“من 2000 متر مربع را فقط در 1 ساعت درمان کردم، در حالی که 3 ساعت سمپاشی بود.”

از آنجایی که فصل به تازگی در Gärtnerei Fürmsinn شروع شده است، این روزها زمان شلوغی است. این شرکت خانوادگی اتریشی بیش از 600 گونه گیاهی، گل و گیاه را پرورش می دهد و تا حدی آنها را در محل خود به فروش می رساند. به همین دلیل است که مالک Markus Dorner همیشه به دنبال چیزهایی برای بهبود کشت خود است و Unipro10 جدید توسط Igeba یکی از این راه حل ها است.

این دستگاه در IPM Essen راه اندازی شد. مه پاش که Kai Möllendorf با Igeba آن ​​را به عنوان یک نیروگاه فشرده توصیف می کند، برای پرورش دهندگان با مساحت گلخانه ای تا 2500 متر مربع طراحی شده است. دستگاه ULV مجهز به 2 سر اسپری بوده و حداکثر سرعت تحویل 30 لیتر در ساعت دارد. Igeba's Unipro10 با استفاده از هندسه نازل خود، قطراتی با VMD (قطر میانه حجمی) 25 میکرومتر در فشار کاری تقریباً 0.24 بار تولید می کند. “یک پیش نیاز در هنگام مه‌پاشی، بسته بودن پنجره‌ها، پرده‌های بسته، و عدم وجود جریان یا گردش هوا است. بسیاری از مشتریان جدید مه‌پاشی “نشتی” در ساختار گلخانه خود پیدا می‌کنند که می‌تواند مانع از فرآیند مه‌پاشی شود. تجربه نشان می‌دهد که مه‌پاش‌هایی با توربین/دمنده قوی می‌توانند کای می‌گوید، برای دستیابی به توزیع یکنواخت ماده فعال در مه، در مورد ما، میکروارگانیسم‌ها/باکتری‌های مؤثر، معکوس است.

با مشخصات فعلی، شکاف پوشش فضای بین Unipro5 و Unipro40T را پر می کند. Unipro10 می تواند تا 2500 متر مربع را پوشش دهد، در حالی که Unipro5 می تواند تا 1200 متر مربع و Unipro40 تا 5000 متر مربع را پوشش دهد. یک مخزن 6.5 لیتری برای تمیز کردن خودکار خط ماده فعال، به عنوان مثال، پس از نبولیزاسیون میکروارگانیسم های موثر (EM)، نیز در تجهیزات اصلی گنجانده شده است. با استفاده از پمپ دوز، می توانید نرخ تحویل را برای هر برنامه برنامه ریزی و کنترل کنید.

Unipro10 با همکاری نزدیک با کاربران حرفه ای از کشت گیاهان گلخانه ای و باغبانی توسعه یافته است. و به گفته مارکوس دورنر، مالک Gärtnerei Fürmsinn، کار را بسیار آسان و سریع می کند. من 2000 مترمربع را تنها در 1 ساعت با استفاده از فرآیند مه‌پاشی درمان کردم، که شخصاً به سختی برای من هزینه داشت. بیش از 3 ساعت طول کشید تا همان روش را اسپری کنم.

از زمان عرضه آن در IPM Essen، فروش در نوسان کامل بوده است. کای می گوید: Unipro10 پتانسیل گسترده ای دارد و عملاً هیچ محدودیتی ندارد. “کاربرد اصلی فعلی آن در باغبانی، برای گل‌ها از هر نوع، و همچنین در تولید گیاهان مادر، ساقه‌ها و قلمه‌ها است. اما برای سبزیجاتی مانند گوجه‌فرنگی، خیار، آووکادو و بسیاری دیگر نیز مناسب است.” او می افزاید که ایالات متحده علاقه زیادی نشان داده است که آن را در اسرع وقت به بازار عرضه کند.

برای اطلاعات بیشتر:
IGEBA Geraetebau GmbH
Boschensaege 2
D-87480 Weitnau / آلمان
تلفن: +49-(0)8375-9200-30
پست الکترونیکی: [email protected]
وب سایت: www.igeba.de

منبع