“تضعیف‌کننده‌های هیدروپونیک دقیق نیازهای محصول، آب و هوا و تولید را هدف قرار می‌دهند.”

این بسترهای هیدروپونیک دقیق نسل بعدی به دنبال هدف قرار دادن نیازهای محصول، آب و هوا و تولید هستند.

از آغاز فعالیت این شرکت در 55 سال پیش، بسترهای فوم مهندسی شده Oasis Grower Solutions مبتنی بر ایده کمک به تولیدکنندگان برای موفقیت است.

“با بسترهای Oasis ® AeroFamily، پرورش دهندگان هیدروپونیک دقیق می توانند به نیازهای محصول، آب و هوا و تولید در دنیای واقعی پاسخ دهند. چالش های عملیات کشت هیدروپونیک شما هرچه که باشد، یک بستر Oasis AeroFamily وجود دارد که به شما کمک می کند – و به زودی موارد بیشتری در خط لوله قرار خواهند گرفت.” تیم Oasis می گوید.

بسترهای Oasis Aerofamily
دکتر ویجی راپاکا، مدیر عملیات و تحقیقات جهانی پرورش دهندگان، تلاش برای فناوری زیرلایه اصلی جدید را در سال 2019 به یاد می آورد. سپس مدیر تحقیقات پرورش دهندگان شرکتی و دانشمند ارشد تیم تحقیقاتی خود، او نسل جدیدی از بسترها را برای کمک به تولیدکنندگان در مواجهه با آینده با تکامل CEA

در حالی که بیشتر هدایت محصول و رشد دقیق روی گیاهان تمام شده متمرکز بود، هدف آنها دقت در ناحیه ریشه، حتی برای تولید گیاهان جوان بود. دکتر راپاکا توضیح می‌دهد: «ما می‌خواستیم بستر بخشی کاربردی از فرآیند تکثیر و تولید باشد، نه فقط یک ماتریس فیزیکی.

بسیار شبیه آزمایش شکست خورده چسب که منجر به Post-It Note شد، شیمی مناسب برای بستر جدید زمانی به وجود آمد که دانشمند ارشد پلیمر اسمیترز-اوازیس، پل کلی، دکترا، با یک فناوری فوم جدید برای کاربرد دیگری مبارزه کرد. دکتر کلی می‌گوید: «پس از بحث و گفتگو با دکتر راپاکا در مورد نیازهای وی به محصول جدید فوم هیدروپونیک، تصمیم گرفتیم فناوری جدید فوم را امتحان کنیم و نتایج موفقیت‌آمیزی پیدا کردیم.

از آن نقطه شروع، تیم تحقیق، نوآوری و توسعه (RI&D) آنها تحقیقاتی را با ترکیب شیمی پیشرفته انجام دادند. پیشرفت در فناوری هسته منجر به ایجاد یک ماتریس سلول باز با چگالی و استحکام کم شد. به نوبه خود، در را به روی نسل جدیدی از بسترهای هیدروپونیک مهندسی شده با تخلخل هوا و آب بهینه سازی شده برای آب و هوا، محصول، سیستم رشد و موارد دیگر باز کرد.

گزینه های زیرلایه Oasis Aerofamily
بسترهای Oasis AeroFamily زیر اکنون در دسترس هستند:

  • Oasis AeroMax PlugSheet: تیم Oasis می گوید: “این اولین عضو Oasis AeroFamily Substrates است که در سال 2021 راه اندازی شد. برای محصولات و شرایط با تقاضای آب کمتر ایده آل است، این بستر دقیق تخلخل هوای ناحیه ریشه را برای جوانه زنی یکنواخت، نفوذ سریع ریشه به حداکثر می رساند. و رشد نامحدود نهال. به عنوان یک مزیت اضافی، سطح بستر خشک‌تر از تشکیل جلبک جلوگیری می‌کند.
  • Oasis AeroSelec PlugSheet: “این دومین بستر Oasis AeroFamily است که با عموم مردم روبرو می شود، در Indoor Ag-Con 2024 راه اندازی شد. این بستر برای محصولات و شرایط با تقاضای آب بالاتر ایده آل است، این بستر پرورش دهنده ظرفیت نگهداری آب را بهینه می کند و تخلخل هوا. نتایج فوق العاده با اسفناج، یک محصول بسیار چالش برانگیز، یک امتیاز است.

این تیم توضیح می دهد: “به عنوان یک مزیت قابل توجه برای تولید کنندگان دقیق، این بسترهای فوم مهندسی شده تمیز و بی اثر بدون شارژ اولیه ارائه می شوند. در عوض، حداکثر انعطاف پذیری و کنترل دقیق را برای دوز مواد مغذی دقیقاً مطابق با محصول و نیازهای خاص خود دریافت می کنید. این بسترها. همچنین ارسال خشک – کاهش هزینه های حمل و نقل، دور زدن رشد کپک یا سایر مسائل، و افزایش عمر مفید.”

“برای حمایت از پروتکل های ایمنی غذایی شما، بسترهای Oasis AeroFamily سازگار با محیط زیست عاری از مواد آلی و پاتوژن ها، از جمله پاتوژن های گیاهی و مواد غذایی هستند. در اواخر این فصل، ما زیرلایه های Oasis AeroFamily بیشتری را با گزینه های جدید برای مقیاس بزرگ راه اندازی خواهیم کرد. ، عملیات خودکار،” آنها اضافه می کنند.

دکتر راپاکا بیان می‌کند که زیرلایه‌های Oasis AeroFamily “یک جهش بزرگ در مسیر درست هستند، اما کارهای بیشتری باید انجام شود و کارهای بیشتری از نظر عملکرد، عملکرد و پایداری انجام شود. در اینجا، ما در مورد توسعه‌دهندگان هیجان‌زده هستیم. راه‌حل‌های دنیای واقعی بعدی در راه است. ما فکر می‌کنیم شما نیز خواهید بود.”

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های Oasis Grower
www.oasisgrowersolutions.com

منبع