ساخت و ساز آزمایشگاه تکثیر Phalaenopsis در چاناک کاله آغاز شد



Labeau شروع ساخت آزمایشگاهی برای تکثیر Phalaenopsis در چاناک کاله ترکیه را اعلام کرد. مراسم افتتاحیه در 16 آوریل با حدود 150 دعوت شده برای جشن آغاز این پروژه جدید برگزار شد. انتظار می رود که LAB، ششمین آزمایشگاه از سری Labeau، بین 25 تا 30 میلیون گیاه Phalaenopsis را تکثیر کند و آن را به بزرگترین آزمایشگاه در گروه Labeau تبدیل کند.

با اضافه شدن آزمایشگاه در چاناک کاله، ترکیه به ششمین مکان برای کشت بافت Phalaenopsis برای Labeau تبدیل شده است. علاوه بر امکانات در آلمان، بلژیک، آمریکا و اسلواکی، ترکیه نه تنها ظرفیت تولید اضافی لازم را در اختیار شرکت قرار می دهد، بلکه به عنوان یک مکان تجاری استراتژیک نیز عمل می کند. با بیش از یک قرن تجربه در تکثیر گیاهان، Labeau دقیقاً الزامات آزمایشگاه جدید را درک می کند. این نوید را می دهد که یک مرکز پیشرفته و پایدار با تمرکز قوی بر آینده باشد.

در این مراسم، سفرای محلی: شهردار محرم ارکک، رئیس OIZ فخرالدین ارسوی و الهامی آکتاش فرماندار محلی سخنرانی کردند. این امر نشان دهنده سهم قابل توجهی در توسعه اقتصادی منطقه است. این آزمایشگاه بیش از 200 کارگر تمام وقت را استخدام خواهد کرد. افتتاح این مکان جدید برای اواخر فوریه 2025 برنامه ریزی شده است.

برای اطلاعات بیشتر
لابو
www.labeau-breeders.com

تاریخ انتشار:

منبع