ارکیده های هلندی در هفته طراحی میلان خیره می شوند



از 16 تا 21 آوریل، صدها ارکیده هلندی در Masterly، نمایشگاهی که به طراحی هلندی در هفته طراحی میلان اختصاص دارد، به نمایش گذاشته می شود. Masterly مجموعه ای پویا از طراحان، هنرمندان، صنعتگران، شرکت ها و کالج ها را گرد هم می آورد. هر سال، مجموعه توسط متصدی و مؤسس، نیکول یونیکول انتخاب می شود. برای چهارمین سال متوالی، ارکیده ها نماد Palazzo Giureconsulti در میلان را درخشان می کنند.

ارکیده و طراحی: یک همزیستی کامل
ارکیده به عنوان یک اثر هنری طبیعی منبع الهام هنرمندان و طراحان بوده است. رنگ‌های پر جنب و جوش و شکل‌های منحصربه‌فرد آن‌ها به‌عنوان منبع الهام‌بخش دائمی برای طراحی عمل می‌کنند و در فضای داخلی معاصر ضروری هستند. به همین دلیل، تعجب آور نیست که نیکول یونیکول تصمیم گرفت در نمایشگاه طراحی هلندی ارکیده ها را به نمایش بگذارد. با ورود به قصر، گیاهان رنگارنگ بلافاصله خودنمایی می کنند. در نصب های عمودی، که توسط Sand en Spijker از دلفت (هلند) ترتیب داده شده است، طیف گسترده ای از ارکیده های هلندی با کیفیت بالا را می توان تحسین کرد.

سنت
در آخرین روز این رویداد، تمام ارکیده ها به ساکنان میلان ارائه می شود. این سنت سالانه نشانه قدردانی از مهمان نوازی شهر است. این لحظه تعداد زیادی از مردم را به خود جذب می کند. کسانی که گیاهان با گل بلند را دریافت می کنند می توانند برای مدت طولانی از آنها در خانه لذت ببرند.

Masterly از 16 تا 21 آوریل در Palazzo Giureconsulti، Piazza dei Mercanti 2، میلان، ایتالیا برگزار می شود. اطلاعات بیشتر را می توانید در www.orchidsinfo.eu بیابید.

منبع و اعتبار عکس: Orchidsinfo.eu

تاریخ انتشار:

منبع