پودر آهن جدید به عنوان یک راه حل ارگانیک پایدار برای سلامت گیاهان راه اندازی شد



Biota Nutri پودر آهن Biota را راه اندازی کرده است، یک مکمل ریز مغذی که برای مقابله با کمبود آهن در گیاهان و افزایش پایدار بهره وری کشاورزی طراحی شده است. پیتر کلاین می‌گوید: «آنچه پودر آهن Biota را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند، اثربخشی، پایداری، دوستی با اشعه ماوراء بنفش، خالص و قابل اعتماد آن است.

او توضیح می دهد که چگونه پودر آهن Biota آهن ضروری را برای هر محصولی فراهم می کند و رشد مطلوب را بدون کلروز افزایش می دهد. این مکمل ارگانیک پایدار و محلول بوده و به راحتی توسط گیاه قابل جذب بوده و برای هر دو روش کشاورزی مرسوم و ارگانیک مناسب است و می توان آن را با هر سیستم آبیاری استفاده کرد و یا با محلول پاشی مستقیماً روی برگ ها اعمال کرد.

پیتر ادامه می‌دهد: پودر آهن Biota شفافیت آب را حفظ می‌کند و از تصفیه UV کارآمد برای آب مورد استفاده در کشاورزی اطمینان می‌دهد. او می افزاید: “این پودر حتی پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش نیز موثر باقی می ماند و مشکلات سیستم را به حداقل می رساند.” این توسط سازمان های معتبر مانند SKAL، OMRI، Pro-Cert و Ecocert تایید شده است و یکپارچگی و ایمنی ارگانیک آن را تضمین می کند.

پیتر می افزاید: «علاوه بر این، تحقیقات اثربخشی پودر آهن Biota را حتی در آب تخلیه و شرایط pH بالا تأیید می کند. “این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در تغذیه کشاورزی است که نویدبخش بهبود سلامت و عملکرد گیاه برای تولید کنندگان در سراسر جهان است.”

نتایج تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی ذکر شده در زیر میزان آهن بیوتا (Fe) باقی مانده در آب زهکشی کشت های پاپریکا و توت فرنگی را نشان می دهد:


برای اطلاعات بیشتر:
Biota Nutri BV
Veenderveld 55A
2371 TT, Roelofarendsveen
تلفن: +31 85 047 5710
www.biota.nu
[email protected]


تاریخ انتشار:

منبع