۵۰ تا از بهترین سایت ها برای تبلیغات بنری در ایران (آپدیت 2022)

شما باید هنگام ایجاد کمپین تکلیف دو موضوع را قبل از هر چیزی گوگل ادز در ایران مشخص کنید. همچنین استفاده از افزودنیهای آگهی نیز کمک میکند تا آگهیتان جذابتر شود و نرخ کلیک بالاتری داشته باشد. دنبال کلمات کلیدی بگردید که نرخ تبدیل آن بالاتر باشد. بر اساس آماری که گوگل منشتر کرده است، در 30 روز باید حداقل نرخ تبدیل شما 15 باشد. این ابزار به شما اجازه میدهد تا 2 بار در روز کلمات کلیدی خود را جستجو کنید. و این ثمره بیش از ۲۴۶ میلیون کاربر روزانه ای است که حدود ۳/۵ میلیارد بار در روز با این تبلیغات تعامل می کنند. از آن طرف هر چقدر رقابت بر سر یک کلمه کمتر باشد، یعنی تعداد افراد کمتری روی آن کلمه تبلیغ دارند و در نتیجه کار ما راحتتر و هزینه ما کمتر خواهد بود. این ابزار میتواند به شما بگوید که کلمات کلیدی شما به طور متوسط چند بار در ماه جستجو میشود و چه میزان رقابت بر سر آنها وجود دارد. در یک طرف بحث، مناقصه بر اساس شرایطی پیشنهاد میشود که احتمالا با نتایج ارگانیک حاصل میشود، میتواند به عنوان هدر دادن پول تلقی شود. شاید چنین شرایطی برای شما نیز پیش آمده باشد. گوگل ادودز دارای بخشی تحت عنوان keyword planner است که به شما در بهبود نتایج جستجو و انتخاب هدف یاری می رساند.

فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری معتبر ویزا کارت و یا مستر کارت و یا همچنین حساب پی پال دارد و همچنین گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمود و انجام این کار نیاز به تجربه بسیار داد. از جمله بهترین روش تبلیغاتی در فضای مجازی، تبلیغات نمایشی و یا بنری می باشند که قاعدتاً با این روش تبلیغات آشنا شده اید. به عنوان مثال احتمالا آگهی تبلیغاتی با این مضمون را در تلوزیون یا اینترنت مشاهده کرده اید که امروزه به دلیل زندگی در خانه های آپارتمانی و کمبود نور آفتاب، 80 درصد مردم دچار کمبود شدید ویتامین دی هستند و در آینده ای نه چندان دور به پوکی استخوان مبتلا می شوند. همچنین هدفش را از این جستجو گفته: او قصد دارد به صورت اینترنتی بلیط خود را بخرد. از کجا بدانیم مشتریهای بالقوۀ ما، چگونه و چه چیزی را جستجو میکنند؟ ما در ایران تبلیغ موفقیت کمپین تبلیغاتی گوگل را برای شما تضمین می کنیم. تحقیق کلمات کلیدی یکی از ستونهای اصلی هر کسب و کار آنلاینی است و مسیر موفقیت بر اساس یک تحقیق اصولی و درست شکل میگیرد. با این وجود، مقدار کلی سهم نمایش تبلیغ در گزارشات موفقیت هر کمپین نقش مهمی ایفا می کند.

همانطور که پیش از این فهمیدیم، هر چقدر رقابت روی یک عبارت کلیدی بیشتر باشد، هزینه ما هم بالاتر خواهد بود و کار دشوارتری در پیش خواهیم داشت. صفحهٔ فرود به صفحهای در وبسایت شما گفته میشود که قرار است کاربر پس از کلیککردن روی تبلیغتان به آنجا منتقل شود. در زیر این قسمت آدرس صفحه اصلی وبسایت نمایش داده میشود. یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات گوگل ادوردز به عنوان یک بستر تبلیغاتی، دسترسی بسیار زیاد آن است. کلماتی مثل موبایل، خرید گوشی، قیمت موبایل، خرید اینترنتی گوشی سامسونگ و صدها کلمه کلیدی دیگر که هر کدام از آنها میتواند جزو کلمات کلیدی شما باشند. تفاوت میان کلمهای مثل «گوشی» با کلمهای مانند «خرید اینترنتی گوشی سامسونگ s8» در چیست؟ گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل چیست؟ در واقع کاربر دقیقاً مشخص نموده که به دنبال چیست و چه میخواهد. به عنوان یک قانون کلی، هرچه عبارت جستجو شده توسط کاربر دقیقتر باشد و هدف او بیشتر به هدف شما نزدیک باشد، ارزش کلمه برای شما بیشتر است. و البته هدف او با هدف شما که فروش بلیط است، کاملاً همخوانی دارد، پس این کلمه ارزش بسیار بالایی برای شما دارد.

بدون کلمه ای اضافه یا کم یا مترادف و … تبلیغ شما ممکن است تمام شرایط لازم برای ظاهرشدن در صفحهٔ نتایج را داشته باشد؛ ولی به دلیل بودجهٔ کم یا رتبهٔ پایین نمایش داده نشود. اما هزینهها پایین باشد و برعکس، در یک بازار رقابت کم باشد اما قیمت کلمات خیلی بالا برود. همچنین میتواند میزان رقابت یک عبارت کلیدی در تبلیغات گوگل و تعداد جستجوی ماهیانه کلمات کلیدی را هم مشخص کند. اما قبل از آن لازم است مقدماتی را برای این کار آماده کنیم. یکی از عوامل مهم در تبلیغات گوگل برای نتیجه گیری بهتر ایجاد بالانس بین مقدار بودجه روزانه و هزینه کلمات کلیدی می باشد. نکته مهم اینجاست که نمی توان یک نسخه تبلیغاتی برای همه برندها ریخت حتی اگر موضوع کاری آنها با هم یکی باشد. به خاطر داشته باشید که تحقیق کلمات کلیدی بیاغراق مهمترین کاری است که باید قبل از شروع تبلیغات خود انجام دهید (قضیه خیلی جدیتر از تبلیغات گوگل و این حرفها است و حتی لازم است قبل از راهاندازی کسب و کارتان، کلمات کلیدی مناسب و مرتبط را تحقیق کنید تا ببینید که آیا این کسب و کار، بازار مناسبی برای رشد و فروش دارد یا خیر). همانطور که از نام آن هم میشود حدس زد، تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بفهمیم مشتریان بالقوه (کسانی که ممکن است روزی به مشتری ما تبدیل شوند)، برای پیدا کردن محصولات و خدمات ما چه کلماتی را جستجو میکنند.

اینکه بدانید کلمات کلیدی شما چه میزان در ماه جستجو میشوند، به شما نشان میدهد که چه بازاری در انتظار شماست! این ابزار اصلی شما برای تحقیق کلمات کلیدی است و به شما در مسیرتان کمک زیادی خواهد کرد. به نوعی می توان گفت دریافت بازخورد مناسب از گوگل ادوردز ، به انتخاب مناسب کلیدواژه برای تبلیغ بستگی دارد. فرموش نکنید که هدف نهایی از تولید ویدئو، ترغیب افراد به انجام یک کار است، اینکار میتواند تماس با شما برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد یک محصول یا مراجعه حضوری به فروشگاه یا شعبه شما و یا هرکار دیگری باشد. برای اطلاعات کامل از گوگل ادز توصیه می کنم که مقاله همه چیز درباره تبلیغات گوگل را بخوانید. استفاده از گوگل ادز را باید آگاهانه و با دقت انجام داد؛ زیرا عدم نظارت کافی و درست انجام ندادن آن، ضررهای زیادی را به همراه دارد. در هر صورت اگر شما بتوانید در این زمان تبلیغ خود را به آن کاربر نشان دهید، شانس زیادی برای جذب او خواهید داشت. سایت تبلیغاتی ژنوس همواره کنار کسب و کارهای بزرگ و کوچک خواهد بود؛ شما نیز با درج آگهی در ژنوس به برندی محبوب و حرفهای در دنیای تجارت و کسب و کار تبدیل خواهید شد و افزایش فروش چند برابری را تجربه خواهید کرد.

افزایش تعداد ورودی یا افزایش کیفیت ورودی؟ همانطور که از نام آن مشخص است، نمره کیفیت نشانگر کیفیت کلی تبلیغات شما می باشد. شاید از شنیدن آن متعجب بشوید اما بعضی از شرکت ها برای این کلیک های هرز و پایین آوردن تبلیغ رقبای خود افرادی را استخدام می کنند و وارد رقابت ناسالم می شوند. ما در ایران تبلیغ صرفا با شرط بهسازی، تبلیغات در گوگل را ران می کنیم. آیا می توان تبلیغات گوگل را در ایران انجام داد. صفحه اول گوگل 71 درصد کلیک های بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده و گزارش شده که در سال های اخیر به 92 درصد افزایش یافته است. در مزایده ی گوگل ادز افراد برای افزایش بهره برداری از نمایش تبلیغاتشان رقابت می کنند بنابراین لزوماً تبلیغی که بیشترین قیمت را در مزایده پرداخت می کند برنده ی بازی نیست بلکه تبلیغی که امتیاز تبلیغ بالاتری دارد پیروز میدان است. این ابزار هم میتواند لیستی از کلمات مرتبط و مشابه با کلمه مورد نظرتان را در اختیار شما قرار دهد. چگونه کلمات کلیدی مناسب تبلیغ در گوگل را پیدا کنیم؟

همانطور که قبلاً هم به آن اشاره کردم، کلمات کلیدی اساس کار تبلیغات گوگل هستند. مخاطب شما دیگر مانند حالت قبل، قادر به توقف نمایش تبلیغ شما نیست و ناچار است ویدیوی شما را تا انتها تماشا کند! میتوانید این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید. مسئله بسیار مهم در اینجا این است که لینک 1 بودن، به تنهایی منجر به فروش و سود شما نمیشود. این تیم بزرگ تمامی جزئیات لازم در مورد هر رسانه ای که مد نظرتان باشد را به خوبی بررسی می کند. اما برای اینکه جستجوهای بیشتری داشته باشید، لازم است که حساب کیورد فایندر خریداری کنید. شما باید تنظیمات گوگل ادز را از این مرحله به بعد با دقت بیشتری دنبال کنید؛ زیرا از اینجا به بعد تصمیم میگیرید که چه کسی را در کجا هدف بگیرید و با کدامیک از استراتژیهای قیمتگذاری در مزایده شرکت کنید تا شانس بیشتری برای ظاهرشدن در صفحهٔ نتایج جستوجو داشته باشید. بهترین سایت کلیکی با درامد بالا در کشور سایت صباویژن است که فعالیت های خود را از سال 1385 آغاز کرده است. کاربران اینترنتی دیگر فقط نوجوان و جوانان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند.

همانطور که با هم دیدیم، سومین عبارت یعنی «خرید اینترنتی بلیط هواپیما» هدفمندتر از سایر کلمات کلیدی است. مراحل کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران کدامند؟ Call-only Ad به دلیل تحریمها در ایران کارایی ندارند. سپس به قسمت Keyword Planner بروید و عبارت مد نظر خودتان را وارد نمایید. دوستان و همراهان عزیز، تا اینجا ابزارهای مختلف را برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب معرفی کردیم. تا اینجا ابزارهای مختلف برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب را به شما معرفی کردیم. خبر خیلی خوب این است که ابزارهای مختلف و حرفهای زیادی برای این کار وجود دارد. ذکر این نکته ضروری است که شرایط مناقصه در هر کلمه کلیدی متفاوت است. یعنی حدوداً 8000 کاربر در ماه این کلمه را در گوگل جستجو میکنند. در ادامه این بخش، خواهید دید که چطور با کمک ابزار خود گوگل میتوانید کار تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. این عدد نشان میدهد که بازار بلیط، تعداد متقاضیان زیادی دارد و با حجم بالایی از مخاطبان سر و کار خواهید داشت.

قبل از پاسخ به این سوال، لازم میدانم شما را با مفهومی به نام تحقیق کلمات کلیدی (keyword research) آشنا کنم. البته اگر هدف شما فقط تبلیغات گوگل است، اینکار لازم نیست. برای شما کلمات کلیدی مختلف و متنوعی وجود دارد. هر کدام از کلمات کلیدی که برای تبلیغ خود انتخاب میکنید، میزان هدفمندی متفاوتی دارد. اما بعد از اینکه تبلیغ شما راه افتاد و کمی از آن گذشت، آمار شما دقیق خواهد شد. همچنین در مورد تفاوت میان کلمات دقیق و هدفمند با کلمات کلی و عمومیتر بحث کردیم.افزایش تعداد ورودی یا افزایش کیفیت ورودی؟ این نوع از تبلیغات دیجیتال، کاربر محور هستند و بر اساس اصطلاحات خاص مورد جست و جوی کاربران هدف گذاری می شوند بنابراین دقیق تر عمل می کنند.

هدف گذاری بر اساس بازاریابی مجدد، گستره وسیعی دارد، به این معنی که شما می توانید تبلیغات خود را نشان تمام کسانی بدهید که از سایت شما بازدید کرده اند، و یا اینکه تنظیمات پیچیده تری تعریف کنید. علاوه بر آن به شما میگوید که برای هر کلمه متوسط چقدر باید هزینه کنید. Google Ads یک سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل ایجاد شدهاست و به افراد اجازه میدهد تا کسبوکار خود را بر روی نتایج جستوجوی گوگل و شبکه آن تبلیغ کنند. در ادامه به شما نشان میدهیم که چگونه سایت خودتان را به بهترین شکل برای پذیرایی از ورودهایها آماده کنید! اما در صورتیکه امتیاز شما پایینتر از حد میانگین بود، بایستی دست به کار شوید و صفحه فرود خود را بهتر کنید. این کابر به دنبال بلیط است. در صورتی که نمایش تبلیغ در گوگل ادز بر اساس یک مزایده است.

توجه کنید که ساختار اکانت شما میتواند تاثیر خوبی بر روی معیارهای ضروری PPC همچون امتیاز کیفیت گوگل ادوردز داشته باشد. طبیعتاً هرچقدر کلمات کلیدی انتخابی شما هدفمندتر و طولانیتر باشند، تعداد جستجوی کمتری در ماه خواهند داشت. معمولاً هرچقدر افراد یک بازار، آگاهی بیشتری نسبت به نحوه کار گوگل ادز داشته باشند، بازار ارزانتری خواهند داشت. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که هرچقدر سایت شما بهتر باشد و کاربر از کیفیت آن رضایت داشته باشد، در نهایت میزان فروش شما هم بیشتر خواهد بود. برای این کار، دست به دامن 3 معیار بسیار مهم میشویم که با استفاده از آنها میتوانیم کلمات مناسب را از کلمات نامناسب سوا کنیم. تبليغات در سايت هاي پربازديد به کسانی که قصد دارند کسب و کار جدیدی را ره اندازی کنند توصیه میشود.

شما میتوانید این حساب را خودتان بسازید یا از یک آژانس تبلیغات گوگل (مثل نوین) حساب کاربری دریافت کنید. یکی دیگر از ابزارهایی است که با استفاده از آن میتوانید کلمات مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. شما با استفاده از ابزارهایی که در ابتدای این بخش معرفی کردیم، 3 کلمه «بلیط»، «قیمت بلیط قطار» و «خرید اینترنتی بلیط هواپیما» را پیدا کردهاید. در ادامه هر کدام از موارد بالا را مورد بررسی قرار میدهیم. اصلاً گوگل این ابزار را منحصراً با هدف پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغ شما طراحی کرده است. شما باید برای تعیین جایگاه متن تبلیغ خود در گوگل در مزایده شرکت کنید و پیروز شوید؛ برای پیروزی در این مزایده دو عامل بید (bid یا پیشنهاد شما برای هزینه هر کلیک) و ad quality بستگی دارد.