“فک گل های پایدار Florverde بهترین فوک در سراسر جهان برای بخش پرورش گل است”

Jeroen Oudheusden، مسئول افتتاح پنل پایداری این رویداد و
مدیر اجرایی ابتکار پایداری گل و گیاه (FSI) با بیان اینکه فلورورد یکی از بهترین فوک های گلکاری در جهان است، گفت: ما از سال 2012 ارزیابی مقایسه ای 16 مهر اصلی را انجام داده ایم و تنها دو مورد که یکی از آنها است. گل‌های پایدار فلورورد (FSF) با تمام شیوه‌های کشاورزی خوب، معیارهای اجتماعی و زیست‌محیطی که ما اندازه‌گیری می‌کنیم، مطابقت دارد.

او این بیانیه را در جریان کنفرانس توزیع گل WF&FSA در میامی بیان کرد. در این کنفرانس که در هفته دوم مارس برگزار شد، تولیدکنندگان و بازرگانان اصلی گل تازه از کشورهایی مانند کلمبیا، اکوادور، ایالات متحده، هلند، ژاپن و مکزیک و غیره گرد هم آمدند.

FSI در هلند واقع شده است و در حال حاضر تقریباً بیش از 100 نفر از اعضای اصلی بخش گل و گیاه را جمع آوری می کند. هدف این سازمان ارتقای شفافیت، تولید و تجارت مسئولانه، تاثیر مثبت و ارتقای زنجیره تامین گل و گیاه در سطح بین المللی است.

Daniela España، مدیر FSF seal، اطمینان داد که “ما مفتخریم که مهر ویژه ای برای پرورش دهندگان گل ارائه می دهیم که پاسخگوی نیازها و چالش های این بخش است، که امروزه یکی از قدیمی ترین، جامع ترین و جامع ترین بخش ها است. گواهینامه های اجتماعی-محیطی گل خاص این مهر توسط FSI به عنوان کامل ترین گواهینامه از نظر پایداری در سطح بین المللی طبقه بندی شده است. مسئوليت”.


مدیر FSF در طول مداخله خود در پانل در مورد مسئولیت آن صحبت کرد
خریداران، توزیع کنندگان و بازرگانان این بخش در مسائل پایداری و
باید درک کنند که فقط آنها می توانند روش های سبزشویی را متوقف کنند.

علاوه بر این، اسپانیا در سخنرانی خود به موضوعات دیگری مانند تلاش های زنجیره پرورش گل برای کاهش ردپای کربن در این بخش و نیاز به ایجاد آگاهی در میان مصرف کنندگان نهایی پرداخت.

پانل پایداری همچنین شامل مشارکت ملانی اسپیلبلر، مدیریت بود
شریک Freshpath Marketing. مارک آلن، مدیر پایداری FloraLife؛ و رالف
DeBoer، یکی از مالکان مزرعه گل Rosa Flora (کانادا).

در طی این رویداد، Florverde حمایت خود را از Sustainbloom اعلام کرد، ابتکاری از بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) که هدف آن پیشبرد مطالعات علمی است که به پایداری در این بخش کمک می‌کند. Sustainbloom که تلاش‌های AFE، دانشگاه ایالتی NC و آژانس بازاریابی Freshpath را متحد می‌کند، همچنین به دنبال انتشار گل‌های تازه بریده شده به مشتریان نهایی است.

اسپانیا گفت: “این ادغام بین علم، ارتباطات و بازاریابی برای ایجاد آگاهی قبل از خرید گل خواهد بود. ما از این ابتکار با منابع تحقیقاتی FSF seal حمایت خواهیم کرد.”

در حال حاضر، FSF در حال تایید مزارع در اکوادور است و در حال تکامل است تا با خریداران و نهادهای اروپایی مانند گروه FM و DFG مطابقت داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های پایدار فلوریورد
www.florverde.org

منبع