بایگانیهای تابلو های روان

اتاق کنترل مراکز صنعتی (کارخانجات ، سدهای آبی ، نیروگاه ها و…. مانیتور صنعتی ال جی مدل 55LV75A یک مانیتور ویدئو وال است که در سایز 55 اینچ طراحی شده و به عنوان ویدئو وال صنعتی در مراکز تجاری مانند مجتمع های تجاری و پاساژها، سالن های همایش، آمفی تئاترها و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این مانیتور صنعتی ویدئو وال برای ارائه بهترین عملکرد در محیط های داخلی طراحی شده و تجربه عینی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و از پورت های ارتباطی 1xHDMI,1xDVI-D، 1xUSB برخودار است. اجاره تلویزیون شهری در مدل های مختلف اجاره تلویزیون شهری قم اجاره تلویزیون شیراز اجاره ماژول تلویزیون شهری اجاره نمایشگر شهری برای محیط باز اجاره نمایشگر شهری برای محیط بیرونی و داخلی اجاره نمایشگر شهری دات پیچ اجاره ویدئو وال در تبریز اجاره ویدئو وال در تهران اجاره، فروش، ساخت، تعمیرات تلویزیون های شهری اجرای تلویزیون شهری این تلویزیون ها قابلیت نصب در میادین شهر ، نمای بیرونی ساختمان ها، سردر فروشگاه ها ، استادیوم های ورزشی و اماکنی از این دست را دارند. فاصله پیکسل ها اصطلاحاً دات پیچ نام دارند و این دات پیچ ها تشکیل ماژول را می دهند و این ماژول در یک قاب که کابینت نامیده می شود در اندازه های متفاوت قرار می گیرند .

خیره شدن به صفحات با رزولوشن پایین برای یک رویداد ورزشی یا کنسرت میتواند در افراد سردرد و فشار چشم ایجاد کند. ویدئو والها بسته به اینکه هدف از نصبشان چه چیزی بوده است، میتوانند ساده یا پیچیده باشند. طراحان با کمک آپشنهای نمایش و نصب هوشمندانه میتوانند نمایش را با هر الگویی ترتیب دهند، از جمله طرحهای منحنی یا هندسی انتزاعی. گرچه آسیب داریم، اما ظرفیت هم داریم که هنرمندان میتوانند آنها را معرفی کنند. مراکز صنعتی با وجود یک ویدیو وال می توانند به سادگی و البته با قدرت، محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته و با امکاناتی که در اختیار دارند، آن را شخصی سازی کنند.

همچنین توانایی نمایش رنگ تا 1.07 بیلیون رنگ را دارد. ماژول ها فول کالر می باشد و انواع رنگ ها را ساپورت می نماید . این تصمیم گیری می تواند بر مسایل مختلفی تاثیر گذار باشد و یا حساسیت های شما را در مورد برخی مسایل کم یا زیاد نماید. قرار است تلویزیون شهری یا صفحه نمایش غوو پیکر در چه شهری با چه شرایط آب و هوایی نصب و استفاده شود؟ به عنوان یک قانون کلی اگر تلویزیون های شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ تر باشد.،چرا که باید تلویزیون های شهری، LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند می تواند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED داشته باشد و هرچقدر سرعت بیننده ها بیشتر باشد اندازه نوشتار هم باید بزرگ تر باشد. اگر محتوا به درستی برای این نوع نمایش طراحی شدهباشد (یعنی فونتهای بزرگ و غیره) هیچ پیکسلی تار نیست. گروه صنعتی ایلیا برای طراحی و تولید آنچه مورد نظر شماست آماده ی ارائه ی مشاوره به شما بزرگواران است . مانیتور صنعتی ویدئو وال مدل 47WV30B از منبع تغذیه 120 تا 230 ولت با فرکانس 50/60 هرتز بهره می برد و دارای پورت های ارتباطی 1xDVI,1xDVI-D، 1xUSB می باشد.

این ماژول ها بیشتر در مواردی استفاده میشود که به جز متن در تابلو از فیلم و عکس هم استفاده می شود. می باشند که اکثرا به صورت تابلو روان یا تلویزیون شهری قابل مشاهده هستند. در نسل جدید نمایشگرهای صنعتی، امکان ساخت سازهها به صورت منحنی و یا استفاده از پنلها با انعطاف پذیری بالا وجود دارد. اما فراموش نکنید که هر وسیله برقی نیاز به نگهداری و سرویس دارد تا بتواند مدت طولانی سالم بماند. میزان زمان پاسخگویی این مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی 49 اینچ 49VL5F-A له مدت 8 میلی ثانیه است که طول می کشد تا تصویر از رنگی به رنگ دیگر تغییر پیدا کند. و متاسفانه هیچ کنترل جریانی برای درایو کردن ال ای دی ها در ماژول های تک رنگ وجود ندارد و مستقیم برق 5 ولت به ای ای دی ها داده می شود. تامین برق تابلو روان از طریق منبع تغذیه انجام میشود. تابلو روان فول کالر: تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد.

این مدل از ویدئو وال تبلیغاتی قابلیت نمایش 1.07 بیلیون رنگ را داشته و قادر به نمایش تصاویر به صورت طبیعی و زنده می باشد. استفاده از افراد متخصص به همین خاطر است، چرا که به راحتی می توانند مشکلات را فهمیده و با سرعت در صورت نیاز تعویض قطعه و یا تعمیر آن اقدام نمایند. قطعه بعدی که نقش به سزایی در برق رسانی و تغذیه تابلو ال ای دی دارد پاور تابلو روان است که به آن منبع تغذیه تابلو روان نیز گفته میشود . به دلیل ارزان بودن و به خاطر داشتن ظاهری پرزرق و برق خواهان زیادی دارد. 1 با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز نیز دارد. این فاصله تعیین کننده فاصله ناظر تا ویدئو وال نیز هست. یکی از مهمترین وجوه تمایز در برندهای مختلف یک ویدئووال، پارامتر بزل(بزل مرز بین اسکرین و فریم مانیتور) هست. مثلا فرض کنید تابلو روان را در بالای یک مغازه نصب کردین یا هر جایی که دسترسی به آن سخت هست و همچنین شما دوست دارید هر هفته برنامه تابلو خود را عوض کنید . در صورتی که ال ای دی آن کدر بوده یا شفافیت لازم را نداشته باشد، ممکن است که ماژول چیپ ست مرغوبی نداشته باشد.

یکی از مواردی که در رابطه با تلویزیونهای شهری ابهام برانگیز است و ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، قیمت پنل تلویزیون شهری است. با برجسته کردن ویژگی های همه کاره محصولاتی که ممکن است مصرف کنندگان قبلاً آنها را نشناسند ، مصرف کنندگان را بهم متصل می کند. 1. 73%مصرف کنندگان خرید از مراکزی را ترجیح م ی دهند که مجهز به نمایشگرهای بزرگ تلویزیون شهری باشند . خرید تابلو روان ال ای دی دسترسی شرکت های محلی به مصرف کنندگان محلی با بیلبوردها در یک مسیر تبلیغاتی محسوب می شود. واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.

از طرفی با توجه به این که نیاز به فیلمبرداری از نمایشگر های outdoor کمتر پیش می آید، معمولا از refresh rate پایین تری در این ویدئو والها استفاده به عمل می آید. تفاوت دیگر رزولوشنهای بالا و پایین در میزان refresh rate این نمایشگرها میباشد که به کاربر یا مشتریان این امکان را میدهد تا بدون نویز از صفحه نمایش با کیفیت بالا تصویر برداری کنند، بنابراین در صورتی که نیاز به فیلمبرداری از صفحه نمایش ویدئو وال را دارید، حتما از ماژولهایی که refresh rate بالاتری دارند استفاده نمایید تا نویز تصویر در فیلمبرداریها از بین برود. پس فرمان خاموش یا روشن کردن ویدیو بطور همزمان روی تمام صفحات اعمال خواهد شد. مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی مدل 47WV30B دارای صفحه نمایشگر با تکنولوژی نور پس زمینه LED backlight بوده و در سایز 47 اینچ می باشد و از پنل IPS و رزولوشن 1366×768 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 کنتراست، عمق رنگ 16.7 میلیون، داینامیک 500,000:1، کنتراستاستاتیک 1,400:1 و شدت روشنایی 500 کاندولا متر مربع برخوردار است.

میزان روشنایی این ویدئو وال تبلیغاتی برابر با 700 کاندولا بر متر مربع است که می تواند تصاویر را در محیط های پر نور به صورت شفاف نمایش دهد. مانیتور صنعتی ویدئو وال BenQ مدل PL490 یک نمایشگرعریض صنعتی در اندازه 49 اینچ است که با رزولوشن تصویر Full HD امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا همراه با جزئیات کامل را دارد و میزان روشنایی تصاویر آن 450nits می باشد. نیز کاربرد دارد. مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی مدل 49VL5B از یک نمایشگر 49 اینچ با فناوری IPS نیز برخوردار است و دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد و از زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه بهره می برد و با پورت های ورودی HDMI،DVI ،RGB، RJ45، USB، RS232C نیز سازگار است و از پر فروش ترین و گران قیمت ترین محصول در بازار قطعات کامپیوتر نیز محسوب می شود. مانیتور صنعتی ویدئو وال سامسونگ دارای صفحه نمایش 55 اینچ با پنل IPS و تکنولوژی نور پس زمینه LED backlight بوده و از رزولوشن 1920×1080 پیکسل، نسبت تصویر 16:9 کنتراست، عمق رنگ 16.7 میلیون، داینامیک 500,000:1، کنتراستاستاتیک 4000:1، شدت روشنای 700 کاندولا متر مربع و زوایه دید 178 درجه برخوردار است.

برد کنترلر تلویزیون شهری یکی از قطعات تشکیل دهنده تلویزیون است که وظیفه راه اندازی سیستم نمایشگر را به عهده دارد. بزل در ویدیو وال چه معنایی دارد؟ هر چقدر بزل کمتر باشد، تصاویر یکدستتری را مشاهده خواهیم کرد. در هر دو مورد، این موضوع به سرعت نمایش تصاویر اشاره داشته و هرچه این سرعت تعویض فریم ها بالاتر باشد، تصاویر چشمنوازتر و به واقعیت نزدیکتر خواهند بود. هرچه یک فضا کوچکتر باشد، پیکسلهای بیشتری در یک بعد ثابت جای میگیرند و باعث افزایش کیفیت تصویر میشوند. حفظ چگالی پیکسل کافی در نمایشگرهایی با اندازههای بسیار بزرگ دشوار است درحالیکه مجموعهای از صفحات کوچکتر این تراکم را حفظ میکند. شما با استفاده از نمایشگرهای بزرگ میتوانید طیف وسیعی از اهداف و دستاوردهای خود را در مکانهای مهم در ابعاد بزرگ به مخاطب نشان دهید.

این ماژول قابلیت نمایش 256 سطح طیف نور توسط سیگنال OE که به چیپ های درایور اعمال می شود را دارد. ویدئو وال LG دارای پنل IPS بوده و رزولوشن تصویری برابر با 1,920x 1,080 پیکسل با کیفیت FHD دارد و دارای 2 اسپیکر 7 واتی است. لوازم جانبی همراه این مانیتور صنعتی ویدئو وال LG عبارتند از : کابل برق، پیچ، کنترل از راه دور RS232C، کابل LAN و کابل DP، IR گیرنده می باشد. ال جی پورت های 1xHDMI,1xDVI-D, 1xAudio, 1xUSB, 1xRS232C In/out, 1xRJ45 LAN را روی این محصول جهت ارتباط با دستگاه های خارجی تعبیه کرده است.

3. زیاد بودن و متفاوت بودن مدل لامپ ها در ماژول های رنگی می تواند قیمت تابلو روان را تحت تاثیر خود قرار دهد. دانلود نرم افزار تابلو روان LED را ازین قسمت از سایت شرکت نواندیشان می اس اس آی لایت توانید دانلود کنید. می توانید جهت خاموش و روشن کردن وسایل الکتریکی از این کیت استفاده نمایید. برای نمایشگرهای فضای باز مانند تلویزیونهای شهری و ویدئو وال های صنعتی و موارد مشابه می توانید از تراکم پیکسلی بالاتر از 5 میلی متر هم استفاده نمایید. فروشگاه ال ای دی شاپکو در سال 1395 در پناه الطاف الهی تاسیس شده که با پشتیبانی مستقیم شرکت فوتون توانسته قسمت اعظمی از نیاز همکاران گرامی و اصناف مختلف را در زمینه تولید و پخش قطعات نمایشگر های LED برطرف سازد.

مانیتور صنعتی ویدئو وال مدل PL550 از قابلیت هایی مانند پورت های 1xVGA, 1xDVI , 1xHDMI , 1xDisplay Port, 1xUSB, تابلو روان 1xRJ45 جهت ارتباط با تجهیزات دیگر برخوردار است. نوع مانیتور مدل PL550 از شرکت BenQ اداری بوده و با طراحی و ادیت مناسب برای کاربری عمومی نیز می باشد. برد کنترل های سه بعدی ما این قابلیت را دارند که مخاطب با چند کلیک ساده بتواند متن تابلو تغییر دهد و تیزر دلخواه را برای تابلوروان تک رنگ خود طراحی نماید. ویدئو وال G-Plus مدل GVL-49JH35 از نسبت تصویر 16:9 و کنتراست 1300:1 بهره برده و به مدت 8 ثانیه طول می کشد که تصاویر از رنگی به رنگ دیگر تغییر کند. یکی از اشکالات این نوع تلویزیون شهری نیز امکان از کار افتادن نمایشگر بر اثر استفاده ی طولانی مدت است. نمایشگر ویدئو وال متشکل از ماژولهایی است که کنار هم چیده شدهاند. مشخصاتی که در کنار یکدیگر بهترین گزینه را پیش روی خریداران قرار دهد. متروکس P690 با شناسه P69-MDDE128F یک رم 128 مگاباتی دارد و قادر است 2 خروجی تصویر برای 2 مانیتور در اختیار کاربر قرار دهد. که به مراتب نور و کیفیت نمایش بهتری از led های بیضی دارد.