گزارش عکس IPM Essen 2023


تیم مورل در حال ارائه جایزه طلایی خود که در AIPH پرورش دهنده سال به دست آوردند. در غرفه ایندیکا در مرکز صحنه قرار گرفت.

در این نمایشگاه همچنین در مورد هزینه های غرفه ها صحبت شد که به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با این وجود، می‌توان دید که ساخت غرفه‌های شخصی بیشتر و بیشتر ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد که تامین‌کنندگان آلمانی نیز خوب عمل می‌کنند: هیچ کم‌کاری در ارائه نمایشگاه وجود ندارد.

برای گزارش تصویری ما با پرورش دهندگان، تکثیرکنندگان و پرورش دهندگان زینتی اینجا را کلیک کنید

زمان ها فرق می کندnt
بنابراین، این نسخه 39 در مقایسه با نسخه قبلی در سال 2020 چگونه بود؟ آن نسخه پذیرای 54000 بازدید کننده بود و 1538 غرفه دار محصولات و خدمات خود را ارائه کردند. اما زمان ها در ژانویه 2020 متفاوت بود. هیچ کس نمی دانست که این بیماری همه گیر در شرف ضربه زدن به جهان است، همچنین جنگ در اوکراین، بحران انرژی فعلی و تورم. این تغییرات بر فروش گل‌ها و گیاهان، از سکون کامل تا اوج رکورد، و همه چیز در این بین تأثیر گذاشت.

برای گزارش تصویری ما با پرورش دهندگان، تکثیرکنندگان و پرورش دهندگان زینتی اینجا را کلیک کنید

از نظر فناوری، حضور محدود تامین کنندگان LED و عدم حضور بازیکنان “معمولی” مانند Gakon-Netafim چشمگیر بود. این شرکت تصمیم گرفت از نمایشگاه امسال صرف نظر کند زیرا امسال ترجیح داده شده است که با تولیدکنندگان تماس مستقیم داشته باشد و در عین حال ارتباط آنلاین با تولیدکنندگان در سراسر جهان برقرار کند.

چهلمین سالگرد در سال 2024
در سال 2024، IPM Essen چهلمین سالگرد خود را جشن می گیرد و نمایش دوباره در پایان ژانویه، از 23 تا 26 ژانویه برگزار می شود.

برای گزارش تصویری ما با تامین کنندگان اینجا را کلیک کنید.



منبع

موضوع بزرگ دیگر، تغییر اقلیم، از قبل در دستور کار قرار داشت و سطح راه‌حل‌ها و ابتکارات مربوط به محاسبه ردپای، ترسیب کربن و صرفه‌جویی در تنوع زیستی مانند همیشه بالا بود.


هایم روزنبلوم و مایا آونی از هیشتیل. موضوع ارگانیک در غرفه آنها در مرحله مرکزی قرار داشت. آنها قصد دارند 100٪ ارگانیک شوند. و اخیرا. یک فیلم شرکتی جدید منتشر کرد.

برای گزارش تصویری ما با تامین کنندگان اینجا را کلیک کنید.

در اینجا، گزارش تصویری IPM Essen است. اما قبل از اینکه به تصاویر شیرجه بزنیم، ابتدا چند آمار. از 24 تا 27 ژانویه، Messe Essen در اسن پذیرای بیش از 40000 بازدیدکننده تجاری از بیش از 100 کشور بود. در این نمایشگاه، 1330 شرکت از 46 کشور جهان، نوآوری ها و محصولات جدید خود را در زمینه گیاهان، فناوری، گل فروشی و ویژگی های باغ ارائه کردند.


Kees Waqué از Desch در حال ارائه The Rethinker; “هنر ساخته شده از گلدان و سینی”، گلدان های تزریقی جدید DPY و یک سبد آویز جدید نورا (قطر 32 سانتی متر) با مخزن آب 2 لیتری.


تیم Fleurizon. بخشی از مجموعه بزرگ در غرفه آنها ارائه شده است. در سمت راست، به عنوان مثال Tiny Pampa را می بینیم