گرین اند بلوم اولین هاب های محلی را راه اندازی کرد

عمده‌فروش بازار گل نیو کاونت گاردن، گرین اند بلوم، با اپراتورهای ملی Whittingtons و Country Baskets همکاری کرده است که گل‌ها و گیاهان شاخه‌دار Green & Bloom را به دو مرکز منطقه‌ای جدید گسترش می‌دهد.


سبز و شکوفه

اولین شعبه جدید در شعبه Whittingtons' Norwich در نورفولک در 29 آوریل افتتاح خواهد شد و دومین شعبه در تأسیسات Country Baskets' Stourbridge در نزدیکی بیرمنگام در غرب میدلندز چند هفته بعد برای تجارت افتتاح می شود.

هاب ها با نام تجاری Green & Bloom Local زیر نام خواهند بود و هر دو مکان به عنوان نقاط جمع آوری سفارشات فروشگاه اینترنتی آنلاین و همچنین ارائه تحویل محلی به مناطق حوضه مربوطه خود راه اندازی خواهند شد.

هنگامی که گرین اند بلوم با ادغام Zest Flowers و Arnott & Mason (که همچنین به گروه تجارت فلورال پیوست) در سال 2021 شکل گرفت، توسعه فراتر از پایگاه New Covent Garden Flower Market یکی از اهداف میان مدت بود.


فردی Heathcote

فردی Heathcote، مدیر عامل گرین اند بلوم، تفکر پشت سرمایه گذاری های جدید را توضیح داد: “هم Whittingtons و هم Country Baskets مشتاق هستند که در فروشگاه های خود فروش بیشتری داشته باشند، و عنصر کلیک و جمع آوری کسب و کار به آن دست خواهد یافت. ما همچنین شامل خواهیم شد. محدوده محصولات آنها در فروشگاه اینترنتی ما با 15000 خط، که به طور قابل توجهی پیشنهاد و دسترسی ترکیبی ما را گسترش خواهد داد.

ما در ماه‌های ابتدایی به دنبال جذب هرچه بیشتر مشتریان B2B جدید هستیم. از پایگاه لندن خود، در دو سال گذشته شاهد جذب قابل توجهی در برنامه‌های حساب کاربری جدید به دلیل ارائه آنلاین جذاب جدیدمان بوده‌ایم. ما بسیار مطمئن هستیم که سطح علاقه مشابهی به نورویچ و استوربریج خواهیم داشت، به ویژه با توجه به شبکه های مشتریان موجود شرکای ما.”

کارکنان فعلی Whittingtons در نورویچ در حال آموزش هستند تا از روز اول مدیریت حساب Green & Bloom و تحویل را انجام دهند، در حالی که فردی برای مدتی به استوربریج نقل مکان خواهد کرد تا عملیات شرکت خود را در آنجا اجرا کند، قبل از اینکه مدیریت را برای پیشبرد آن نصب کند. محصول خارج از کشور مستقیماً برای تحویل همان روز به استوربریج منتقل می شود، در حالی که عرضه نورویچ در NCGM یک شبه تجمیع می شود و هر روز صبح توسط گرین اند بلوم به نورفولک تحویل داده می شود.

فردی گفت: “ما به دنبال گسترش دامنه گل های بریده شده در انگلستان هستیم و این مسیرهای حمل و نقل فرصت هایی را برای انجام این کار از نظر لجستیکی و بازگرداندن محصول به NCGM برای فروش مجدد باز می کند.” مجموعه مشتریان ما در اینجا در طیفی از قراردادها، گلفروشی‌های خرده‌فروشی، رویدادها و مشتریان شرکتی گسترش یافته است، و بازار گل، لندن و جنوب شرق همچنان هسته اصلی اهداف بلندمدت گرین اند بلوم است.

ویرایشگر، لطفاً توجه داشته باشید: منطقه تحویل اولیه در نورویچ کد پستی زیر را پوشش می دهد: NR1، NR2، NR3، NR4، NR5، NR6، NR7، NR8، NR10، NR12، NR13، NR14، NR18، NR28، NR29، NR30 و NR32

برای اطلاعات بیشتریون:
سبز و شکوفه
ایمیل: [email protected]
www.greenandbloom.co.uk

منبع