تجلیل از جانبازان با گل در آخر هفته روز یادبود



منبع

مردم همچنین می توانند از طریق بنیاد گل روز یادبود حمایت مالی کنند. همچنین The Rose Guy یک کمپین خیریه با شرکای حامی بنیاد گل های یادبود و مجله Cuenca Expat برای اهدای گل های رز اکوادوری راه اندازی کرده است. “در آخر هفته روز یادبود، 10000 ماشین از دروازه های آرلینگتون عبور می کنند. ما دوست داریم بتوانیم دسته گل رز اکوادوری را در دست هر ماشینی که از آن عبور می کند بگذاریم تا آنها آن را روی یکی از 280000 قبر بگذارند. هیو پراتر از The Rose Guy می گوید، گروه بزرگی از داوطلبان بنیاد روی بسیاری از قبرها گل رز خواهند گذاشت.


ادای احترام سال گذشته

روز یادبود ایالات متحده در آخرین دوشنبه ماه می برگزار می شود. هر ساله از کهنه سربازان تجلیل می شود و در 11 سال گذشته، بنیاد غیرانتفاعی Memorial Day Flowers گل و دسته گل بر مزار جانبازانی که به کشور خدمت کرده اند، در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی، یکی از معروف ترین گورستان ها قرار داده است. در کشور. امسال آنها دوباره از جانبازان با گل تجلیل خواهند کرد و چندین سازمان گل از این طرح حمایت می کنند.

همچنین، واردکنندگان از میامی در حمایت از قرار دادن گل سخاوتمندانه هستند. بسیاری از این واردکنندگان بخش‌ها/قبرهای خاصی را حمایت می‌کنند. “

گل رز اکوادوری در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی، سال گذشته.

برای اطلاعات بیشتر
بنیاد گل روز یادبود
www.memorialdayflowers.org

برای مثال CalFlowers بزرگترین شریک و حامی است. اما گل های کلمبیا نیز اسپانسر سالانه است. بنیاد گل های یادبود روز یادبود گزارش می دهد: “در واقع 96٪ از گل ها (ترکیبی از همه گونه ها) توسط کالیفرنیا و کلمبیا ارائه می شود. بنیاد از همه انواع کانونی ها، پرکننده ها و گل های خطی استفاده می کند.”

آیا مشتاق هستید که بخشی از این کمپین خیریه The Rose Guy باشید؟ اهدای 10 دلار برای هر دسته گل هزینه گل رز و حمل و نقل به واشنگتن را پوشش می دهد. “خوشبختانه، این سازمان برای گل رز تخفیف های زیادی در نظر گرفته است که آنها را عملا رایگان می کند و بنیاد تخفیف های زیادی در حمل و نقل دریافت می کند.” کمک مالی 10 دلاری برای هر دسته گل می تواند در وب سایت The Rose Guy انجام شود. به http://www.yourroseguy.com بروید، جایی که اکنون هنگام دسترسی به سایت، ابتدا صفحه فرود را مشاهده خواهید کرد. (کمک های مالی شرکت ها از 1500 دلار شروع می شود که برای 1000 گل رز اکوادوری پرداخت می شود.)

سال گذشته این بنیاد 280000 گل رز و دسته گل بر روی 280000 قبر و 10000 گل رز در مقبره سرباز گمنام در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی قرار داد.