کمک هزینه ARR TEDCO فناوری نوآورانه Grateful Gardener را در گل‌کاری به پیش می‌برد.



گلکاری یک صنعت پرسود بین المللی است که شامل کشت، تولید و مدیریت گل می شود. تام پرچت، دکترا، و سارا داکن، دانشمند پژوهشی و وکیل، هیاهوی بالا رفتن از نردبان شرکت را برای تأسیس Grateful Gardeners در سال 2018 متمرکز کردند – یک مزرعه گل مستقر در پولزویل، مریلند، درست در داخل منطقه حفاظت شده کشاورزی مونتگومری. تمایل پرچت و داکن برای ایجاد تغییر در صنعت گل در اصل اساسی مدل کسب و کار آنها مشهود است – رشد ارگانیک، حذف استفاده از علف‌کش‌ها و آفت‌کش‌ها، و احیا در استفاده از خاک برای اطمینان از تأثیرات مثبت بر محیط‌زیست. و سیاره

آنچه که مدل کسب و کار Grateful Gardeners را بسیار منحصر به فرد می کند، سیستم فناوری نوآورانه آن است که در آن محصولات کشت می شوند – آکواپونیک. آکواپونیک یک سیستم تولید مواد غذایی است که از یک اکوسیستم طبیعی تقلید می کند. این سیستم آبزی پروری را با هیدروپونیک ترکیب می کند تا آب پرورش آبزی غنی از مواد مغذی تولید کند.

پرچت گفت: «پیچیدگی سیستم آکواپونیک در ایجاد تعادل بین مواد مغذی در سیستم است. نکته ظریف این است که اطمینان حاصل شود که ضایعات/مواد مغذی تولید شده توسط ماهی با مقدار صحیح گیاهان موجود در سیستم متعادل می شود تا اطمینان حاصل شود که گیاهان تعداد صحیح مواد مغذی را برای رشد سالم جذب می کنند.

مقاله کامل را در www.bizjournals.com بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع