ایالات متحده (CA): “یک سال موفق دیگر برای مسابقات پاسادنا رزهای #THISGen: انجمن توانمندسازی جوانان”


تورنمنت گل سرخ پاسادنا میزبان انجمن توانمندسازی جوانان #ThisGen2023 بود که توسط متا ارائه شد. این رویداد بیش از 250 جوان کالیفرنیای جنوبی را گرد هم آورد. این مجموعه دارای ترکیبی چشمگیر از میزگردها از برخی از تأثیرگذارترین سازمان های ورزشی، سرگرمی و فناوری، از جمله LA Times، NFL، Red Bull، و Los Angeles Dodgers Foundation بود!

سخنرانان با تمرکز بر توانمندسازی نسل بعدی رهبران، تجربیات و بینش خود را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند. بحث‌ها بر رهبری، شکستن موانع و دستیابی به موفقیت با انجام کاری که دوست دارید متمرکز بود. شرکت کنندگان همچنین این فرصت را داشتند که در مورد فرصت های شغلی در علم، فناوری و هنر و نحوه استفاده از استعدادهای خود در دنیای حرفه ای بیاموزند.

الکس آقاجانیان، رئیس مسابقات پاسادنا رز، گفت: «ما مفتخریم که میزبان چنین رویداد الهام‌بخشی هستیم و دانش‌آموزان و متخصصان صنایع و زمینه‌های مختلف را گرد هم می‌آوریم. تورنمنت گل سرخ مفتخر است که با ارائه تجربیات مفید و مفید از جامعه ما حمایت می کند. #ThisGen2023 زندگی بسیاری را غنی کرد و ما از دیدن شرکت کنندگان جوان که احساس قدرت و آمادگی برای مقابله با جهان را ترک می کنند، هیجان زده هستیم.»

متا به عنوان حامی ارائه کننده رویداد یک روزه خدمت کرد و به شرکت کنندگان تجربیات VR همهجانبه و نسخه ی نمایشی هدست های Meta’s Quest 2 را ارائه داد تا نگاهی اجمالی به یک حرفه بالقوه در فناوری داشته باشند.

علاوه بر این، حمایت از طریق برنامه مهربانی رایگان است توسط باشگاه های پسران و دختران، یک شریک رسمی مهربانی در تورنمنت گل سرخ پاسادنا، ارائه شد.

کریستین ویلگاس از دبیرستان مارشال فاندامنتال گفت: «شنیدن از مردمی که صحبت می‌کردند و توصیه‌هایی که به ما می‌دادند جالب بود. ما داستان هایی در مورد کارهایی که شرکت کنندگان برای رسیدن به شغل رویایی خود انجام دادند شنیدیم و من چیزهای زیادی یاد گرفتم.

برای اطلاعات بیشتر:
مسابقات پاسادنا گل رز
[email protected]
tournamentofroses.com



منبع