خوبه که برگشتی

اثرات همه گیری
این بیماری همه گیر به شدت بر همکاری بین بسیاری از تامین کنندگان بین المللی و شرکت های چینی تأثیر گذاشته است. به دلیل محدودیت های شدید سفر و دوره های طولانی قرنطینه، بسیاری از پروژه ها به تعویق افتاد یا حتی لغو شدند. همچنین، بسیاری از پروژه‌ها به دلیل تأثیر همه‌گیری بر زنجیره تأمین به تعویق افتاد. در ابتدای سال جاری، چین برای اولین بار از زمان اعمال محدودیت‌های سفر در مارس 2020، مرزهای خود را به روی بازدیدکنندگان بین‌المللی باز کرد. حداقل برای کسانی که می‌توانستند از این کشور بازدید کنند، روحیه بالا بود، زیرا برخی از مردم هنوز مجبور بودند سفر خود را لغو کنند زیرا به آنها ویزا داده نشد.

تیم هوگندورن در این نمایش حضور دارند

تیم Richel Group

انواع جدید و فن آوری های جدید تمرکز این نمایشگاه است. بازار باغبانی چین به سرعت در حال توسعه است و پروژه های بیشتری ساخته می شود. چگونگی توسعه بهتر باغداری با توجه به شرایط محلی، دغدغه همه است.

“خوب است که برگشتی!” این همان چیزی است که اکثر غرفه داران هنگام ورود به مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای، جایی که نمایشگاه Hortiflorexpo IPM شانگهای امروز آغاز شد، احساس کردند. به عنوان اولین نمایشگاه آفلاین بزرگ باغبانی پس از همه‌گیری که در منطقه برگزار شد، پذیرای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان زیادی از داخل و خارج از کشور بود، اگرچه برخی هنوز به دلیل مشکلات سفر مجبور بودند این نمایشگاه را از دست بدهند.

غرفه باغبانی Yihua

سردبیر ما برای تهیه گزارش تصویری کامل برای www.hortidailychina.com در نمایشگاه حضور دارد.

سنبل کارشناسان مت. Verdegaal BV

لطفاً اگر اخباری برای به اشتراک گذاشتن دارید یا در حال راه اندازی موارد جدید در نمایش هستید، برای ما ایمیل ارسال کنید.



منبع

سه روز
IPM به مدت سه روز ادامه دارد و روز شنبه عمدتاً مصرف کنندگان از آن بازدید می کنند. سه غرفه در نمایش وجود دارد. W1، که عمدتاً بر نمایشگاه‌های ماشین‌آلات باغ، ابزار باغبانی، گل‌های تازه بریده شده، مواد گل و غرفه هلندی تمرکز دارد. W2 که دارای تکنولوژی پیشرفته گلخانه ای و تجهیزات پشتیبانی است. و W3، جایی که می‌توانید دانه‌ها، توپ‌های بذر، نهال‌ها، ابزار باغبانی، کودها، گلدان‌ها، زیرلایه‌ها و دیگر نمایشگاه‌ها را با رنگ‌های مختلف ببینید.

تیم Priva