“بهزیستی پایدار روندهای 2024 را مشخص می کند”

در ژانویه، جهان کریسمس فرانکفورت نشان داد که کدام سبک ها تزئینات کریسمس و فصلی را در سال 2024 تعریف می کنند. روند بزرگ پایداری در کانون توجه است: اهمیت آن در طراحی محصولات و طیف کلی محصولات دائماً در حال افزایش است – همانطور که تقاضای مصرف کنندگان نیز افزایش می یابد. برای طیف‌های محصولات مطابق با زیت‌گایست، برنامه سبک اخلاقی سرپرستی شده بر غرفه‌دارانی با رویکردهای پایدار تمرکز می‌کند.


در سال 2024، Christmasworld Trends یک بار دیگر جهت گیری قابل اعتمادی را در محدوده منحصر به فرد جهانی محصولات نمایشگاه بین المللی پیشرو ارائه کرد. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

تنوع خلاقانه
سبک Spirift of Craft_bold + شاعرانه قدرت مثبت فردیت و تطبیق پذیری را تجلیل می کند. الگوهای زیبا و ظاهر دهه هفتادی با اشکال واضح و طراحی مدرن ترکیب می شود تا سبکی آزادانه ایجاد کند. این تجلی خلاقانه در تزئینات شیشه ای غیر معمول و با کیفیت از گروه آلمانی Inge Glas پیدا می کند. نقوشی مانند کاست های صوتی، قلم موها، قایق های لاستیکی و چادرها – که با توجه زیاد به جزئیات در رنگ های زنده ساخته شده اند – حال و هوای خوبی را برای فصل جشن و فراتر از آن ایجاد می کنند. صنایع دستی سنتی در بستر جدیدی قرار می گیرد. یکی از نمونه‌های متعدد این حلقه، حلقه تولد استادانه ساخته Manufaktur Kleinkunst aus dem Erzgebirge Müller است. با چهار عنصر خود از تولد اول تا 18 سالگی شادی را به ارمغان می آورد. هر دو شرکت بخشی از برنامه سبک اخلاقی هستند و نه تنها با محصولات مد روز خود را تحت تاثیر قرار می دهند، بلکه با تولید پایدار نیز امتیاز کسب می کنند.

طبیعت آرام
رفاه و آرامش در قلب سبک است Quality of Silence_pure + آشنا. با طرح های طبیعی و رنگ های ملایم، فضایی دنج از هماهنگی ایجاد می کند. این سبک را می‌توان در همه گروه‌های محصول جهان کریسمس یافت: محصولات اصلی مانند مجسمه‌های نمدی دست‌ساز و تجارت منصفانه از Nacha یا تزئینات ظریف ساخته شده از کاغذ بازیافتی توسط Abhinav کاملاً در پالت رنگی این سبک قرار می‌گیرند که در آن سفال و نی زرد با سایه های چوب روشن، اکرو و شن و ماسه ملاقات می کند.


ناچا، مستقر در آلمان و نپال، متعهد به استفاده پایدار از منابع و تولید منصفانه به منظور ایجاد محصولات با کیفیت بالا با طراحی منحصر به فرد است. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

مخالف طبیعی
سبکی بین انرژی، زمینی بودن، سحر و جادو، آرامش و تغییر: هاله پیشرفت_رویایی + عنصری ترکیبی از به ظاهر متناقض برای ایجاد یک فضای عجیب و غریب که در آن اصالت با پیشرفت روبرو می شود. پالت رنگ پر جنب و جوش از رنگ های آبی تازه، بنفش، قهوه ای و خاکستری سنگی تا زرد خورشیدی و نارنجی گدازه ای متغیر است. جنبه گرم پالت رنگی پر جنب و جوش در مجموعه جدید Christborn® منعکس شده است. این سری از طرح‌های آفریقایی الهام گرفته شده است و آنها را به زیورآلات شیشه‌ای ظریف تبدیل می‌کند که با رنگ‌های نارنجی و زرد شدیدشان برای دکوراسیون در تمام طول سال مناسب هستند.


رنگ های پر جنب و جوش برای درخت کریسمس با حالات قومی و غرفه دار سبک اخلاقی کریستبورن®. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

تاریخ های نمایشگاه 2025
Ambiente، Christmasworld و Creativeworld به طور همزمان در مرکز نمایشگاه فرانکفورت برگزار خواهند شد. با این حال، برای اطمینان از همسویی تاریخ های نمایشگاه تجاری، آنها به ابتدای فوریه منتقل می شوند.

محیط/دنیای کریسمس:
07 تا 11 فوریه 2025
دنیای خلاق:
07 تا 10 فوریه 2025

برای اطلاعات بیشتر:
دنیای کریسمس
www.christmasworld.messefrankfurt.com

منبع