ائتلاف، سبزها و افراد مستقل برای حمایت از کشاورزان استرالیایی متحد می شوند



فدراسیون ملی کشاورزان با این بیانیه مطبوعاتی وضعیت مالیات حفاظت از امنیت زیستی را بررسی کرد:

کشاورزان استرالیایی از حمایت ائتلاف، سبزها و نمایندگان مستقل که با هم در مخالفت با مالیات حفاظت از امنیت زیستی در مجلس سفلی رای دادند، استقبال می کنند.

دیوید جوچینکه، رئیس فدراسیون ملی کشاورزان، گفت: در حالی که کشاورزان از دیدن پیشرفت مالیات بحث برانگیز به سنا ناامید شدند، دیدن نمایندگان مجلس که نگرانی های شدید صنعت را تأیید می کنند، دلگرم کننده است.

“این یک رای بسیار تنها برای دولت بود، و ما از همه اعضایی که علیه این ایده بد رای دادند تشکر می کنیم. این یک نمایش مهم برای کشاورزان است که نگرانی های آنها شنیده می شود.”

الیزابت واتسون-براون، نماینده سبزها، با پیوستن به مخالفت‌های لیبرال‌ها و ملی‌ها، اظهار داشت که حزب او نگرانی‌های جدی در مورد عدم شفافیت و نظارت بر تخصیص بودجه جمع‌آوری‌شده صنعت دارد. خانم واتسون-براون همچنین خاطرنشان کرد: “سبزها دولت را تحت فشار قرار خواهند داد تا به وضع مالیات بر ریسک سازان در قالب مالیات کانتینری متعهد شود.”

چندین عضو کراس بنچ نیز نگرانی های صنعت را تکرار کردند. دکتر هلن هاینس، نماینده هند، نگرانی مشترکی مبنی بر اینکه این مالیات به درآمد تلفیقی وارد می شود را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که «هیچ تضمینی وجود ندارد که این هزینه جدید بر کشاورزان واقعاً به اقدامات ایمنی زیستی تعلق گیرد».

او گفت: “در انتقاد از این لایحه، کشاورزان از دولت نمی خواهند که همه کارها را انجام دهد، زیرا آنها قبلاً از طریق عوارض موجود، فعالیت های داخل مزرعه و خیلی چیزهای دیگر به اقدامات ایمنی زیستی کمک می کنند.”

نماینده پارلمان آلگرا اسپندر “شکست دولت در پیروی از فرآیندها و بهترین شیوه های خود در توسعه سیاست” را خواند.

آقای یوچینکه از نمایندگان مجلس به خاطر حمایت از کشاورزان تشکر کرد و از سناتورها خواست تا با وضع مالیات مخالفت کنند. این به سادگی عدم حمایت از سیاست ضعیف است، و ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که سناتورها نیز چنین چیزی را ببینند.»

برای اطلاعات بیشتر: httpsnff.org.au

تاریخ انتشار:

منبع