“هدف ما ارائه بالاترین گل های مقاوم به اتیلن در بازار است”

در بازاری که همیشه در حال تغییر است با افزایش انتظارات مصرف‌کنندگان و نیازهای خرده‌فروشی در حال تغییر مداوم، داشتن بهترین ژنتیک گیاهی برای هر فروشنده‌ای از گیاهان زینتی گلدانی اهمیت بیشتری دارد. در ملکه® ژنتیک، تعهد به پرورش و آزمایش انواع جدید و منحصر به فرد با دوام و جذابیت بصری افزایش یافته برای تجارت اساسی است. فراندز ژپسن، مدیرعامل کوئین توضیح می دهد: “این رویکرد جامع با هدف افزایش گردش مالی قفسه فروشگاه، به حداقل رساندن ضایعات و افزایش تجربه مصرف کننده است.”®

آزمایش و آزمایش برای اطمینان از دوام
آزمایش‌ها و آزمایش‌های دقیقی به‌طور مداوم برای اطمینان از کیفیت قلمه‌ها و ژنتیک انجام می‌شود، که شامل ملاحظات شرایط حمل و نقل و ماندگاری آزمایش می‌شود. یکی از آزمایش‌های ضروری تضمین می‌کند که واریته‌ها در هنگام آزمایش تحمل اتیلن انجام می‌شوند.

اتیلن یک هیدروکربنی است که در هوای اطراف ما وجود دارد و از ماشین ها، شومینه ها، میوه ها و غیره بیرون می آید. اتیلن به طور بالقوه باعث پژمرده شدن و بسته شدن گل ها می شود و ظاهر محصول را کمتر جذاب می کند و در نتیجه شانس خرید مصرف کنندگان را کاهش می دهد.

به گفته Frands Jepsen، با قرار دادن گونه های Queen Kalanchoes در این آزمایشات، این شرکت تضمین می کند که گل ها می توانند در برابر اتیلن موجود در هوا مقاومت کنند و زیبایی خود را در قفسه و در خانه با مشتریان حفظ کنند. این امر ضایعات را کاهش می دهد و ماندگاری را طولانی می کند که منجر به رضایت بالای مشتری می شود.

واریته های ملکه ژنتیک بخشی از ملکه می شوند® مجموعه گل
با توجه به آزمایشات، جاه طلبی ها، تجربه و نوآوری، Queen Genetics ژنتیک فوق العاده ای را توسعه داده است. با این حال، در برند Queen®، ژنتیک در برند گیاه نهایی Queen Flowers استفاده می شود. مهد کودک کوئین فلاورز در دانمارک سالانه بیش از 20 میلیون کالانکو را تولید می کند که از طریق کانال های مختلف مانند عمده فروشان، سوپرمارکت ها، مراکز باغ و فروشگاه های DIY توزیع می شود. ژنتیک مناسب برای موفقیت در این بازارهای متنوع ضروری است.

“در Queen Flowers، ما از تجربیات خود در Queen Genetics برای پرورش گیاهانی استفاده می کنیم که می توانند در خرده فروشی موفق باشند. بنابراین، ما به این بستگی داریم که آیا این گونه ها به درستی برای گیاهان ما آزمایش شده اند تا در بازار رقابت کنند و ارزش مصرف کننده ایجاد کنند. این باعث می شود واریته ها از ملکه ژنتیک برای مشتریان و واحد تجاری ما، Queen® Flowers ضروری است.” فراندس جپسن پیوسته.

ملکه ژنتیک با بیش از 60 سال تجربه در پرورش، رشد و فروش کالانکوها، درک عمیقی از بازار دارد. “همکاری با Queen Flowers و Brand Partners بینش های ارزشمندی را در مورد عادات خرید مصرف کننده ارائه می دهد، که امکان محک زدن مداوم انواع را در برابر رقبا و مجموعه های موجود فراهم می کند. این رویکرد استراتژیک بهترین و بادوام ترین مجموعه بازار را تضمین می کند.”

ملکه ژنتیک با پشتوانه این بنیاد قوی و همکاری‌های تخصصی، با اطمینان به آینده نگاه می‌کند و هیچ چیز را برای حفظ موقعیت خود به عنوان یک پیشرو در صنعت به شانس نمی‌گذارد.

برای اطلاعات بیشتر:
ملکه ژنتیک®
A/S Knud Jepsen
Skanderborgvej 193
DK-8382 Hinnerup
ایمیل: [email protected]
www.queengenetics.dk

منبع