پرورش شونولد برنده گل سال 2023-2024 ژاپن با «ایلوسیا» شد.



پرورش شونولد برنده گل سال 2023-2024 ژاپن با “ایلوسیا” شد. مدیر منطقه Huub van Oorspronk; “ما مفتخر بودیم که نتیجه را به ژاپن، به عنوان اولین کشور در سراسر جهان، ارائه دهیم. نام آن Illusia است، این گیاه گلدانی با شگفتی وارد بازار می شود. در آزمایشات گل در ژاپن در سپتامبر 2023 ارائه شد. دلیلی که ما داریم انتخاب برای ژاپن به این دلیل است که این نوع محصول نوآورانه در بازار ژاپن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

Japan Flower Selections (JFS) نام یک مسابقه گل نژاد جدید ژاپنی است. انجمن منتخب ژاپن این مسابقه را برگزار می کند و به ایلوسیا نظر زیبایی داد:

گل هایی که به سمت بالا شکوفه می دهند که کمی با انواع سنتی متفاوت است، درست مانند شکوفه های گیلاس هستند، پر از اصالت مانند برآمدگی های روی گلبرگ های داخلی و مجلل و بدیع، قابلیت گل دهی مداوم و عالی دارد و گلدهی به سمت بالا شاید به دلیل ماهیت فشرده این گیاه است که روحیه شما را روشن می کند، از آنجایی که این گیاه از نوع F1 است، کیفیت خوبی دارد و راندمان تولید بالایی دارد.

ارائه Illusia در Flower Trials ژاپن، در گلدان شناور، اوه و آه های زیادی به همراه داشت. این منجر به درخواست‌های زیادی شد، در همان ساعات اولیه آزمایش گل. Huub van Oorspronk; ما می‌توانیم رویای چنین واکنش‌هایی را که در جریان آزمایش‌های گل در سپتامبر گذشته در ناگانو دریافت کرده‌ایم، در خواب ببینیم. پاسخ به ما پتانسیل بزرگ Illusia در بازار ژاپن و سایر نقاط جهان را نشان می‌دهد. ما 100% به یک معرفی موفق مطمئن هستیم. و موقعیت در بازار.”

پرورش Schoneveld در هفته 24 ژوئن سال جاری Illusia را در آزمایش گل هلندی به طور رسمی راه اندازی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش شونولد
www.schoneveld-breeding.com

تاریخ انتشار:

منبع