“دو نوع گل رز خاص مناسب برای جشن روز جهانی زن”

روز جهانی زن نزدیک است. در 8 مارس، دستاوردهای زنان در سراسر جهان با گل جشن گرفته می شود و مزرعه گل کنیا، سیان فلاورز، دو گونه را ارائه می دهد که به قول خودشان برای جشن گرفتن این جشن عالی هستند. این رزهای دوست داشتنی قدرت و زیبایی زنان را به ما یادآوری می کنند. رزهای مادام صورتی و شیرین آدالونیا چه در دسته گل و چه به عنوان هدیه، مطمئناً همه را شاد می کند.»

مادام پینک، “روشن و قوی”
“Madam Pink یک گل رز خاص با رنگ های صورتی روشن و گلبرگ های قوی است. نشان دهنده قدرت و توانمندی است و آن را به انتخابی عالی برای روز جهانی زن تبدیل می کند. مادام پینک چه به مادر، خواهر یا دوست داده شود، نشان دهنده انعطاف پذیری و اراده است.”

آدالونیای شیرین، “لطیف و دوست داشتنی”
“آدالونیا شیرین یکی دیگر از گل های رز زیبا است که به خاطر بوی شیرین و گلبرگ های صورتی روشنش شناخته شده است. این گل رز از نوع خاصی از گل رز به نام آدالونیا می آید. آدالونیای شیرین هم برای روز مادر بریتانیا و هم برای روز جهانی زن عالی است و ظرافت و جذابیت را برای هر جشنی به ارمغان می آورد.” “

همکاری بین انتخاب United و Sian Flowers
هر دو گل رز توسط United Selections پرورش داده می شوند. همکاری بین هر دو شرکت نمونه ای از یک مشارکت موفق است که بر پایه اعتماد، تخصص و ارزش های مشترک بنا شده است. آنها می گویند: “با تمرکز بر ارائه انواع گل با کیفیت بالا به مشتریان در سراسر جهان، ما دست در دست هم برای ایجاد یک رابطه پر رونق در طول سال ها کار کرده ایم.”

“تعهد یونیتد سلکشنز به نوآوری در اصلاح نژاد، همراه با تعهد سیان فلاورز به شیوه های کشت دقیق، منجر به تولید شکوفه های برجسته ای شده است که به طور مداوم فراتر از انتظارات است. این هم افزایی نه تنها پیوند بین شرکت های ما را تقویت کرده است، بلکه منجر به معرفی دو گونه استثنایی United Selections که توسط سیان فلاورز رشد کرده است.”

“همانطور که ما در سفر با هم فکر می کنیم، اهمیت همکاری و حمایت متقابل در دستیابی به اهداف مشترک را درک می کنیم. United Selections و Sian Flowers همچنان متعهد به پرورش مشارکت ما، هدایت نوآوری و ارائه برتری در صنعت گل و گیاه هستند.”

و به زودی، معرفی های پیوسته بیشتری دنبال خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
سیان گل
www.sianflowers.co.ke

منتخب متحد
www.united-selections.com

منبع