روزا پلازا حراج آلسترومریا از اتیوپی را آغاز کرد



جمعه گذشته، اول مارس، روزا پلازا حراج آلسترومریا را در حراج رویال فلورا هلند آغاز کرد. Alstroemeria اکنون به طیف گسترده ای از گل رز اضافه شده است. آلسترومریا در منطقه Debre Zeit، در ارتفاعات اتیوپی کشت می شود. واکنش های اولیه بسیار امیدوارکننده است.

برای سال‌ها، روزا پلازا به دنبال گسترش مجموعه خود با محصولی جدید است. ویم آمرلان توضیح می دهد: “مدیر مزرعه ما درک لویج در گذشته تجربه زیادی در زمینه کشت آلسترومریا در کنیا به دست آورده است، او پتانسیل عالی موقعیت مکانی ما در ارتفاعات در Debre Zeit off را برجسته کرد. پس از دو سال آزمایش گسترده، ما این کار را انجام دادیم. گل‌ها چند هفته‌ای است که وارد شده و ما پاسخ‌های مثبتی دریافت کرده‌ایم.»

روزا پلازا مجموعه وسیعی با بیش از 10 گونه از پرورش دهندگان HilverdaFlorist، Royal Van Zanten و Konst Alstroemeria کاشته است. این ارقام پس از آزمایش های گسترده با بیش از 150 نوع انتخاب شدند. مدیر مزرعه Dirk Looij توضیح می دهد: “همه واریته ها در هر آب و هوایی به یک اندازه خوب رشد نمی کنند. با آزمایش های گسترده، واریته هایی را انتخاب کرده ایم که در تمام فصول سال عملکرد خوبی دارند.”


مدیر مزرعه درک لویج و یکی از کارکنان

آلسترومریا در شرایط Debre Zeit رشد می کند. نور زیاد و شب های خنک باعث می شود محصولی زیبا در تمام طول سال به وجود بیاید. مانند کشت گل رز، روزا پلازا نیز در جهت استفاده حداقلی از مواد شیمیایی در کشت آلسترومریا تلاش می کند. با به کارگیری دشمنان طبیعی، استفاده از روش های زیستی و جستجوی گسترده، تیم مهدکودک می تواند بدون استفاده از مواد شیمیایی، همه بیماری ها و آفات را تحت کنترل داشته باشد.

Rosa Plaza در ابتدا با انواع Mistral، Hot Pepper، Hiphop، Lancaster و True Dream در ساعت Royal FloraHolland شروع خواهد شد. در هفته های آینده، گونه های جدید به طور مرتب معرفی خواهند شد. همچنین برنامه ریزی برای عرضه واحدهای بسته بندی ترکیبی زیبا در صورت افزایش تولید وجود دارد. اولین واکنش ها به این تجارت بسیار مثبت بوده است. به خصوص شاخه های محکم و سنگین و مرتب سازی محکم بر اساس وزن قابل قدردانی است.

برای اطلاعات بیشتر:
روزا پلازا
[email protected]
www.rosaplaza.nl

تاریخ انتشار:

منبع