شروع شلوغ روز دوم Myplant & Garden

Myplant & Garden در میلان ایتالیا فعال است. امروز دومین روز است که با یک صبح شلوغ همراه با غرفه دارانی که به نظر می رسید تا اینجا راضی بودند شروع به کار کرد.

هر سال نمایشگاه بزرگتر می شود و امسال 5000 متر مربع به آن اضافه شده است. از این رو مساحت کل نمایشگاه 50000 متر مربع با 768 برند به نمایش گذاشته شده است. و مانند سال گذشته 21 درصد از غرفه داران خارج از کشور هستند. این هشتمین دوره این نمایش است. در طول سال ها، این نمایشگاه برای صنعت باغبانی، باغ و مناظر ایتالیا و بنابراین دروازه ای عالی برای ورود به بازار ایتالیا تبدیل شده است.

وضعیت بازار ایتالیا چگونه است؟ گوش به زنگ باشید! FloralDaily برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار ایتالیا حضور دارد و گزارش تصویری سنتی را تهیه می کند. در زیر قبلاً یک برداشت وجود دارد.


Anat Moshes از Danziger و Luigi Tricarico از Triflor، توزیع کننده گل های شاخه بریده Danziger و گیاهان بستر در ایتالیا. آنها شاهد افزایش تولید محلی گل های شاخه بریده در ایتالیا با هدف صادرات آنها به هلند و سایر کشورها هستند.


ویم زاندوییک از دانه های مولر، به همراه مترجم خود، بذرهای خود را برای پرورش دهندگان حرفه ای در گروه GREEN ارائه کرد.

و وقتی در مورد GRENN صحبت می کنیم، این Maaike Koop و Marco van Veen هستند. گروه GREENN در متر مربع نسبت به سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و 22 شرکت هلندی محصولات خود را در سال جاری ارائه می کنند.

Ronald Vijverberg و Henk de Jong از The Orchid Growers، برند Mimesis خود را برای اولین بار در Myplant معرفی کردند. ایتالیا یکی از بزرگترین بازارهای آنها است و آنها تقاضای زیادی برای ارکیده خود می بینند.

منبع