“پیازهای گل اروپا باعث شکوفایی ایالات متحده می شود”

گروه گاردن مدیا و رویال آنتوس وارد یک اتحاد استراتژیک سه ساله شدند تا فروش پیاز گل را به میزان قابل توجهی در سراسر ایالات متحده افزایش دهند. رویال آنتوس کمک مالی اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. این برنامه با بودجه قابل توجهی به مبلغ 1.9 میلیون یورو پشتیبانی می شود و 80 درصد از بودجه کمک مالی اتحادیه اروپا پشتیبانی می شود. اعضای رویال آنتوس متعهد به حمایت از ابتکار عمل با مشارکت 20 درصدی باقی مانده از امور مالی هستند. این دومین کمکی است که رویال آنتوس از اتحادیه اروپا برای این منظور دریافت کرده است.

مارک-جان ترویندت، مدیر رویال آنتوس، می گوید: «از اولین تبلیغ خود در اتحادیه اروپا شاهد افزایش قابل توجهی در فروش بوده ایم. بررسی ملی باغبانی 2023 افزایش فروش پیاز را به میزان 36 درصد از سال 2021 تا 2022 گزارش کرد. ایالات متحده بزرگترین واردکننده پیاز گل در جهان و بزرگترین واردکننده پیاز گل اروپایی است.

این همکاری نشان دهنده تعهد مستمر رویال آنتوس به استفاده از تخصص Garden Media در بازاریابی و ترویج باغبانی است. این دو شرکت از سال 2017 با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این شرکت‌ها با هم قصد دارند یک کمپین پویا برای افزایش آموزش در مورد پیاز گل و گل‌های شاخه‌دار آمریکایی مانند لاله و نیلوفر که از پیاز اروپایی رشد می‌کنند، ایجاد کنند.

کیتی دوبو، رئیس باغ می‌گوید: «با تکیه بر 35 سال ارتباطات قوی خود با طیف گسترده‌ای از تأثیرگذاران برتر، پلتفرم‌های باغبانی معتبر و ویراستاران برجسته باغ در سراسر کشور، هدف ما این است که از دامنه کمپین قبلی اتحادیه اروپا پیشی بگیریم.» رسانه ها. “استراتژی ما مخاطبان بیشتری را به باغبانی پیاز گل به عنوان یک سرگرمی جذب می کند و به طور قابل توجهی توانایی خرده فروشان را برای فروش پیازهایشان افزایش می دهد.”

تیم پیشرو گاردن مدیا پگی آن مونتگومری، باغبان و ساکن سابق هلند است. “من از ادامه کارم با رویال آنتوس هیجان زده هستم. شغل رویایی من این است که عشقم به پیازهای گل را به اشتراک بگذارم و دانستن باغبان های خانگی در پرورش آنها موفق خواهد بود. من بسیار مفتخرم که نماینده این گروه شگفت انگیز از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیاز اروپایی هستم.” “

این کمپین فرصت های هیجان انگیزی را برای خرده فروشان ارائه می دهد تا از تقاضای فزاینده برای پیاز گل در ایالات متحده سرمایه گذاری کنند. خرده فروشان با استفاده از این کمپین آموزشی، گسترش عرضه محصولات و تعامل با مصرف کنندگان می توانند فروش لامپ خود را افزایش دهند و موقعیت خود را در بازار تقویت کنند. مصرف‌کنندگان می‌توانند به Flowerbulb.eu، بازوی تبلیغاتی مصرف‌کننده‌شان، برای الهام‌بخشی و آموزش برای اشتراک‌گذاری، و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای اخبار در زمان واقعی مراجعه کنند.

رویال آنتوس یک سازمان بازرگانی هلندی است که نمایندگی شرکت های تجاری در زمینه پیاز گل و محصولات مهدکودک در سراسر جهان را بر عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر به www.anthos.org مراجعه کنید.

Flowerbulbs.eu یک آژانس تبلیغاتی برای بخش پیاز گل است. هدف آنها آموزش و الهام بخشیدن به باغبانان جدید و با تجربه است. آنها پیاز گل نمی فروشند. آنها مشتریان را تشویق می کنند تا از خرده فروش محلی خود بازدید کنند. با ذکر منبع FlowerBulbs.com، تصاویر با وضوح بالا بدون حق امتیاز در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر به www.flowerbulb.eu مراجعه کنید.

Garden Media Group سر و صدایی را برای مشتریان به راه می‌اندازد، کمپین‌های روابط عمومی نوآورانه را ارائه می‌کند و جایگاه‌ها و مشارکت‌های رسانه‌ای برتر را تضمین می‌کند. شرکت روابط عمومی و بازاریابی بوتیک به عنوان بهترین شرکت در صنعت خانه و باغ، باغبانی، زندگی در فضای باز و چمن کاری و صنایع مناظر شناخته شده است. گزارش سالانه گرند Trends آن یکی از منتشر شده ترین مطالعات باغ خبری تجارت و مصرف کننده است. برای اطلاعات بیشتر به www.gardenmediagroup.com مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: توسط اتحادیه اروپا تامین مالی شده است. با این حال، دیدگاه‌ها و نظرات بیان شده تنها متعلق به نویسنده یا نویسنده‌ها است و لزوماً نظرات اتحادیه اروپا یا آژانس اجرایی تحقیقات اروپا (REA) را منعکس نمی‌کند. نه اتحادیه اروپا و نه مرجع اعطا کننده را نمی توان در قبال آنها مسئول دانست.

برای اطلاعات بیشتر:
رسانه باغ
تلفن: 610-444-3040
[email protected]
www.gardenmediagroup.com

منبع