در صورتیکه آن را از دست دادید! گزارش تصویری Myplant & Garden 2024

هشتمین نسخه Myplant & Garden هفته گذشته به پایان رسید. باز هم این یک نمایش رکوردشکنی بود و FloralDaily آنجا بود تا درباره بازار بیشتر بداند و گزارش عکس سنتی خود را تهیه کند که دوشنبه گذشته منتشر کردیم.

برای گزارش تصویری ما اینجا را کلیک کنید

در طول نمایش، سازمان قبلاً واقعاً خوشحال بود که با بیانیه رسمی آنها مطابقت دارد. والریا راندازو، مدیر نمایشگاه بین المللی گرین
اکسپو: “ما بسیار راضی هستیم. بازخوردهای مثبت زیادی هم از غرفه داران و هم از بازدیدکنندگان جمع آوری کرده ایم. کیفیت پیشنهادات به نمایش گذاشته شده، سطح بالای خریداران، ارزش مطالب مورد بحث، زیبایی کل، فراوانی فرصت‌ها برای روابط و تماس‌ها، و مشخص بودن چشم‌اندازهای تجاری، مفاهیم کلیدی این نسخه هستند.”


والریا راندازو

مهم‌ترین، سودآورترین و مورد انتظارترین نمایشگاه برای متخصصان در بخش‌های باغبانی، گل‌کاری، مهدکودک، باغ، چشم‌انداز و زمین‌های ورزشی از خود پیشی گرفته است. که مجدداً بر مرکزیت آن برای بخش‌های صنعت تأکید می‌کند. همچنین فهرست و مجموعه مطالب نمایشگاهی آن در بالاترین سطح قرار دارد.

غرفه داران بیشتر
رتبه بندی مناطق مبدا غرفه داران توسط لمباردی، ونتو، توسکانی و هلند رهبری می شود. آنها بیش از 100 واحد نسبت به نسخه قبلی افزایش یافتند و همگی در 9 بخش کلان نمایشگاه (گلدان، مهد کودک، فناوری، خدمات، ماشین آلات، گل، دکوراسیون، ورزش و منظر، مبلمان باغ) به خوبی نشان داده شدند تا نوآوری ها و مبلمان باغ را ارائه کنند. نوآوری های این بخش

خریداران و نمایندگان خریداران از سراسر جهان
نه تنها از اروپا، بلکه از سراسر جهان، Myplant پذیرای خریداران و هیئت های خریداران بود. جالب توجه این است که تعداد نمایندگان خاورمیانه از نمونه، همچنان در حال افزایش است. در میان خریداران منتخب شرکت هایی هستند که در زمینه های محوطه سازی، پارک ها، نهالستان ها، گلدان ها، ماشین آلات، نگهداری، بذر و مواد مغذی و گل شاخه بریده فعالیت می کنند. و همچنین تصمیم گیرندگان از زنجیره های خرید عمده (مراکز باغ، GD، DIY، خانه و باغ، تجارت الکترونیک)، به ویژه از فرانسه، هلند، آلمان، اسپانیا، ادارات دولتی، نمایندگان شهرها و پایتخت های اروپایی (همچنین از پاریس، مادرید، وین، اسپلیت، صوفیه، شاهزاده موناکو)، امکانات مهمان نوازی، توسعه دهندگان املاک و مستغلات، و برنامه ریزان.

باغداری در حال ترویج است
انتقال اکولوژیکی و بازآفرینی شهری، پایداری زیرساخت‌ها، پیوند بین
سبزی و سلامت – با ارائه گیاهان دود خوار برای فضای داخلی و خارجی پتانسیل فضای سبز برای حفاظت از محیط زیست، رفاه اجتماعی و جامعه
بهداشت، نیاز به شهرهای سبز موضوعاتی بود که پیرامون آن جلسات در Myplant برگزار شد
توسعه یافته.

Myplant همچنین به عنوان محل توافق تاریخی بین Anve و Avi با امضای یادداشت تفاهم برای ترویج مشترک توسعه و افزایش باغبانی ایتالیایی و اروپایی انتخاب شد.

همایش ها
همچنین کنفرانس هایی در مورد حفاظت از تنوع زیستی و زیستگاه درختان، آینده سازماندهی شد
گل‌کاری و جوانان و سرسبزی شهری با نسخه بیست و چهارم جایزه «شهر برای سبز» که توسط ناشر Il Verde Editoriale سازماندهی شده است: تنها جایزه ملی که به ادارات شهرداری، ارگان‌های دولتی، سازه‌های خصوصی برای اهداف عمومی و
انجمن های داوطلب مطبوعاتی که خود را در کارهای تحققی متمایز کرده اند،
ارتقاء، نگهداری و صلاحیت مجدد مناطق سبز.

بخش گل/دکوراسیون
به گفته این سازمان، بخش گل/دکوراسیون این نسخه از Myplant مانند هرگز نتوانسته بود هزاران متخصص را الهام بخش، جذب و درگیر کند. «منطقه دکور که با همکاری مارکو اینتروینی و رودی کاساتی در اطراف یک عرصه واقعی با صحنه‌نگاری جذاب، معرفی شده توسط یک ستون گیاه‌شناسی مهم که توسط آکادمی بلوم تحت هدایت طراح گل پاتریزیا دی برایدا و با همکاری فلوور تنظیم شده است، الهام گرفته شده است. موضوع تشریفات عروسی – همچنین موضوع یک کنفرانس مهم – و شاهد تناوب پیشنهادهای آهنگسازی از حدود ده آتلیه بین المللی بودیم. مجموعه های همه جانبه، فضاهای مسحورکننده، و رقص های ظریف کادربندی شده و حاوی یک نسخه واقعاً زنده، درخشان و رنگارنگ برای کل افراد بود. بخش گل و لوازم جانبی. Charles Lansdorp، White Sposa، و جمعی از تولیدکنندگان گل‌های هلندی، منطقه جدیدی را برای گل‌های عروسی انتخاب کردند. همه با مشارکت AFFI و برندهای مهم گل‌فروشی ایتالیا.”

Myplantech
بازخورد بسیار خوبی توسط شرکت‌های انتخاب شده برای مسیر Myplantech اعلام شد، یک برنامه سفر از طریق غرفه‌هایی که محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را شناسایی کردند که آینده این بخش را شکل می‌دهند، از جمله درختان دوقلوهای دیجیتال، گلخانه‌های با فناوری پیشرفته، صرفه‌جویی در انرژی، چرخش، بازیافت. کشت بدون خاک، هیدروپونیک، آکواپونیک، کارخانه های کوچک زیستی، گونه های جدید گیاهان، گل ها و گیاهان همیشه سبز، کنترل بهداشت گیاهی، نظارت بر خاک و محصول، نورپردازی، سنسورها، کنترل محیطی، مالچ پاشی، توالت های زیست محیطی، اندازه گیری پارامتر برگ، آسپیراتور شاخ و برگ، نوآوری های مکانیکی

تازگی ها، پیش نمایش ها و کنجکاوی ها
نوآوری‌ها، پیش‌نمایش‌ها و کنجکاوی‌های نشان‌داده‌شده در این نمایشگاه، که به‌صورت عرضی توسط مدار Myplantech نشان داده می‌شدند. صحبت از گیاه شناسی، بسیاری از غرفه داران گونه های جدیدی را برای داخل و خارج از خانه پیشنهاد کردند، همچنین گونه های باستانی را که مدت ها از ایتالیا ناپدید شده بودند یا ex novo ایجاد کردند، دوباره پیشنهاد کردند.

Aglaonema، Philodendron، Anthurium، ژربراهای جدید – مانند “Joybera”، موجود از بهار 2025 – سیکلامن های مقاوم در برابر حرارت، در اندازه های مختلف و سایه های جدید جدید؛ هنوز در مورد سیکلامن ها، پتی مولن با گل دوبل بدون برچه و با گل های بسیار ماندگار، و Absolu، اولین سیکلامن معطر با گل های موج دار و دو رنگ، با شاخ و برگ های سبز تیره مرمری زیبا و گلدهی طولانی. پامچال با ساقه‌ها، اندازه‌ها و دسته‌های گل‌دار بادوام، سپس خرزهره، ارس خزنده، یاس بنفش، دلوسپرما قوی با رنگ‌های جدید، گل داوودی با سایه‌های زرد و نارنجی، سانسویریا، زنبق، محصول جدید Mangave® Praying Hands® Aloe. فضای داخلی، Agapanthus Everpanthus® ‘Poppin Star’، گل اطلسی دو رنگ و ستاره دار، گل های هندی هیبرید شده، Hydrangea macrophylla Ever Belles جدید، یک ادریسی گلدار سخاوتمندانه با رنگ های شکلاتی، صورتی، سبز، قرمز. گیاه آمریکایی Schyzachrium scoparius ‘Ha Ha tonka’ که در باغ ها به دلیل مقاومت در برابر گرما و سرما و به دلیل کاهش نیاز به نگهداری از Episcia cupreata، Pilea involucrata که به عنوان “گیاه دوستی” نیز شناخته می شود، قدردانی می شود.

همچنین به گونه‌های بازیافت‌شده، از جمله ترفند، اسطوخودوس دریایی، هلی‌کریسوم، گل دیواری، و آبرتیا، و همچنین به‌نام بیگنیا، ماگنولیا ژاپنی، سیتیسوس و گوجه‌فرنگی سیاه فضا داده شد. مرکبات که همیشه در Myplant مورد استقبال و تحسین قرار می گرفتند، با نمونه هایی از سدر، کالاموندین، کامکوات، لیمو قرمز، لیمو خاویاری، پرتقال تلخ چروکیده ارائه شد.

کنجکاوی دیگر در میان غرفه ها، تراریوم ها و لامپاریوم ها، ماکسی هیبیسکوس، درختان زیتون صد ساله و هزاره، کاکتوس های مجلل، و مگا بونسای، بوگنویل، دیوارهای پوشیده شده با ارکیده، جلبک های اتاق نشیمن بود.

Myplant & Garden 2025
سال آینده، نمایشگاه تجاری از 19 تا 21 فوریه 2025 برگزار می شود. و هدف رشد است. “هر سال ما یک Myplant متفاوت از قبلی ارائه می دهیم – نظرات Valeria Randazzo. زیرا غنی تر، جالب تر و متنوع تر است. این بخشی از مسیر رشدی است که همه ما با هم سفر می کنیم، به عنوان یک جامعه سبز عالی. در آغوش گرفتن جدید. واقعیت‌ها، کانال‌ها، بخش‌ها و افق‌ها. ما در نظر داریم فضاهای خود را بیشتر گسترش دهیم و به نقاط عطف جدید برسیم، فرصت‌های بهتر و سودآورتری را به شرکت‌ها و اپراتورها ارائه دهیم، آموزش مؤثر را تضمین کنیم، صدای متخصصان را تقویت کنیم، و فرهنگ سبز سالم را گسترش دهیم.” .

برای اطلاعات بیشتر:
Myplant & Garden
myplantgarden.com

منبع