پشتیبانی شبکه، بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه در جردن اعتماد شبکه پرهام-ترازنت

پشتیبانی شبکه، بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه در جردن اعتماد شبکه پرهام-ترازنت

با سپردن اجرای این موارد به یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی و نگهداری شبکه، شرکت خود را بیمه کنید و از خدمات IT به سبک حرفه ای لذت ببرید. طیف وسیعی از کسب و کارهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی مشتری ما هستند. اطلاعات تماس مشتریان ما در هر زمان که اراده کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا تعهد و کیفیت خدمات ما را از آنها جویا شوید.

دلیل این امر نیاز به نظارت مستمر بر روند بک آپ گیری از دیتا ها می باشد. روند اجرایی به صورت منظم بررسی شده و در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام میکنیم. برای هر مدل راهکاری داریم تا بازیابی اطلاعات در اسرع وقت انجام پذیرد. اما برای اینکه حدود قیمت را بدانید، تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه از ساعتی ۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

بسیاری از مسائل را می‌توان از راه دور به وسیله ابزارهای عیب یابی از راه دور حل کرد. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، اجازه دسترسی از خارج را به متخصصان ما دهید، و بگذارید مشکلتان را حل کنند. موقع انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه، از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که همیشه دردسترس باشد و کار را به موقع انجام دهد. خوشبختانه مشتریان شرکت رایان پشتیبان همیشه از خدمات ما رضایت کامل داشته‌اند.

– بررسی فایل سرور، محل قرارگیری آن در سرور، میزان و نحوه دسترسی کاربران

ما یک شرکت قانونی، عضو انجمن صنفی رایانه‌ای کشور و دارای رتبه بالای انفورماتیک هستیم. قراداد ما با شما کاملا حقوقی و دارای بندِ جامع تعهد به عدم افشای اطلاعات محرمانه یا NDA است. اگر با ما هم قرارداد نمی‌بندید، پیمانکار خود را ملزم به گنجاندن این بند در قرارداد فی‌ما‌بین کنید. این نوع قرارداد مناسب شرکت‌هاییه که تعداد کاربر بالایی دارن یا حساسیت کارشون در حدیه که کمترین اختلالات شبکه هم در اونها پذیرفته نیست.

البته در صورتی که با ما قرارداد خدمات ساعتی داشته باشید، همچنان بهتون خدمات ریموتی هم ارائه می‌کنیم و دغدغه‌ای بابت زمان‌هایی که کارشناس در محل شرکت شما حضور نداره، نخواهید داشت. هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و سریع این مجموعه از سرویس‌ها و سخت‌افزارها انجام می‌شود را پشتیبانی شبکه می‌گویند. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند. تماس بگیرید تا پشتیبان شبکه گروه استاد شبکهدر سریع ترین زمان در محل شما حضور یابد.

هر کدام از این شرکت های تکنسین شبکه که در این رشته در حال انجام فعالیت هستند، خدمات ویژه ای را به منظور معیارهای مهم و کلیدی جهت مشخص کردن قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری پشتیبانی حرفه‌ای از شبکه‌های کامپیوتری بر می گزینند. پیشگیری از ازدحام ترافیک، مطمئن شدن از اینکه سیستم ها با سرعتی مناسب کار می کند، فضای ذخیره سازی پر نشده باشد و به طور دقیق به روزرسانی ها اعمال می شوند. ما خدمات حرفه ای و سریع تحت عنوانپیمانکار خدمات شبکهرا برای انواع مشاغل در هر اندازه ای در کسب و کارهای متنوع ارائه می دهیم. مهندسین خبره ما از نزدیک با کارفرمایان همکاری دارند تابهترین پشتیبانی از شبکه و رفع سریع مشکلات و ایرادات را فراهم کنند، تمام این موارد در عین حال ارائه خدمات عالی و مناسب به مشتری است. مرکز عملیات شبکه تکنویار متشکل از متخصصان شبکه با تجربه و آموزش دیده برای ارائه مدیریت ایمن و خدمات پشتیبانی شبکه است. ما برای شرکت‌های کوچک و متوسط تا شرکت های بزرگ، راه‌حل‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای ایجاد می‌کنیم که به شما کمک می‌ کند تا بهترین عملکرد و بهره‌ وری را با امنیت بالا برای شبکه کامپیوتری خود به دست آورید.

قطع شدن شبکه به ویژه در کسب و کارهای امروزی باعث اتلاف زمان و هزینه می‌شود. همه کسب و کارها دوست دارند که روند اجرای شبکه آنها به صورت روان، ایمن و بدون قطعی انجام شود. برای رسیدن به این مهم، استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه قوی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شرکت پینگونت این تضمین را می‌دهد که شبکه کامپیوتری شرکت شما در بالاترین دسترسی، برقراری امنیت کامل و حفاظت از اطلاعات محرمانه به کار خود ادامه می‌دهد. پشتیبانی تمام تجهیزات شبکه مانند سرور های فیزیکی و مجازی، کامپیوتر ها، روتر، سوئیچ، اکسس پوینت، دوربین های تحت شبکه و آنالوگ، ذخیره ساز های NAS.

این امر سبب می‌شود که مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود و شبکه در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد. اگر موارد ذکر شده جزو نیازها و دغدغه‌های شما نیز می‌باشد، به تعویض پیمانکار فعلی خود یا به خدمات یک شرکت پشتیبانی کار درست مانند شرکت رایان پشتیبان نیاز خواهید داشت. موارد گفته شده تنها بخشی از مشکلاتی است که شرکت‌ها به ما اعلام می‌کنند و ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلات آنها را به حداقل رسانده و یا به طور کامل رفع می‌کنیم. ما خود را مسئول می‌دانیم تا دغدغه‌ی کارفرما را از بابت مشکلات کامپیوتری و شبکه‌ای به حداقل برسانیم.

نوع پشتیبانی شبکه، نرم افزاری یا سخت افزاری

تهیه لیست از تجهیزات موجود و وضعیت عملکرد آنها نیز در بحث نگهداری شبکه می باشد. تمامی سرورها، کامپیوتر ها، سوییچ ها و سایر ادوات با مشخصات کامل لیست می شود. تنها با یک تماس یا ثبت تیکت کارشناس متخصص ما برای رفع مشکل کامپیوتر و یا خدمات شبکه فورا با مراجعه حضوری در محل شما آن را برطرف خواهد ساخت.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می‌کنند، حداقل 25 درصد از هزینه‌های سالانه مربوط به فناوری اطلاعات را کاهش می‌دهند. پشتیبانی شبکه این شرکت با داشتن کارشناسان متعهد و ارائه خدمات متعدد در زمینه پشتیبانی شبکه، خدمات شبکه و ارائه سرویس های خدماتی سرورها رضایت بسیاری از مشتریان خود را در چند سال اخیر جذب کرده و به عنوان یکی از شرکت های برتر شناخته می شود. ارائه خدمات مطلوب، پشتیبانی کامل از سرویس های اینترنتی و شبکه های اختصاصی، امنیت شبکه و اطلاعات داده ها، نگهداری از شبکه و سرویس خدمات اینترنتی بین المللی جزئی از مشخصه های اصلی این شرکت فنی مهندسی بوده که سبب تمایز آن با رقبای هم رده خود می شود.

  • حضور پشتیبان شبکه جهت امنیت و نگه داری سرورها از زمان راه اندازی سرور الزامی بوده و ایمنی شبکه را تضمین خواهد کرد.
  • برای درخواست خدمات پشتیبانی شبکه در محل خود میتوانید از خدمات ما استفاده کنید.
  • قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها قیمت ثابتی برای خدمات شبکه خود ارائه نمی دهند.
  • IT-man همان واحد فناوری اطلاعات شرکت شماست که هرچند به لحاظ فیزیکی در محل شرکت شما مستقر نیست اما به چابکی نیروهای مستقر عمل می کند و در اسرع وقت اقدام به رفع مشکلات شبکه و سیستم های شما می نماید.
  • در نهایت یک تیم خدمات در زمینه پشتیبانی شبکه و سخت افزار در زمان کمتری می توانند مشکل را پیدا کرده و حل کنند و این مورد باعث می شود زمان کمتری را از دست دهید و سریع تر به کسب و کار خود برگردید.