“مشتریان فقط یک عدد نیستند، ایجاد روابط راه را برای آینده هموار می کند”

به تدریج، اولین گل‌های فصلی از گلخانه‌های هلندی ظاهر می‌شوند، و یک گشت و گذار در اطراف جعبه در Hans Visser Bloemen، صادرکننده بزرگ گل هلندی که به شدت درگیر خرید حراجی و عرضه آن به خرده‌فروشان و گل‌فروشان در سراسر اروپا است، تأثیر خوبی بر جای می‌گذارد. از انتخاب موجود

مارتین دی زوارت و مدیر ریچارد دی بوئر توضیح دادند: «ما تا حد امکان در حراج خرید می کنیم. “آنچه را که می‌توانیم مستقیماً انجام دهیم، البته بلافاصله انجام می‌دهیم، اما مشتریان ما از آنچه در حراج اتفاق می‌افتد سود می‌برند. بنابراین، ما حداقل 80 درصد را از آنجا خریداری می‌کنیم.”

عرضه در حراج در هفته های اخیر نسبتاً ثابت بوده است. تغییر عمده اخیر در حراج مرکزی است. مارتین می‌گوید: «یک پیشرفت مثبت، زیرا نمای کلی بیشتری ارائه می‌دهد و ما به‌عنوان یک خریدار عمده از آن سود می‌بریم. می‌بینید که پویایی تغییر می‌کند، اما از اهمیت حراج به عنوان یک ابزار نمی‌کاهد. همیشه وجود خواهد داشت. نوعی حراج زیرا پرورش‌دهنده، به‌ویژه زمانی که مجموعه‌ای وسیع و در حال تغییر فصلی دارد، به سادگی به این شکل‌گیری قیمت نیاز دارد.”

وب شاپ یک ابزار است
اتفاقاً، معاملات آتی و معاملات حراج گل همیشه به دنبال تعادل هستند، ریچارد می‌داند، اما هر دو در معرض تغییر هستند. “بزرگترین تفاوت با گذشته این است که ارتباط بسیار بیشتری با کشاورزان وجود دارد. دلیل مهم این است که آنها اغلب بیشتر بر اساس تبلیغات کار می کنند. از طرف دیگر، می بینید که تجارت خود کمتر به دنبال مشتریان خود است. فروشگاه های اینترنتی. به‌طور فزاینده‌ای مهم شده‌اند، و همه چیز دیجیتال است “

شیوه های کسب و کار پایدار
Hans Visser Bloemen طی چند سال گذشته شاهد رشد اندکی تعداد آن بوده است، اما از سوی دیگر، هیچ بازار جدید و دیدنی جدیدی “کشف” نکرده است. اگر چیزی برجسته باشد، اروپای شرقی است، جایی که در سه سال گذشته حدود 20 درصد رشد داشته است. مشتریان عمده فروش و گل فروشی هستند، «از خیلی بزرگ تا خیلی کوچک»، اما به گفته خودشان، هرگز به مشتری مشتری تحویل نمی دهند. “این می تواند یک اقدام متعادل کننده باشد، اما ما در این مورد بسیار تیزبین هستیم. همانقدر که می خواهیم به جلو حرکت کنیم و با تمام فناوری های مدرن همگام شویم، همچنین می خواهیم تماس شخصی، تماس تلفنی و بازدید داشته باشیم. ممکن است گاهی به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد، اما در دراز مدت، این پایدارترین راه برای انجام تجارت است.”

برای اطلاعات بیشتر:
هانس ویسر بلومن
ریچارد دی بوئر
ایمیل: [email protected]
www.hvisserbloemen.nl

منبع