اینترفل خواستار لغو فرمان فرانسه در مورد استفاده از بسته بندی پلاستیکی است



“قانون اروپا باید برای همه یکسان باشد”

فرانسه پس از پیشروی در اروپا در جاه‌طلبی‌های خود برای حذف تدریجی بسته‌بندی‌های پلاستیکی، اکنون بازار واحد را تقسیم کرده و اپراتورهای خود را در وضعیت نامفهومی از انتقال بیش از حد قرار می‌دهد. بین حرفه ای ها مایلند یک قانون واحد در سراسر اتحادیه اروپا اعمال شود. بنابراین از دولت فرانسه می‌خواهد که “حکم را همانطور که کمیسیون خواسته است لغو کند. قانون اروپا باید برای همه یکسان باشد.”

بیش از نیمی از بسته بندی پلاستیکی قبلاً برداشته یا جایگزین شده است. این قانون تعدادی از معافیت ها را برای محصولاتی که ارائه آنها به صورت عمده، اگر نگوییم غیرممکن است، یا برای محصولاتی که ویژگی های آنها یافتن جایگزین در وضعیت فعلی تحقیقات غیرممکن است، در نظر گرفته است.

اینترفل همواره بر لزوم هماهنگی در سطح اروپا در اجرای این قانون به منظور تطبیق شرایط اقتصادی و راه حل های فنی و اجتناب از وجود اقدامات ملی برای تکمیل قوانین مندرج در مقررات اروپایی در مورد بسته بندی و بسته بندی تاکید کرده است. زباله (معروف به مقررات PPWR1). غیرقابل تصور است که اپراتورهای فرانسوی مجبور به انجام سرمایه گذاری های بسیار پرهزینه و در معرض انحراف رقابت تحت قوانینی که توسط مقامات اروپایی تعریف شده است، در تضاد با طرح حاکمیت میوه و سبزیجات که با این وجود با این دولت ساخته شده است (1 پیش نویس) غیرقابل تصور است. مقررات مربوط به بسته بندی و ضایعات بسته بندی (PPWR)).

در حالی که اتحادیه اروپا در حال گفتگو بر روی متنی است که نزدیک به جاه طلبی های قانون AGEC است، چرا دولت فرانسه یک مسیر انفرادی را انتخاب می کند و با حفظ قوانینی که مانع از حرکت آزاد کالاها می شود، به جای همسویی، راه انفرادی را انتخاب می کند. با هماهنگی لازم؟ چرا قوانین مشترکی را در مقررات در سطح اروپا وضع کنید و در عین حال این حق را برای هر یک از 27 کشور محفوظ می دانید؟ اگر در اولین فرصت به تعهدات خود خیانت کنیم، چرا وعده پایان دادن به جابجایی های بیش از حد را می دهیم؟ اکنون باید موضع فرانسه مشخص شود. در انتظار اجرای قطعی مقررات اروپایی که برای همه اعمال خواهد شد، اینترفل خواستار لغو فرمان فرانسه است، زیرا این فرمان برخلاف قوانین اروپا تصویب شده است. اروپا باید یک قانون را برای همه تضمین کند، بدون اینکه امکان حفظ یا اعمال اقدامات ملی وجود داشته باشد. وقتی نوبت به حذف تدریجی پلاستیک می‌رسد، باید به عنوان اروپایی‌ها با هم عمل کنیم. “یک بازار، یک قانون!”

برای اطلاعات بیشتر:
اینترفل
interfel.com

تاریخ انتشار:

منبع