وزارت انرژی ایالات متحده برای توسعه برنامه هایی برای پذیرش CEA مشارکت مالی می کند

موسسه نوآوری منابع (RII) با وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) دفتر کارایی صنعتی و کربن زدایی و آزمایشگاه ملی لارنس برکلی (آزمایشگاه برکلی) برای توسعه زیرساخت ملی که به ایالت ها کمک می کند تا ادغام کارآمد انرژی و آب را تسریع کنند، همکاری می کند. کشاورزی محیطی کنترل شده (CEA) به جوامع.

این مشارکت پس از یک همکاری سال‌ها بین RII، اعضای آن، شرکای دانشگاهی، و اپراتورهای گلخانه‌ای و داخلی صورت می‌گیرد که پایه‌ای از معیار، گزارش‌ها و بهترین شیوه‌های CEA را از طریق کمک هزینه مالی توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ایجاد کرده است. ). این کار پایه و اساس حمایت طولانی مدت از بازار CEA را ایجاد کرد. هدف از مشارکت DOE ارائه این دارایی ها و استراتژی ها به بازار با توانایی مقیاس برای رشد در صنعت CEA است.

درک اسمیت، مدیر اجرایی موسسه نوآوری منابع، گفت: «پروژه USDA به عنوان یک پلت فرم برای RII و اعضای آن عمل کرد تا پایه و اساس پیشرفت بلندمدت CEA هوشمند آب و هوایی در ایالات متحده را ایجاد کنند. “اکنون، ما با وزارت انرژی برای تسریع استقرار این دارایی ها برای توسعه و پشتیبانی مداوم از بازار CEA کار می کنیم. این زمینه را برای پیشرفت گسترده CEA هوشمند برای آب و هوا فراهم می کند.”

پروژه با DOE شامل تعدادی از اهداف کلیدی در توسعه یک زیرساخت ملی است که ادغام CEA در ایالت ها و جوامع را تسریع می کند، از جمله:

  • ایجاد یک ابزار امکان‌سنجی سایت ملی برای ساده‌سازی شناسایی سایت، مجوزها، و اتصالات برق/آب و ارتقای راهبردهای کربن‌زدایی و دایره‌ای، از جمله هم‌محلی تأسیسات CEA با سایر عملیات‌های صنعتی برای فعال کردن شیوه‌های مشترک بازار مانند تبادل حرارت زباله.
  • افزایش معیارهای تولیدکننده در طیف وسیعی از محصولات زراعی و مناطق آب و هوایی برای رشد مجموعه داده ملی از انتشار انرژی، آب و کربن، که منجر به بهبود کارایی و سودآوری، انگیزه‌های بازگشایی ابزار و در نهایت، تأیید عملکرد شخص ثالث می‌شود.
  • ایجاد زیرساخت ملی نیروی کار CEA، از جمله توسعه بهترین دستورالعمل‌ها در زمینه هوش مصنوعی و روباتیک، مدیریت انرژی، و اشتراک دانش بین‌المللی در مورد طیف وسیعی از شیوه‌های طراحی و ساخت، که منجر به راه‌اندازی یک برنامه اعتبارسنجی حرفه‌ای برای طراحی و ساخت می‌شود. بخش
  • تعامل با ایالت‌های پیشرو، از جمله پنسیلوانیا و کالیفرنیا، در مورد استراتژی‌هایی برای استقرار قانون آتی کاهش تورم (IRA)، قانون سرمایه‌گذاری در زیرساخت و مشاغل (IIJA) و سرمایه‌گذاری‌های لایحه مزرعه برای حمایت از توسعه CEA هوشمند برای آب و هوا.

برای اطلاعات بیشتر:
موسسه نوآوری منابع
www.resourceinnovation.org

منبع