دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز | bayofa

اما باید بدانید که هزینه‌ای که برای خرید این سیستم‌ها پرداخت می‌کنید با توجه به کارایی‌ها و خدمات آن‌ها، بسیار مناسب و به صرفه است. کاری که سیستم حضور و غیاب بیومتریک انجام می دهد این است که اثر انگشت منحصر به فرد هر یک از کارکنان را ثبت می کند و در حافظه خود نگه می دارد. در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت شرکت افق فرا ویژن می توانیم به وجود مزیت های زیر در دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت پی سایت bayofa برد. سنسورهای نوری نوعی از فناوری است که بیشتر در دستگاه‌های حضوروغیاب اثر انگشت از آن استفاده می‌کنند و از این امکان برای حضوروغیاب و احراز هویت افراد استفاده می‌شود. همچنین میزان تأخیر یا زود رسیدن به محل کار، خروج زودتر از وقت و یا دیر موقع و همین‌طور اضافه‌کاری، با دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی قطعا قابل پیگیری است و می‌توان به محاسبه‌ی دقیقی از آن رسید.

  • با این کار امکان رهگیری کاربرد و حذف او از لیست کاربران مجاز، خواهید بود.
  • دستگاه های ساعت زمان که می توانند به شما در مدیریت و ورود و خروج کارکنان کمک کنند.
  • در مقابل اگر الگوی اثر انگشت وی مطابقتی با اثر انگشت های دیتابیس نداشته باشد، اطلاعات ورود و یا خروج او ثبت نشده و دستگاه خطا را نشان می دهد.
  • به طور کلی قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نسبت به دستگاه‌های کارتی و رمزی بیش‌تر است.
  • دستگاه های برند ویردی و برخی مدل های برند ZK دارای این تکنولوژی هستند.
  • وقت بخیر لطفا در صفحه دستگاه حضور و غیاب سیستم های قابل ارائه رو مشاهده بفرمایید.
زیرا این سیستم، ویژگی های هر کارمند را در نظر می گیرد و کارمندان نمی توانند به جای هم حضور داشته باشند. از جمله مزایای دستگاه اثر انگشت می‌توان به دستگاه حضوروغیاب اثر انگشتی که از رایج‌ترین نوع دستگاه‌های حضوروغیاب هستند، اشاره کرد. سلام دوست عزیز، در زمان تعریف و ثبت اولیه اطلاعات کاربر (چهره، اثر انگشت، کارت و رمز)، دستگاه کاربر را بر اساس کد تعریف شده شناسایی خواهد کرد.

نانوواچ یک سیستم کارآمد است که با جمع‌آوری داده‌ها و ارائه آن‌ها در داشبورد مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن امکان مدیریت جامع و کم‌هزینه تردد پرسنل را فراهم می‌کند و منجر به ایجاد یک محیط امن و منظم برای پرسنل و مدیران خواهد شد. مدیریت کلیه امور مربوط به ورود و خروج و گزارش‌گیری از آن در نانوواچ میسر است. فای در هر لحظه اطلاعات ورود و خروج پرسنل را به سرورهای نانوواچ منتقل می‌کند و در این صورت، نیازی نیست در پایان ماه دستگاه را به کامپیوتر وصل کرده و اطلاعات را وارد سامانه دیگر کنید. نانوواچ برا پایه سیستم ابری است درنتیجه اطلاعات پرسنل به محض ورود، در تمامی سامانه به روز می‌شود.

تاپ ترین برند های سیستم های حضور و غیاب چه برند هایی هستند؟

دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز | bayofa

در زمان ثبا تردد با استفاده از اثر انگشت باید دقت کنید که انگشت خود را به صورت صحیح روی سنسور اثر انگشت قرار دهید. دستگاه ساعت زن انگشتی تنها زمانی اثر انگشت شما را ثبت می کند که یک بند انگشت شما به صورت کامل و مستقیم روی سنسور دستگاه قرار گرفته باشد. کیفیت تصویر اثر انگشت در زمان ثبت انگشت در سیستم انگشتی یک فاکتور مهم در تشخیص اثر انگشت با استفاده از الگوریتم نمائی است.

دستگاه حضور و غیاب ZUF100