوشی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا میکند و احتمالاً از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 1 با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز نیز دارد. انتظار میرود نمایشگر شیائومی 12T از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. چه بسا با هزینه ای کمتر از تعمیر بتوان تابلویی جدید تهیه نمود. باید خاطر نشان کرد که ساختار ساده این تابلو های ال ای دی ثابت LED اگر در اینده دچار مشکلی شود به سادگی قابل تعمیر بوده و در مدت زمان کمی درست می شود. به طور مثال اگر توان لامپ های نواری ال ای دی 3 وات بر متر باشد یعنی در هر متر 3 وات توان دارد. پیش از این اعلام شده بود که شیائومی 12T همان ردمی K50S تغییر نام یافته است که به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هایسنس از تلویزیون هوشمند پرچمدار جدید خود به نام A9H رونمایی کرد. فرارو-شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید سری ۱۲، به نام شیائومی 12T است.

تلویزیون های شهری در مقابل عوامل بیرونی بسیار مقاوم میباشند و به راحتی قابل خرابی و یا آسیب دیدگی نیستند ولی با تمام این تفاسیر باید با دقت زیادی از آن ها asilight مراقبت کرد. اگرچه تلویزیون های شهری oudoor به گونهای طراحی شدهاند که بهترین تصویر را حتی در نور مستقیم آفتاب به نمایش بگذارند ولی برای دید بیشتر، بهتر است سازه و تلویزیون شهری در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. در خصوص دوربین این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است، جز اینکه از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی میکند. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. تلویزیون هایسنس A9H در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد، البته درحالحاضر فقط مدل ۶۵ اینچی آن در دسترس است.