“می تواند دمای گرم و همچنین رطوبت بالا را در طول تابستان تحمل کند”

با توجه به تغییرات آب و هوایی که در حال انجام است، تولیدکنندگان مجبورند گونه هایی را پرورش دهند که بتوانند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کنند. Catharanthus by Lazzeri این کادر را علامت گذاری می کند. آندریا لازری، مدیر محصول جهانی Lazzeri Genetica می‌گوید: کاتارانتوس، به‌ویژه سری Tropicana، گیاهی بسیار مورد تقاضا است زیرا می‌تواند در برابر دمای گرم و همچنین رطوبت بالا در طول تابستان و حتی تا اولین سرمای زمستان مقاومت کند. “واقعاً فقط چند نوع با این ویژگی ها وجود دارد.”

سری Tropicana در واقع به دلیل مقاومت در برابر آب و هوای گرم مشهور است. او می خندد: “این گیاهی است که در تابستان های گرم و حتی زمانی که باران شدید وجود دارد، بهترین عملکرد را دارد. در واقع، ممکن است بگویید که گیاه حتی این شرایط را دوست دارد.”

البته، اگر مصرف کنندگان نیز تقاضای آن را نداشته باشند، یک گیاه مورد توجه تولیدکنندگان قرار نمی گیرد. و به نظر می‌رسد که Lazzeri Genetica دقیقاً می‌دانست که چه چیزی را هدف قرار دهد: تروپیکانا در واقع طیف رنگی بسیار خاصی دارد و به نگهداری بسیار کم و آسان نیاز دارد در حالی که رنگ و سرزندگی خود را در طول تابستان حفظ می‌کند.

سری Tropicana در جریان آزمایشات گل 2023 با تقاضای بسیار فراتر از انتظارات شرکت معرفی شد. «مصرف‌کنندگان آن را به دلیل طیف رنگ‌های بسیار زیاد و به خاطر تازگی این گیاه دوست دارند، و به قول معروف، نو همیشه بهتر است!»

در حال حاضر، این گیاه در 9 رنگ متمایز عرضه می شود، اما به همین جا ختم نمی شود. مدیر محصول جهانی می گوید: در سال 2025، 6 محصول جدید و در سال 2026 رنگ های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

با توجه به مقاومت‌های متفاوتی که سری Tropicana به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی ارائه می‌دهد و طیف وسیع رنگ‌های آن، Lazzeri Genetica بسیار آگاه است که بسیاری می‌خواهند دست خود را روی این گیاه بگذارند. به همین دلیل است که آنها تروپیکانا را به سراسر اروپا صادر می کنند. او در پایان می‌گوید: ترکیبی از مقاومت، نگهداری آسان و رنگ‌های فریبنده، همه جعبه‌های این گیاه را نشان می‌دهد تا موفقیت دیگری برای ما باشد.

برای اطلاعات بیشتر:
Lazzeri Società Agricola A RL
تلفن: 246246 0473 +39
ایمیل: [email protected]
www.lazzeri-agricola.com

منبع